Jump to content

Mitko1962

Members
  • Мнения

    290
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Mitko1962

  • Рожден ден 29.04.1962

Друго

  • Kaра
    Audi A6 3.0 TDI CDYA

Персонална информация

  • Локация
    Бургас

Последни посетители

1409 профилни разглеждания

Mitko1962's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ами аз по нагоре писах кода на стария, който е същият като този, и е вкаран в ММI. Значи не трябва да сменям нищо.
  2. Нано въглероден е, но не е АGM.
  3. А къде мога да намеря този ВЕМ код, и колко цифри трябва да е?
  4. Благодаря, колега. Предполагам няма значение коя цифра. На стария има този номер 8К0915105F.
  5. Колеги, днес смених акумулатора, като марката е същата MOLL, но старият беше 110Аh/520A стартов ток, киселинен, а новият е 100Ah/850А и мисля, че е гелов. Трябва ли да се кодира, понеже на новия не виждам никъде код, освен 12 цифри много ситен шрифт под надписа Made in Germany. На снимката е новият.
  6. Всички помпи ли на този двигател правят проблеми, защото аз я купих на 4г и 160хил.км, а може да са били и повече, и вече 80хил. съм навъртял, и нямам никакви проблеми.
  7. Колеги, смених масло и филтри, и след като изминах около километър, започна да премигва лампата на подгрева. След като я загасих и запалих отново, вече не мигаше. После съм изминал около 50км и няма нищо. Закачихме я за грешки и излезе Р1719, function restriction by engine control module. Някой може ли да каже какво означава, и възможно ли е да е от смяната на горивния филтър.
  8. Благодаря, колега. А на кой канал се проверява налягането на датчика, и на колко километра е нормално да регенерира?
  9. Колеги, това са данни за дпф-а, но не ми е ясно, има ли проблем с такива стойности, или горе долу са в норма? Нямам никакви проблеми с пушене, или с мощност. Автомобилът е фейсов 2010г.
  10. Моята е Евро 5, и падна от 485лв на 380лв. Но на другата ми Мазда2, на талона си пише Евро 4, а някой чиновник я беше вкарал Евро 3. Много хора от Бургас се оплакват от такива грешки. Затова отиди в кметството където е регистрирана, и провери как са я писали. Съмнява ме, че и при теб са объркали, защото с Евро 4 задължително данъка ти пада.
  11. Колеги, при смяната на филтъра на купето де оказа, че двете щипки, на капачето са счупени. Някой може ли да каже какъв е парт номера, че да търся нов. Колата е фейсова ако има значение.
  12. Да, нови ЕГР и охладител, но понеже в сервиза го бяха поръчали не съм сигурен, май беше PIERBURG. Всичко ми излезе с труда към 1100лв. Скъпото беше охладителя, който бил към 700лв. Но вече почти 2г и 25хил.км нямам проблеми с чека, не е светнал.
  13. И аз имах същия проблем но изчезна след смяна на ЕГР и охладител.
  14. Колко трябва да са нормално оборотите на загрял двигател, или е различно? Моите са 750.
  15. Също така и ръчната не трябва да я проверяват, понеже са електрически. Вместо това проверяват два пъти задните, за да има втори запис. Поне при мен така правят всеки път.
×
×
  • Create New...