Jump to content

Pipp0

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

500 профилни разглеждания

Pipp0's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. То ако мисля за "възвръщане на инвестиция" никога не бих си взел тази кола Такива дребни шмекерии не стоят на дневен ред, защото съдбата си знае работата и утре като си купя нова кола предишния собственик ще е направил същото и ще си бия главата. @JusttRelaxx би ли препоръчал някой подобен сервиз? Плана е такъв, поне още 2-3 години да бъда с нея, а обичам всичко да ми е изрядно, а не после да има "Тия Аудита много чупливи", заради немърливост.
  2. Привет колеги. Да уточня в самото начало става въпрос за A7 3.0 TDI 204 hp 2012 година. Колата е на 184 000 км (реални). До скоро не бях забелязвал проблеми с веригата, за смяна уж се говори около и след 200 000 км, но разбира се може и по-рано, може и по-късно. При палене колата няма никакви проблеми и претраквания. Такива се получават съвсем леки при по-продължително шофиране поне час. За сега са леки, но предпочитам, ако е належащо да отстраня проблема на време. Консултирах се с един сервиз, които ми казаха цена около... 4900 лв и ремонт в рамките на седмица, което ми се стори доста. Включва вериги, обтегачи, смяна на масло, антифризи, всичко, но доколкото чета колеги тук за 3-4 хиляди си решават проблема. Въпросите ми са два: 1 - Висока ли е тази сума и ако е така бихте ли ми препоръчали сервиз, в който да си разбират от работата на по-приемлива цена. 2 - ПРи такива симптоми да сменя ли веригите възможно най-бързо или да изчакам и при евентуално притракване при палене или при по-интензивно в движение чак тогава да ги сменя? Благодаря на всички! пп - Видях темата под моята, ако прецените, че няма нужда от нова, моля преместете мнението ми там!
  3. Здравейте колеги, все по-често се замислям и явно наближава момента да сменя Ауди-то си с ново. Спрял съм се на A6/A7 след 2011 и разбира се се започват едни постоянни терзания, амии ако дам 35-40 бона за някоя гробница какво правим? И така се стига до следния въпрос - Откъде е по-добре да я взема? Частно лице - параноя, малка автокъща - параноя. Струва ли си тези от Das Welt Auto (Порше София), макар и с надценка 3-4 000 лв отгоре като са със сервизна история, за да ми е мирна главата или и там има случаи на кофти попадение? Също така от автокъщите - Софавто и тем подобни как са? За бартер за старата ми вече се примирих, че почти всички режат с по 5 000 от реалната цена и до сделка трудно може да се стигне, но поне при покупката да не сбъркам, защото може и да е фатално. Поздрави и благодаря на всички отговорили!
  4. Аз съм се примирил, че няма как да е без драскотина. Да не говорим, че "у наше село" за тия пари вървят 98 година и то без кожен салон. За това помолих, ако някой колега може да ми препоръча някоя.
  5. Здравейте, харесал съм си една А3 от София, но тъй като не съм от там няма как да ида да я погледна на място. Не е проблем да отида др. седмица, по-скоро проблем е, че нищо не разбирам от коли, за да знам в какъв вид е и т.н. Ще помоля някой колега тук, ако му е наблизо или е запознат с нея да сподели мнение. Не е проблем, ако я погледне да си и заплатя за извършената от него услуга. http://www.cars.bg/c1019997 Това е въпросната кола, ако знаете и за друго А3 дизел от най-старите може да пишете на ЛС. Благодаря Ви предварително!
×
×
  • Create New...