Jump to content

Hannsi

Members
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi А6 3.0 TDI BMK

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

757 профилни разглеждания

Hannsi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Hannsi

    Антифриз

    Всичко при мен започна 1 месец след смяна на водна помпа ролки и ремък. Вчера я поогледахме и видяхме че между главите има мокро смес от масло и антифриз. Днес забелязах че когато карам няма проблем не светва лампата за антифриза в момента в който спра за 4-5 мин светва и след като тръгна си угасва. Когато купих колата беше с пукнат воден радиатор. На А3 бях сложил от тея добавки и ми свърши работа за около 2 години, та реших и на А6 да сложа, но файда никва и пак смених радиатора. Обаче си мисля, че може и тая добавка да ми е запушила радиатора на парното да ми преебе водната помпа и не знам. Може и просто да си надува от главите.
  2. Hannsi

    Антифриз

    Здравейте. Имам сходен проблем. Днес преди да тръгна на път си проверих антифриза, беше си в нормите след около 70-80 км шофиране угасих колата за около 20 мин и след запалване ми светна лампата за антифриза. След около 10-15 метра изчезна и продължих да карам още 2-3 км докато спрях и за около 1 час изчаках да поизстине. След като отворих капака антифриза беше около 2 пръста под минимума исках да и долея и като отворих капачката антифриза се върна в нормите. Колата не вдига повече от 90 градуса, парно обаче имам само при високи обороти. Мисля че е духнала някой гарнитура. Ще погледна утре и аз дали на изцяло студена са твърди маркучите и дали ще върне антифриз. Дайте и вие някое мнение. Благодаря
  3. Предишния собственик ми прати фактурата от римонта на кутията. Това е сменяно значи възможно е хидрото да се е преебало сега. Неможах да намеря нищо за този адрес в Google искам да отида пак при тях за диагностика. Някой ако им има номера
  4. Когато сменяме маслото на мотора цялата кора беше в масло, но пък не ми е похарчела грам от мотора. Мислех че е хидравлично понеже ми изчезва по малко. Може ли да е от кутията и ако е от къде ще тече
  5. Изчетох форума и като гледам симптомите са ми за хидросавдинител. Пробвах на авто пилот на 6 не играят оборотите, но 5 на си играят. Просто може да му е дошло времето. Предния собственик както казах май е правил преди 15к вал и смяна на масло и по спомен беше пуснал снимка на фактурата на стойност към 2400. Ще го питам къде в Пловдив я ремонтирал и евентуално да ходя. Може ли с ъпдейт да се оправи ето снимки незнам коя версия съм но снимах това
  6. Аз наистена че е нямало ден в който да не я сритам поне 3 4 пъти ама все пак е правена малко над година.
  7. Така нещо ново мисля,че разбрах.Цял ден не бях карал колата днес и тази вечер реших да вида кво става.Почнах да обикалям и докато беше студена никакво блъскане на 3 и 4 скорост,след кратко обикаляне и вече близо до 90 градуса усетих първо на 5 след това отново на 3 и 4 пак да си блъска или рита незнам как да го нерека това. Другото което забелязах или по скоро чух е едно свиркане или пукане когато смени от 3 на 4 и обратно от 4 на 3.Трябва ли да ме притеснява и мога ли да карам така. Направих клип чува се най-добре на 15 секунда
  8. Незнам аз не разбирам много, ама е много неприятно това блъскане. Ако има още някъв начин да проверя нещо.
  9. Да на всяка смяна на масло сменям всичко. Когато купих колата смених всички филтри, но нямахме такива драми само повъртя повече при първото палене. Този път по лесно запали.
  10. Проверихме маркучите изчистихме грешката пак същатата работа. Беше забравил да обезваздуши системата от болченцето направихме го, но същатата работа. Само когато давам много леко газ почва да блъска. А и оборотите играят понякога когато си махна крака от педала между 1400 и 1000
  11. Здравейте група. Собственик съм точно от 1 година на автомобила ауди А6 БМК 3.0 тди. Дойде време отново да и сменя маслото и филтрите при мои приятел и вчера я свършихме тази работа плюс още някой дреболии. Какво се случи обаче на следващия ден. При подаване на газ и по точно на 3 4 и 5 между 1600 и 2000 оборота тресене яко. Усеща се в педала на газта и волона. Пробвах на ръчен режим пак се усеща, когато я мачкам го няма това. Грешки освен за дебитомера други нямаше. А тя е понеже е разкачил буксата като сменя въздушния филтър. Кутията е правена от предишния собственик в Пловдив преди около 15 000км. Някой някакви идеи ние ли нещо объркахме незнам но ме плашат тея вибрации.Благодаря ви предварително
  12. Здравейте аз имам подобен проблем, След като захладня и се налага да пускам парното, духа горещо само от шофьорската страна. От пасажера хладно даже да е на HI. С ваг-ком правя тест на клапите, тогава всичко е нормално. Лятото пък духаше студено само от шофьорската, тогава чистех тези клапани под чистачките няколко пъти, смених с фейсови проблема си оставаше. Докато накрая не отидох при човек който разбира от климатици и ми замери фреона,имал съм само 200 мл. от 600. Заредихме го и проблема се оправи. Но сега идва зимата и нови филми. Някви идеи нещо да пробвам за решаване на проблема ще съм благодарен. 🙂
  13. Hannsi

    не пали

    Ми доколкото знам нямам допълнителен, а пък и аз смених застрахователя миналия месец и нищо не са слагали. Ще видим за напред дали ще се повтори това явление. Само ме притеснява да не ме предаде някъде на далеч като съм.
  14. Hannsi

    не пали

    Привет колеги. Днес ми се случи нещо странно, Запалих колата обикалях малко и отидох до магазина за 5 мин. След това се качих дадох на контакт всичко нормално мми си тръгна всичко по таблото си свети, обаче като завъртях ключа да запаля и нищо. Пробвах няколко пъти нито стартер се чу нито никъв опит да запали. Заслушах се и се чуваше цъкане под волана. Излязох от колата заключих я след това я отключих и нямаше проблем колата си запали. Като се прибрах закачих я нямаше грешки.Гасих я палех след това нямаше проблеми. На някой случвало ли му се е и от какво може да е. Благодаря предварително
  15. Здравейте колеги. От 1-2 седмици колата започна да пали много трудно, преди също го е правила но да речем на половин година един път. Сега започна всеки ден когато обаче докато въртя и подавам газ пали по лесно. Ходих в един сервиз казаха ми глава или помпата, но трябвало пак да се провери. Колата е 1.9 BKC. Вчера не ми го направи пък тоя проблем. Ето линк с видео от днес https://m.vbox7.com/play:4d37a62bf5
×
×
  • Create New...