Jump to content

vigen

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VOLVO

vigen's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Така-а-а, надникнах значи да видя дали темата е закрита, както помолих, но предвид сериозното й развитие - явно след, като "нахраних" марката/модела, не мога да се въздържа да не Ви илюстрирам позицията си за последно - особено след като доста потребители са се объркали, като са решили, че "не знам, какво искам", което далеч не е така 1. За харча - още веднъж - харч не ме притеснява. НО - харча трябва да е обоснован - сиреч, като ще харчи, поне да е здрава, което според собствените Ви коментари тук (из други теми) в този форум е под сериозно съмнение. Това, че заводските окачвания карали по 200К километра е прекрасно, но бензиновите каруци на 10-13 г. в БГ идват на гарантирани 300-350К, което фактически обезсмисля идеята, нали! На 6 автомобила, за 15 години, които съм сменил и 250-300К на тях - кои Горублянки, кои нашенки, освен на Волвото сега - дето за един GSM пари съм го взел, смазано от каране и липса на поддръжка, това дискове, водни помпи, бензинови помпи, термостати, скорости и двигатели, ни съм пипал, нито знам къде са - а всичките автомобили са били между 13-19 години, като съм ги купил и то някои на 5 500/6 000 лв., барабар с митата до 2006 г.! Такива цифри за "първоначално обслужване" - дето са в размер на основен ремонт на един нормален бензинов агрегат на 13-16 г. - сегменти, водачи, клапани, шлайфане на глава+масла и двата лагера (1 400-1 600 лв., че даже и с буталата евентуално), са ми непонятни! Аз ако я взема да я почна с такива пари само за масла, ремъци, филтри, ролки, накладки и едни предни амортесьори, ако иде и един съединител или автомат утре, в хола на секцията ли да си я турям или в детската - да си играе детето с нея, докато му омръзне Коментира ми за ГИ е защото личните ми предпочитания са към 2,4 л. мотор и градското ми е повечето от карането и ще става все повече и не ми се харчи бензин в задръствания/на празен ход по около 1 час сутрин+вечер - него специално бих инсталира САМО, ако с този автомобил ще останем повече време заедно, тоест след някакъв пробег и време, но предвид, че идва част от окомплектовката (според собствените ми желания) го прибавих в сметката. 2. Лично за мен от всичко, което сте написали, формулата от - цена на придобиване (за кола все пак на 12-13+ години), стойност на първоначално обслужване, почти гарантирани разходи за всяка година експлоатация, евентуални други разходи (много очаквани според прочетеното из форума), отнесени към марка, модел, лукс, клас, возия, комфорт и евентуална стойност за препродажба един ден, изобщо не излиза. Работата става малко "вечно моя", че "видиш ли колко ми струва досега" (като mitaka7717 - само цитирам, нека не се приема, като някаква обида). 3. Не знам защо е голямото чудене за цена около 6К, при положение, че всичко бензиново по тържищата между 1999 до 2002 г. е от 3 800 до 7 900, включително разните битурбо 2,7, няколко 3,0 и 4,2 литрови. А и аз специално досега не съм си купил кола на тази цена, която някой й иска - разбирай получил е по-малко, както респективно и аз от нея, като съм я вкарал после в сервиз и са я вдигнали на криковете 4. По въпроса за класата и какво предлага А6 - е все пак не коментираме RS6 или А8L нали, щото и на 12,13.15 години да е, все едни голе-е-еми пари да струва още, хем да е голямо важно - лимузина видиш ли или страшна бегачка някаква!? Пак обръщам внимание, че ако ще спрягаме 10К пари за 6 месеца, щото да стане нещо годно за употреба, има много други марки, отделно към 12К, вече приключвам с боклуците на Западна Европа - с толкова пари в джоба си влизам директно в магазин за лизинг - дето поне 5 години друг ще й бере гайлето за всичко, а и не страдам от някаква болна мания да карам МАРКА, а КОЛА - здрава, колкото може по-нова, колкото в нея има разни "екстри", която няма да иска повече пари от цялото ми семейство и дето няма аз да съм й роб, а тя на мен До момента всичките си лични коментари и собствени възгледи съм изказал, само като реплика към потребители тук, които са решили да ме убеждават в нещо, което не вярвам и не мога да приема за уместно, а именно, че: Трябва да набия мин. 8-9К лева (каквито цени не съм и срещал изобщо) само за да купя едно 12, 13, 14+, годишно бензиново!!! комби на 300-400 (ако не и повече хиляди), да му тикна още поне 1,5К, да си приготвя там някакви 1000,00 -1200,00 лв. в жабката да има за окачване, автоматче и т.н., щото като ми харчи 10/14+ да се чувствам страхотно, че съм горд собственик на поредния VAG продукт?! и да се чудя до края на дните си, как съм си купил и стопанисвал някога Ауди 80 - с какъв акъл и с какви пари това!? Попитах тук най-любезно за разни конкретни подробности, много от Вас ми отговориха така, за което отново Ви благодаря. Пожелавам Ви по-малко грижи с автомобилите и повече удоволствия от шофирането през 2015 г., а и изобщо
  2. Уважаеми dencho, НЕ ме плаши разход 10-14/100 - изобщо мен разход не ме плаши особено, те агрегатите си имат определени диапазони на харч, а ако е повече или крачето на някой е по-тежичко или колата (мотора) е скапан. Голф 3-ка, колело, ролкови кънки и скейборд съм надживял вече, та едва ли ще си взема, пък и това си е изобщо моя работа, НО ми е непонятно и неприемливо годишно да плащам 50% от стойността на придобиване на един автомобил в 1 обслужване и в повтаряеми дефекти (окачването)!? А това все пак не е някой особено висок клас автомобил, нито толкова нов вече, щото ремонтите и обслужванията му да са все едни хиляди пари. Това ми е мнението от позицията на човек, направил в последните 6 месеца основен ремонт на двигател, рециклиране на хидравлична рейка, подмяна на повече от половината окачване (амортисьори, накрайници, биелетки, лагери), предни дискове, ръчна спирачка, частично боядисване - калници, смяна предно стъкло, смяна стартер, ремъци, ролки, масла 2 -пъти, масло скорости, всички кабели, изпарител и още купища неща, та си купих и комплект лети джанти на едно волво 96 г., обаче него за 800 лева съм го взел и на 18 години все пак. И не, че ми остана нещо друго да правя освен само да сипвам и да се возя следващите 3 години, но самата кола е седан и се налага по спешност да я сменя с комби, та затова попитах тук. Няма да коментирам, че за 8-9К, дето може спокойно да ме прати такова ауди с едните елементарни операции има Е-класи нафта в пак тия години, дето колкото и да не ги харесвам, поне ще знам къде са ми едните пари, а и са по-коли отвсякъде. Изрично съм посочил по-горе, какво ауди съм имал и как са ми изглеждали нещата с него, но явно напоследък наистина марката е станала прекалено бутикова и изделията доста крехки, да не казвам кекави, та явно ще си диря друго. Апропо - досега никой не спомена едни примерни числа за ремонт на автомат, ако се наложи. Благодаря на всички Ви за взетото отношение и Ви пожелавам всичко добро. Моля модераторите да затворят темата.
  3. Благодаря на всички изказали мненията си, но предвид на това, което прочетох тук - включително и доста по-стари публикации във форума, със съжаление следва да обобщя, че в мен се формира следното тъжно мнение: 1. Купувам една "кошара" на 13,14+ години за около 6 000,00 лв. 2. Правя й обслужване за около 1 000+ лева. 3. Това гуми, накладки, дискове, ако трябва и т.н. - нека сложим още 700,00 лв. 4. За да не ме "възнаграждава" 13-15 л./100 км. градско или 9,5-10 л./100 км. извънградско бензин Х 2,00 лв. и набивам ГИ за 1500-1600,00 лв. 5. Ако видиш ли се разтропа нещо по окачването (което макс. за 1,5 години ще стане) съм средно на 50-70,00 лв. на детайл или цялостно - 800-900,00 лв. на Лемфьордер или 450,00 лв. на АС-Метал + труд (150-250,00 лв.) + реглаж, а ми прави впечатление, че от т.нар. "оригинални" или "отговорни" окачвания - Лемфьордер и TRW, пак се реве яко из форума. Сиреч - какво правим, какво избирам?! 6. Хубавото е това, че годишните разходи по данъци на тия коне, за тези агрегати хич вече не представляват интерес на фона на горепосоченото. Та поправете ме ако бъркам, но предвид на това, че въпросните автомобили са все пак малко над средния клас, някак все ми се струва, че една от точките следваше и да лиспва - в смисъл щом харчат много поне да са здрави! Или поне базовата цена на придобиване да е по-ниска! Та за съжаление, объркването ми за момента се увеличи
  4. Здравейте, най-любезно бих искал да помоля за Вашите мнения - бих предпочел от личен опит, по следния въпрос, който ми предстои да решавам: Избор на Ауди - А6, четворките определено са ми малки, бензинов агрегат, комби, години 2001-2003 - за по-ново няма пари (планирал съм си и известен ресурс за задължителните консумативи и ремонти, така, че по-високи години не мога да стигна). Конкретно ме интересува: 1. Автоматична или ръчна ск.кутия - собствено предпочитам ръчна, но само защото съм срещал мнения за проблеми с автоматите и сериозни разходи и разправии.В случай, че някой е за автомат, нека да даде и малко инфо, къде ремонтират такива и колко струва 2. Мотор - избора е основно 1.8Т или 2.4 - на пазара почти няма бензини, а малкото са предимно такива. 2.7 и 2,8 по обективни икономически причини - разход, не съм обмислял изобщо. Моля да споделите мнение за слаби и силни страни и опит за посочените два агрегата - 1.8Т или 2.4, както и живо ме интересува - РАЗХОДИ по обслужване след закупуване - ремъци, масла, филтри, ролки и т.н. в някакви приблизителни общи суми - напр. 800,900,1 000 лв. и т.н., както и читави майстори и сервизи за марката и модела за гр.София - в смисъл хора, които знаят и могат! 3. Подробности по "ЛЕГЕНДАРНОТО" алуминиево окачване - всички сведения и цени "първа ръка" ще ми бъдат от голяма полза, че вече се обърках, от каквото съм чул в последните години по този въпрос 4. Цялостно мнение за такъв автомобил, според мотора, в посочените години - возия, комфорт, безопасност, разход, поддръжка, възможности за газифициране с ГИ, евентуално магазини за части в гр.София. Автомобила ще взема "нов внос", предвид на това, че повече никога няма да си купя автомобил каран в България, пък ако ще и нов да е взет тук. Към дизели нямам никакво отношение, така, че нека не се коментират изобщо. 12.2006 година си купих на Горубляне едно B3 80S - италианка бензин с климатроник, пълен ел.пакет, ел.антена, халогени и сума още благинки, която до ден днешен считам за някакъв УНИКАЛЕН ГИГАНТ на немското автомобилостроене - беше 1989 г., карах я 2,5 години, около 27К километра и съм сменил само един накрайник за 12 лв. Продадох я само защото ми дадоха чисто нова ТОЙОТА Корола за персонално ползване Лично считам, че никога повече няма да си купя подобно ауди, като Б3-та ми, защото такива страхотни коли вече не се произвеждат, та ми е необходима помощтта Ви за да избера поне нещо сносно, от това, което има по тържищата Желая лек ден на всички
×
×
  • Create New...