Здравейте.
Тормози ме факта,че е трудно паленето на двигателя. Разбира се минах на различни майстори, смених двата датчика за температурата на водата, този с четирите пина и белия на блока с двата пина с изключение на синия за климатроника. Оказа се че напрежение на датчика за главата липсва или по точно с мултицет дава непостоянни стойности а с аналогов стелката достига до 8 волта и занулява . Премерих по отделно изводите на единия показва твърдо маса а на другия на пулсации напрежение. Последния майстор ми каза да видя дали така е на изхода от компа, но за моя изненада там кабел със същата окраска няма както и че при прозвъняване на въпросния кабел се установи че той изобщо не влиза там, а от дясно на калника има букса - до там всичко е ок, но след това кабела влиза в сноп към средната конзола . При прозвъняване на входовете за климатроника ми излезе сигнал на кафявата клема четвърти ред, но там цветовете са други. Някой имали точната схема за проследяване? Дали по трасето има друг ел.компонент който да е сгънал или нещо от сорта?