Jump to content

lagadovski1

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi

Последни посетители

603 профилни разглеждания

lagadovski1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги проблема следният .КОлата е Ауди а3 1.8т и след смяна на ангренаж пълен комплект след 5000 км ремъка а изглежда така
  2. Колеги проблема е следния 1.8т смених съединител с притискател със замяна от абф и комплект от вр6 Всичко стана но сега има проблем при отпускане на съединителя в момента на зацепване има едно шуштене от скоросната кутия това е само при потегляне на първа и задна .КОлата докато работи на място при натискане и пускане на педала няма никакви шумове но в момента на включване на първа и леко отпускане се чува това шуштене .
  3. Колеги проблема е следният проблем.Колата не иска да се изфорсира в движение след 3000 оборота започва да тъпче това е на всяка предавка.Пали бе проблем на място се форсира но в движение стигне ли 3000 и спира до там.Смене ни са бензинова помпа дачик на хол свещи палец капачка и .Колата е на бензин няма газ.Благодаря предварително
  4. Здравейте колеги .Имам следният проблем.Колата е Ауди а3 1.8т и се появи следният проблем при загряла кола първата започна да влиза доста трудно и като я понатисна малко повече и изхърхорва.ТОва нещо се случи изведнъж без никакви други проблеми няма виене стъргане и само на първа .Имате ли идея от какво може да се получава така.БЛагодаря предварително
  5. Колеги проблема е следният.Днес отварям багажника на колата (а3) и потича страшно много вода от самата кора беше пълна сигурно с над 1л вода .Въпросът ми от къде може да пропуска?
  6. lagadovski1

    Сив пушек

    Колега ако са гумички няма ли да го прави след като подам газ
  7. lagadovski1

    Сив пушек

    Колеги проблема е следният .Колата е Ауди а3 1.8т и от известно време започна проблема с пушенето .КОгато спускам голямо надолнище на скорост и през цялото време като се спуска надолу пуши адски много .ТОва е без да подавам никаква газ.
  8. lagadovski1

    Притрисане

    Колеги проблема е следния Колата е 1.8т агу мотора при спускане на надолнище на 2ра скорост колата тресе супер много .Това го прави на газ между 1500 и 1800 оборота когато съм отнел газта .
  9. Колеги днес си купих аларма и въпроса ми е следния.От къде се вземат сигналите от централното някой ако може да даде инфо за буксата на компресора.Относно схемата за свързване към централното ще бъда благодарен
  10. Колеги въпроса ми е следния.От няколко месеца ме нямаше в града и бях си махнал акумулатора защото вече не е първа младост и днес като се прибрах реших да го сложа и да запаля колата малко да поработи.Но след запалване нямаше и 1 мин и светна лампата за температурата.Веднага изгасих и само подадох на контакт докато не изгаснеят всичките и лампи и я оставих така може би след 1 мин пак светна лампата .Течност има в разширителния съд от какво може да е опасно ли е така да се кара Благодаря предварително .Колата е а3 1.8Т
  11. 1.8 T a3 agu Цитиране на предходно мнение!
  12. Колеги питанието ми е следното. Колата от вчера започна да изпушва само при подаване на рязко газ задържам я след това на 4000 оборота и не пуши но след като върна гъста припушва.Възможно ли е да го прави от клапана на картерните газове ?Някои ако има друга идея да казва Проблема се появи изведнъж ?Благодаря предварително
  13. lagadovski1

    Припушване

    Така колеги проблема е следния.Днес сменях масло и след смяната колата започна да припушва когато работи на ниски обороти не пуши но като подам рязко газ и припушва и спира но интересното че не е сиво и не мирише на масло праска ми ръката на капки и то доста?Следователно сложих пак старото масло и запалих но нямаше ефект пак същата работа припушва и спира няма загуба на мощност.Реших че е турбина и свалих маркуча които иде от колера и влиза в дросела но нямаше масла по него ,след това откачих пътищата от турботу към колера и в колера и маркучите от турбото имаше омасляване но не много около 20-30 грама масло не повече .Запалих колата и оставих да работи като си сложих ръката от изхода на турбота освен горещ въздух не ми оцапа ръката а работи около 5 мин. Също ми направи впечетление че колата мирише по странно а преди два дена като подам газ и на два пъти гръмна не солно но гръмна.Въпроса ми е може ли да сам прецакъл турбото от това масло или от какво може да припушва така? Благодаря предварително
  14. Благодаря за бързите отговори.Но ако попадна на лош екземпляр скъпи ли са частите и наистина ли толкова се чупи тая кутия
  15. Първо извинявам се че не потърсих.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439312615370051&slink=amgzn4това е колата към която съм се насочил,но много хора ми обесняват че този мотор е скъп за поддръжка и скоростната кутия лесно се чупела и искам да събера още малко мнения. Цитиране на предходно мнение!
×
×
  • Create New...