Jump to content

Deni Dimitrov

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Q5 2.0 TDI 190 ps

Последни посетители

504 профилни разглеждания

Deni Dimitrov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Deni Dimitrov

    2.0TFSI гори масло

    Значи американска Б8-ца 2.0 ТФСИ 220 к.с. 2015 производство не би трябвало да има разход на масло? Ако някой има наблюдения, помагайте. И къде да видя този код на мотора, дали е CNDC.
  2. Deni Dimitrov

    2.0TFSI гори масло

    Здравейте. Искам да попитам някой има ли инфо за това как стоят нещата при В8 2.0 ТФСИ 220 коня 2015г. произведена, на талон е 2016 - американска е. Внесена е в БГ с лек удар от мой познат. Сега е оправена и много се замислям дали да не я взема - на 8200 мили е. Карам само дизели, но тази ми хареса много, бих се примирил с по - високия разход на гориво, но не и ако гори масло! Благодаря предварително.
  3. Deni Dimitrov

    Трудно пали - 2.0 TDI

    Здравейте колеги. Аз имам същият проблем. Колата е А3 2007 2.0 TDI 170 BMN. Сутрин само първото палене е трудно. Пробвал съм да подгрявам 4 - 5 пъти, няма разлика. На диагностика и при мен всичко уж е ОК.... Дюзите са нови, DPF-а е свален преди няколко месеца, но подобрение със сутрешното палене в студено време няма! Затруднено е дори при положителни температури от 5,6 градуса. Ако някой има решение, моля помагайте.
  4. А за тресенето, може би почти винаги на студен мотор, но ту се появява ту спира тресенето. За пушенето с неприятната миризма - когато я запаля студена и поработи малко на място започва да припушва и да мирише, когато я карам на дълго всякаш се продухва и като спра на бензиностанция примерно, в първите минути колата работи и нито пуши нито мирише. Трябва да поработи 5 - 10 мин на място, че да започне пак да припушва и да мирише. Точна така бях паркирал миналия ден и много трудно запали на сутринта.
  5. Колега за проверката на подкачващата помпа и аз трябва да я направя, запушена ли е или дали изобщо работи. Тези температурни датчици също, дори при мен очевадно има проблем с датчика на антифриза - сутрин при по студено време светва за няколко минути, изписва COOLANT и едно червено термометърче, а нивото на антифриза е мноого над минимума..... При мен ЕГР-а работи коректно и е чистен скоро, а ДПФ-а също е чистен с препарати на LIQUI MOLY в сервиза на Сенакс и вчера по диагностика беше почти напълно празен. Така, че аз ги изключвам ЕГР и ДПФ. Това как е паркирана колата (на равно или под наклон), също ми прави впечатление. Тази сутрин беше на равно и запали почти както, когато е топла, а вчера под на клона - голяма мъка....
  6. Не, мисля че не го бутва. Карал съм я 22 000 км. за около година и съм долял може би 500 мл. и то не защото е падало нивото, а защото явно не ми работи добре датчика за нивото на антифриза и понякога сутрин светва за няколко минути. Но нивото никога не е падало, дори сега заради това доливане е доста високо. Днес пак правихме диагностика. ЕГР, дебитомер, дюзи - всичко е в норми. Антифриз не губи.... Човекът казва, че се съмнява в подкачващата помпа на горивото. Също така мисля, че забелязвам, че когато колата е спряна под наклон сутрин пали още по затруднено от това да е спряна на равно място. Цитиране на предходно мнение!
  7. Колега как така най - много пукат глави 170 коня моторите ...?! Нали проблемните глави бяха от първите години 140 коня, BKD. А моята е 2007 г. и мотора е с код BMN. Цитиране на предходен пост!
  8. Добре за помпата в резервуара ще проверим дали е запушена и дали изобщо работи. Това може да се окаже проблема с трудното първо палене. А за другите неща - пуши бяло от време на време, много силно задушлива миризма от ауспуха и претрисане когато работи на място? Може ли всичко това да се дължи на ЕГР-а, който дори е почистен преди около 2000 км.
  9. Здравейте колеги. Нов съм във форума. Но съм тук точно заради този необясним проблем със затрудненото първо палене сутрин, претрисането на колата когато работи на място, но без да играят оборотите на таблото и много остра задушлива миризма на изгорелите газове придружена с бял дим... Колата е А3 2.0 TDI 170 PS BMN - 2007г. Когато я купих, преди по - малко от година и смениха дюзите по тази акция за безплатна подмяна. Правени са многократни диагностики в Порше, Бош сервиз и къде ли не... Навсякъде казват, че всичко е супер, стойностите на дюзите са почти или нулеви, но е факт, че има дразнещ проблем. Ще съм много благодарен, ако някой все пак е намерил начин за отстраняването му. Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...