Jump to content

papuas

Members
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 2.5TDI 180hp

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Pernik

Последни посетители

872 профилни разглеждания

papuas's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. papuas

    ауди а6 2.5 центровка

    Това е центровка на помпата...,има още една ,която се прави ,тя е малко по-пипкава...,така да се каже,направи си и нея или откарай колата на някой ,който разбира да ти направи и двете...,твоята си помпа ли ремонтира или я смени с друга ? Ето и другата
  2. papuas

    ауди а6 2.5 центровка

    Има логика да има..,щом си правил помпа и се е появил проблема..,но не мога да ти кажа със сигурност щото незнам...,обаче е хубаво колата да си има точната центровка
  3. papuas

    ауди а6 2.5 центровка

    За да направиш центровката ти трябва VCDS..,трябва да знаеш точно каква ти е в момента за да знаеш на къде да мърдаш помпата...,иначе в идеалния случай е 1.6 /1.8ATDC(-BTDC)..т.е.след горна мъртва точка...има доста писано по темата във форума
  4. Колеги имате ли представа дали корите под двигателя и ск.кутия ,на автоматик и ръчка са едни и същи или имат разлика?
  5. papuas

    Фарове от Allroad

    Така си е..., пиновете малко трудно ще ги извадиш от буксата.Моторчето на новите има едно удължение в повече и съответно нещата не пасват,без да откачиш щипката от рефлектора,това беше трудното ...без да се счупи..,много е тегава.Инак на старата букса изолацията на кабелите беше тотал и затова превръзвах и има букса на дългите ,която е различна ..Мераклия си и ти ..щом те влече ..,зафащай се по добре изгежда с тези фарове определено
  6. papuas

    Фарове от Allroad

    Разбирам ,че няма компететни или не им се пише..,както и да е ,справих се с проблема.Ако някой има същия ,да се знае ,че старите моторчета стават на фейсови фарове или на такива от Allroad с малко труден демонтаж на щипките към рефлектора и превръзване на буксата за моторчето.На разположение съм за помощ.Иначе нещо доста странно се случи след въпросната процедура.Сега като дам на контакт автоматично се включват късите светлини...!!!????как се получи незнам,удобно е ама немога да се начудя как го постигнах без да искам!!! Някой има ли идея как може да се е получило това чудо..,преди това си ги цъках от копчето всеки път...и чат пат забравях..,имам си и фишчета за таа работа.,дано има някой който знае ,че напрао не мога да се начудим как стана тоя номер..мерси П.С.между другото имам две излишни моторчета за Allroad или фейсова шестица..,работещи и кадърно свалели ,без нищо счупено
  7. papuas

    Фарове от Allroad

    Колеги смених фаровете с такива от Allroad,всичко си свети ,иглежда много добре ,само че не сработват моторчетата за нивото на фаровете.Забелязах ,че моторчетата на новите са с 4 отиващи към тях кабела(вътре в самия фар)и на буксата на фара има едно пинче повече от на старите(на старите бяха 3 кабела вътре).Та въпроса ми е мога ли да направя нещо ,че да сработят?
  8. При това положение бих започнал от термостата
  9. Пипането след продължително каране ли ти е..
  10. Тогава е абсолютно възможно и термостата да е сдал багажа,ако не си го сменял,и темп.да си е вярна....
  11. Оригиналния би трябвало да е BERU ,аз на моята го подмених с такъв вече трета година е ок..иначе е от датчика на сто процента,...при мен обратното от 90 градуса падаше на 0 или на 60...пишеш че термостата не отваря..,как разбра
  12. А да питам, ПИН кода на автомобила същия ли е като на навигацията или е друг?
  13. Ръчното обучение на дистанционното за отключване и заключване на колата става по следия начин:(трябва да имате два ключа които да отключват колата РЪЧНО) Ако нямате работещо дистанционно (нито едно) 1. Избирате си кой от ключовете да ви е първи и с другия давате на контакт 2.Всички врати на колата и багажника трябва да бъдат затворени 3.Заключвате колата ръчно от шофьорската врата(не вадите ключа от ключалката и не годържите на заключено или отключено положение а на средата,той би трябвало да се връща сам там) 4.Натискате бутона за Отключване и го задържате 5 секунди,пускате бутона и пак чакате 5 секунди 5.Би трябвало да си имате ключ под номер едно За ключ номер две процедурата е същата ,само че преди да задържите бутона за отключване за 5 сек.,натискате бързо два пъти бутона за отключване и чак на третия път натискате и го задържате Това е ..за ключ три надявам се се досещате ...три пъти бързо и на четвъртия задържате..и така Пробвано на преди феис и феис А6 С5
×
×
  • Create New...