Jump to content

heckatorn

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

heckatorn's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Хубавото е, че чувам само позитиви за момента по отношение на газирана 1.8т. Колебанията стават все по-малко
  2. За много години Ясно, значи приоритета е към 1.8Т, като запазен 1.9тди е възможна алтернатива. Благодаря много, ако се насоча към някой конкретен автомобил може да се допитам отново за мнение - поне по картинки
  3. Относно предложениято на Анди - паралелно с посочените се оглеждам и за А3, което по някакви причини изглежда поддържа визията на дамски автомобил - едно от основанията за колебание. Голф-а вече го надрастнах като модел, съответно отпада. Пасатор има приятел от компанията, 'баш 4-ка 4х4 150к.с. - читав е, 'ма ставаме малко "по калъп". Леон-а никога не ми е допадал като автомобил, Октавията е с изключително дървен дизайн отвътре, а А2-ката с нищо не ме грабва . Демек - единствено компромис между споменатите в заглавието е а3-ката, още повече с посоченото куатро от предния ми пост - в тази връзка - мнения за нея? В интерес на истината вероятно а3-ката би бил по-практичния за мен избор, не знам 'що съм прегърнал идеята за а4-ка. Остава на кантар. ksi1 - 'тва не го знаех. Въпреки което - и да не е s-line визуално външно купето и вътре интериора изглеждат много запазени. Което не изключва опцията разковничето за цената да се крие под капака или в ходовата част. Комбито за мене е минус, защото предлага огромно пространство, което нямам с какво да запълня. Единственото прогнозируемо приложение, което виждам за момента е за летния сезон догодина. Относно разхода - 15-16 ... та даже17 разход на газ градско не е стряскащ. Над 12 бензин обаче е по-друга бира. За джамбаза - мой колега ми гарантира за него. Той е взел а6-ца от него през 2007 и е доволен. Не пречи пак да имам съмнения, 'ма изглежда по-голяма вероятността да излезе зайчето, отколкото да стрелям в тъмното по Софийско. При сходно запитване в друг форум ми определиха 1.9 двигателя като по-висок клас, има ли истина в 'тва? От изчетеното до момента като че ли се насочвам повече към 1.8Т. Да разбирам, че е илюзорно да се надявам на нея 12 градско през зимния сезон? Edit: Преди малко прочетох, че споменатата а3-ка виси от лятото по мобилето ... вероятно има причина.
  4. Благодаря. Тъй като прегледах по софийско кажи-речи всичко в mobile.bg към момента съм се спрял на следните варианти - макар и не всички да спадат към гореизброените критерии: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417894074903075 - сервизна книжка; http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11414176817593765 - вероятно ще ме смути данъка на конете, както и разхода; http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11414146021582504 - горния аргумент; http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11418743272891476 - малко над бюджета, но е Б6. и пак конете ...; http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11404763726080241 - същото; http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11417792075828598 - лошото е, че е комби; http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415804102048166 - а3-ка е, но е куатро и изглежда читава; http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11419597912863582 - няма куатро, но е s-line; http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11385815715524646 - не е куатро и е комби, но е с ГЗ; http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11418501532621241 - последно една Бора, върху която съм се спрял; Опции бол, но идеална изглежда няма. Или поне аз не я виждам. Ако на някой нещо му хване окото нека сподели. Разхода, споменат от Марто ми допада, за разлика от изброените потенциални проблеми, които малко ме притесниха. Автомобила по принцип основно ще обикаля София, в особени случаи и малко извън - в общи линии казаното от Анди. Въпреки това, ако разхода наистина е толкова поносим вероятно ще шофирам повече и съответно поставянето на ГЗ ще се избие по-увреме. Edit: Днес разбрах, че приятел на приятел внася автомобили от Италия, с оглед на което има вероятност да поръчам нещо с доставка ... при все трябва да се ориентирам към нещо по-конкретно. Ако инструкцията е "нещо запазено" между бора 1.9тди и 2.0и или а4 1.9тди и 1.8т. някак имам усещането, че мятам боб. Edit 2: Не знам дали има база за сравнение, но единствения аргумент против 1.9TDI ми е, че преди няколко месеца имах голф 3 с такъв двигател. В тази връзка колебанията ми към нафтовата печка /при гореспоменатия голф/ са, че зимата работи калпаво, поне докато загрее. Друга не особено приятна емоция при дизела беше паленето на -15 градуса сутрин с молби и обещания.
  5. Допитвам се за съвети, не за наставления. Вместо сарказъм очаквах да прочета няколко градивни мнения на хора по-запознати /надявам се/ от мене по темата. Ако съм в грешка - лок и със здраве.
  6. Мерси, че ми каза, не се бех сетил да попрегледам интернет. Ясно ми е, че темата не е нова. Изчетох немалко, но търся още мнения. Невинаги мога да отделя 1/2 ден да сондирам различните информации по поставените въпроси. Ако нямаш какво да кажеш ще те помоля да си амортизираш клавиатурата на друго място.
  7. Привет. Решил съм да закупя нов-стар автомобил, насочил съм се към а4-ка, като горна граница в цената мисля да е до 5700 лв. Първоначално в колебанието присъстваше и vw bora, ма ще го сбутам встрани от опасения за лок . Та - препоръки между двата мотора - +/-? Разход - градско /Софийско/ и извънградско? Цена на консумативите при смяна? Познат майстор категорично и настоятелно ме съветва да е куатро, мнения? До колко е удачно и има ли смисъл от газов инжекцион при бензиновия модел? Мерси, поздрави.
×
×
  • Create New...