Jump to content

OvivO

Members
  • Мнения

    6058
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

4 Последователи

Друго

  • Kaра
    A6 4F 3.0 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    The Earth

Последни посетители

5823 профилни разглеждания

OvivO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Може да е задрала при многото въртене, но може и това да е било първопричината. При стружки се промива цялата система, всяка тръбичка, сваля се резервоар, сменят се датчици на рейла, сменят се дюзите, ГНП. Всичко, което е имало досег с горивото. Рециклаж на дюзи - не ги правят добре и колата няма да е същата. Най-добре е нови. Ако обаче не се промие нещо много добре и са останали стружки в системата, е възможно пак да се играе цялото упражнение. Или най-малкото пак да е за дюзи. Ти трябва да прецениш колко пари ти се дават за колата, за да я оправиш и дали си заслужава.
  2. OvivO

    Audi a6 c6 верига?

    със смяна на обтегач може и да се оправи. Може и да не се. Веригата се износва, според пробега, с какво масло е карана колата и на колко км е сменяно.
  3. @petio_venkov: понякога си е добре да се свали кората, за да се огледа за течове и други неща. А и си мисля, че през пробката ще излязат повече отлагания и мръсотии. Иначе е най-лесно и бързо през щеката. Може да пробвам и аз
  4. @kpematop: със смукане през щеката получава ли се добре? Примамливото е, че е бързо, чисто и лесно.
  5. те такива и за дискове ще реват, че след 100 000 км са вече за смяна, а те останали 22мм
  6. @kpematop: вярно, че слависта е оригиналният акаунт на Кирил Няма как да имаш два акаунта и да не си водиш диалог в темите...за подкрепа Моят шлеп е вече 45000 с твой ремап, Стефане, няма драми, а не е като да не му стъпвам мъжката.
  7. OvivO

    Проблем с А6 c6 s 2005 165kw

    не си сложил хубаво масло, дори и да е оригинално. Ако все пак е оригинален Кастрол, за сходни пари има един клас по-добро масло и това е Ravenol. Качи някъде клипа в youtube, където можем да го видим лесно, защото не знам колко хора ще се навият да свалят някакъв клип от абв.
  8. @slavista, @darkeci: вашите мнения са стойностни, защото сте регистрирани отдавна в този форум, а не сте го направили преди 20 дни. Аз за 7 години съм ходил и при двамата по 2 или 3 пъти и са ми вършили работа. Препоръчайте сервиз, от който сте доволни?
  9. С какво име заставаш ти в този форум, като не си изградил такова? Аз изгода от форумните майстори каква имам? Ясно е, че няма 100% доволни от нито един сервиз, нито един майстор. Просто не си първият, няма и да си последният, който се регистрира тук, за да оплюе някой майстор, а в твоя случай - няколко.
  10. от 11 години караш Ауди, регистрирал си се преди месец тук във форума...имаш 10 мнения и в 5 от тях плюеш по майстори и сервизи. Добреммм.
  11. има условия, за да се пусне принудителната регенерация. Едно от тях по спомен беше да няма никакви грешки в engine module.
  12. виж във V-то дали не е локва. Другият вариант за 2 тройника, които се разпадат с времето, поне са 2 при 3.0 tdi, не знам дали 4.2 е същото.
  13. софтелектроник питах за абс модула и грешката brake pressure sensor. мид ауто - в София съм и не ми се занимаваше някой да я сваля, пращам кутията и наобратно. Живко се занимава само с кутии, каза ми цена, оставих му колата и 4-5 дни по-късно се обади, че е готова. Каза, че и хидрото е рециклирано при мен, имам и работен лист/фактура за ремонта.
  14. @lavatrice: аз бих го резнал за всеки случай. @Galin: бих като начало сменил батерията на ключа, ако не си скоро. Но то си записва, ако е слаба. Възможно е иммо-то да не засича ключа понякога или имаш екстра иммо от каското и то се ебава.
×
×
  • Create New...