По въпроса предно vs. Haldex - много зависи как си караш колата. Аз лично никога не бих се върнал към кола с предно по собствено желание. 1.8Т на предно само с един чип си става въртигумка, особено на по-излъскан асфалт, ако си с по-кофти гуми или пък в малко по-лошо време... Чувството да караш 150-180кс кола, която върви колкото за 100-110кс, само защото върти гуми до края на 3та е безценно. Това, че колата работи в 99% от времето на предно, а халдекса само се вози, могат да го кажат само хора, които нямат опит с тази система. Градско, на по-ниските предавки, халдекса си има доста работа, особено ако обичаш да си подаваш газчица. Освен това, на тази кола заедно с халдекса идва и смислено задно окачване, за разлика от варианта с предно, който отзад е с дъска. Поведението на колата става съвсем различно, пак в случай че обичаш да караш малко по-бързо и не само в права линия. Общо взето халдекса ти дава по-добро пътно поведение и повече сигурност при по-висока скорост и възможността да си сложиш 99% от конете на асфалта, без оглед на метеорологичните условия. Това обаче идва на цената на по-високото тегло, по-висок разход (с поне литър, литър и половина) и обслужване (масло+филтър) от време на време. Ако можеш да си позволиш тези неща, халдекса си заслужава.