Jump to content

Ivo-G

Members
  • Мнения

    12797
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Тръц+

Персонална информация

  • Интереси
    Audi

Последни посетители

18350 профилни разглеждания

Ivo-G's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Тя тая си изглежда точно такава...
  2. Бюджета какъв ти е? На твое място бих си внесъл сам. Особено пък както търсиш ръчка - лесно ще намериш на добра цена. Такива коли от Дупница, Плевен, Враца, Шумен, от обяви с много удивителни и главни букви, аз лично не бих си купил...
  3. Още по-яко значи. Андроидаджийски истории...
  4. Беше маркиран в синьо в iOS 8.*. Сега не е маркиран в нищо. За другото може и да си прав...
  5. Не е тва тъпото, тъпото идва когато два номера са с еднакъв лейбъл - "mobile" примерно. Тогава само кристално кълбо те спасява. Дори и да тръгнеш да набираш за callback, пак не знаеш на кой номер звъниш. Голяма глупост.
  6. http://www.goal.com/en/news/13712/extra-time/2015/09/24/15684882/the-20-reactions-every-fifa-16-player-knows-to-be-true?ICID=AR_RS_1 Има доста добри попадения...
  7. Nearby и News да не би да работи само в US? Щото при нас на село нЕма такива екстри...
  8. Имам приятел с такава на над 300хил. км. Ако искаш ще го накарам да ти снима конзолата на климатика, за да я сравниш с тази... Taзи е била на 128хил. някога, но много много отдавна...
  9. "Смислен" е доста относително... Първо, че се намират трудно - 131кс. са само фейслифт, с куатро са още по-редки, а да намериш читава и на нормална цена през 2015-та ще е нещо като Мисията невъзможна...
  10. За тия пари и около тия години и 1.9TDI, и 1.8Т крият едни и същи подводни (и надводни) камъни - турбини, съединители, маховици, така че нещата са на кантар... Има малка вероятност бензинката да е на малко по-малко километри от дизела, ама риска от ремонти (ако попаднеш на грохнала кола) е горе-долу един и същ. Цените и те май не са много различни...
  11. Така де, аз неслучайно още в първото изречение съм написал, че много зависи... Аз просто реших да напиша и другата страна на нещата, пък човека най-добре си знае как кара и кво търси в една кола. Сам трябва да си прецени.
  12. По въпроса предно vs. Haldex - много зависи как си караш колата. Аз лично никога не бих се върнал към кола с предно по собствено желание. 1.8Т на предно само с един чип си става въртигумка, особено на по-излъскан асфалт, ако си с по-кофти гуми или пък в малко по-лошо време... Чувството да караш 150-180кс кола, която върви колкото за 100-110кс, само защото върти гуми до края на 3та е безценно. Това, че колата работи в 99% от времето на предно, а халдекса само се вози, могат да го кажат само хора, които нямат опит с тази система. Градско, на по-ниските предавки, халдекса си има доста работа, особено ако обичаш да си подаваш газчица. Освен това, на тази кола заедно с халдекса идва и смислено задно окачване, за разлика от варианта с предно, който отзад е с дъска. Поведението на колата става съвсем различно, пак в случай че обичаш да караш малко по-бързо и не само в права линия. Общо взето халдекса ти дава по-добро пътно поведение и повече сигурност при по-висока скорост и възможността да си сложиш 99% от конете на асфалта, без оглед на метеорологичните условия. Това обаче идва на цената на по-високото тегло, по-висок разход (с поне литър, литър и половина) и обслужване (масло+филтър) от време на време. Ако можеш да си позволиш тези неща, халдекса си заслужава.
  13. При пробег 10-12к км на година, за чий такова ти е тоя дизелов милионник с доказано скапан мотор?
  14. Нямах време да чета другата тема, но някой от имащите проблема пробвал ли е да си извади маркуча за газта от рейката, след като паркира и да пробва да запали след няколко часа. Аз имах същия проблем и се оказа, че рейката е заминала и не затваря добре. Като се изгаси колата, системата остава под налягане, газ продължава да си влиза през прецаканите дюзи и колата се дави. Смених си рейката и проблема изчезна.
×
×
  • Create New...