-
Мнения
47 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A4
Персонална информация
-
Локация
Sofia
Последни посетители
586 профилни разглеждания
Rattleshirt's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Моята масло не гореше, между друго. 1.5-6 за 10 к км. Оффтопик: Моя АSN замина, минах аз на печка пауър Като цяло не беше лоша колица, но ще ми липсва единствено звукът ѝ. Издържа доста душманско каране. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Какви малолитражки говориш, колега? Писали са основно хора, които са купили и платили четворно след това тая ламя. За година и половина ми изгори 3 цистерни газ сигурно Това 8 извънградско на някое спускане ли ти се привидя? Иначе като за “гроздето” си прав, но за тия пари за обслужване и разход може да се кара по-нова и приятна кола. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Майстор си трябва, колега. Не давай още излишни пари за добавки и магия. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Не мога да повярвам, че в тези години на свръхинформираност, интернет, форуми, социални мрежи... още има хора, които си причиняват такива неща, като закупуване на 17-годишен мултитроник. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Мултитроник ли е? Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Това с тракането да не те притеснява... и аз винаги съм се чудил защо става. И Б5цата и Б6цата ми го правят. На Б5цата смених дискове и накладки, единия апарат леко задържаше.. пак го правеше под 20км/ч. След 4-5 000 км спря.
-
Колега, нямам нищо против свободата на словото и всеки да си знае колко му гори неговата кола, но форумът е да информира... а разход 15/100 градско е пълна небивалица за тази кола. Утре някой ще го прочете и ще добие много грешна представа. Имаше един колега за Сандански беше писал 27/100, вярвам му напълно, ако бие само първа-втора по наклони, с тия огромни загуби на незаключена кутия на ниски предавки е напълно въможно. Просто моторът е по-добър за извънградски пътувания и няма нищо лошо в това. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Абсолютно съм съгласен! Тая ламя гори и на бензин и на газ 20-25 в София, като говоря за истинско градско, (бул. България всеки ден час пик - Център). Говоря за комби, Quattro, автомат, газова бутилка, 235/45/17 и 100 кила Човекоподобно на шофьорското място. [emoji4] извънградско на бензин 120 км/ч - 9.0-9.5, 140 -10.5, 160 - 13л. Като много зависи, защото смачкаш ли педала и става бензиновъртеж в тоя резервоар. Мерил съм няколко пъти пълно-пълно. Макар че е много радикално да се кара тази кола на бензин. Също така за замерването в една посока - повечето от вас, ако пътувате често София - Пловдив, предполагам знаете, че като тръгнеш от София има доста повече спускания и съответно разхода е поне с литър по-малко (с ASN-a и повече), отколкото Пловдив -София, където почти през цялото време е изкачване... Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Може и от баласта да свети лилаво. Пробвай да размениш баластите на двата фара, ако ти се занимава и имаш къде. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Горната тема е много добра. Абе като цяло разходът не му е силна страна на тоя мотор, не знам как го сваляте 15 градско... това трябва да е ръчна на предно само и да се пуска яко по инерция. 20/22 за София по-достоверно ми се струва от моя гледна точка.
-
Благодаря за коментарите, Vantage. Със сигурност най-добрият вариант е да сменя всички турбопътища с алуминиеви тръби, но тъй като обичам да се цапам аз, а нямам необходимата кадърност да преправя всичко ще я оставя така. Едва ли ще се надува повече от 1.6, надявам се сток маркучите да издържат... ако не издържат ще ги сменям. Ти на какво налягане караш, ако не е тайна?
-
Сигурен съм. И аз в началото си мислех карето е или са ми се разхлабили болтовете, които държат полуоската(те бяха някакъв камък, не помня какъв номер), после на светло гледам вътре всичко хлопа и от там ми се разбиваше семеринга и прокапваше масло. VBI в няколко теми е обяснявал какво се прави... разбиват се конусни лагери в диференциала (бяха някакви къси пари 40-50лв), но сваляне-качване и ремонт от човек, който е наясно с Ауди трансмисията беше към 480 лв някъде всичко. Както казах, VBI може да помогне повече от мен по този въпрос.
-
Честито колега, безаварийно. Дано е читава и на малко километри. Мога да ти дам една препоръка да провериш нещо - свали предна дясна гума, хвани полуоската и я разклати - виж дали има луфт. На моята се беше разбил диференциала, на още 2 коли го правих тест и при тях беше с огромен луфт. По някаква причина се разбиват там често, втора ръка диференциали няма или не стават, а за ремонт е доста специфично.
-
Благодаря за отговора, колега! Точно това ми беше идеята да дадат мнение хора, които карат с такъв или подобни хибриди. Прерових какви ли не теми и тук и във ФВ клуб, но всички са за свирене, свистене и други проблематики, загуба на мощност, пушеци, но при мен е само това и тъй като не я бях изкарвал извънградско (а и не бях давал газ, в града няма къде), чак сега разбрах за тази подробност, която се е получила след смяната на турбото. Колата няма катализатор, наистина. Sent from my iPhone using Tapatalk