Jump to content

Papi123

Members
  • Мнения

    442
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Papi123

  • Рожден ден 30.07.1992

Друго

  • Kaра
    ASB

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1397 профилни разглеждания

Papi123's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Papi123

    Вериги

    Така и така ще го разкостят маторя, моето мнение е да сменяш на поразия, каквото можеш..
  2. Огледай добре кабелите, докъдето ти е възможно. Много често изолацията им с годините буквално се разпада. Аз този филм го играх, но с фаровете.
  3. Колеги, реших да чипна мотора, подскажете за тунер, който да си свърши работата, както трябва. За справка, колата е без дпф, катализатори и спрян егр, но не пуши. Не искам да ми се разкади, след софтуерна намеса.
  4. от скоро чувам едно тракане като на стар дизел при подаване лека газ около 1600-1800 оборота, ту го има, ту не...
  5. Колеги здравейте, Случаят е следният. Набих шестцилиндров мотор в малко купе. Оставих малкия радиатор, който може би отговаря за 1.4. Зимата нямаше проблем, но като външната температура стана 15 градуса, колата след 10-15 минути работа взе да грее и температурата минаваше 110гр. Перката успяваше донякъде да охлади, обаче аз нали съм ентуасиаст и веднага свалих мотора с мисълта, че е духнал гарнитура поне на една от главите и за мое учудване въобще нямаше и следа да е минавала вода. След това пратих главите на стенд и се оказа, че и те са здрави. Като цяло мотора е ОК, хонинга си личи още, не е толкова зле. Познавам човек който кара същия мотор в такова малко купе с малък радиатор и твърди, че дори и лятото не е имал никога проблеми със загряването. Сега, аз мотора ще го ревизирам така или иначе и го пускам обратно в коша, но проблема ще си остане. За протокола : водната помпа е ОК, термостат няма така или иначе и маслоохладителя е байпасиран, радиатора за парното е там, в смисъл, че течност циркулира там, но парно няма. Лошото е, че няма място за по-голям радиатор, мисълта ми е да използвам за такава кола само, че дизелов. Да сложа термолента на колектора и да насадя 2 перки на другия радиатор, като поне едната да се оправлява с копче от купето. На мотора ще се направи и промивка да не би да е подпушен блока някъде, което ме съмнява, но все пак.... За пръв път се занимавам с кола която не е Ауди. Мотора е 2.5 с25хе, с много подобрения.
  6. Papi123

    Проблем с музиката

    А някога свирила ли е и от двете страни. При мен започна да свири само от дясно, беше време за нов акомулатор и когато го смених проблема изчезна.
  7. Здравейте, колеги! Светна ми индикацията за накладките "Brake Pads!" , но при оглед с просто око забелязах, че има още доста хляб в тях, та се чудя от къде идва грешката. Да не би кабелчето да се е прекъснало някъде?
  8. Papi123

    Hardtop конверсия

    Колеги, възможно ли е да се направи подобна конверсия? Трудоемко ли е?
  9. като се спрат вихровите колата скача на старта доста по живо, поне при мен това забавяне преди удара на нютоните се скъси, а с хубав ремап вече става доста добре като за тежък дизелов шлеп
  10. Преднячката със семи слик около 300кс и леко купе е скрита лимонка, а при правилен старт оставя доста разочаровани физиономии, но това е друг въпрос.
  11. Колеги, някой занимавал ли се е с турбинирането на дъртия петак и ако да, към кой жанр може да го зачислим като начинание? Фантастика, ужас или психотрилър? Ще ми се да вярвам и , че налягане от порядъка на 0,5-0,7 понася на стокова карантия.
  12. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11634472612634961 като за моята цел това е добър вариант, няма снимки вътре и предполагам ще е леш, а за тези пари има преднячки с много свежи салони https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11639301584599054 цената е добра и естествено колата е изморена, но пък има ебаси стойката тва купе вее https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11636886616240142 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11641129165370368 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11642796289445325 https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11633371743651806 в крайна сметка достигнах до извода, че в такава ситуация е най-добре да търся добро купе по възможност куатро защото мотора така или иначе ще го сменя след време.
  13. Audi 90 Coupe 2.3 Метан, 1989г., ID:1161384 - Обява Продава Автомобил (mobile.bg) Audi 90 V6 , 1991г., ID:1164302 - Обява Продава Автомобил (mobile.bg) тази е бижу, но ми миришат краката за нея
  14. За много години! От край време ми се върти нещо в главата и в крайна сметка родих идеята за покупка на автомобил, бъдещо хоби. CARS.BG - Обява за Audi 90 Coupe 2.0 ABK CARS.BG - Обява за Audi 80 CARS.BG - Обява за Audi 90 Audi Coupe 1.8 dz , 1990г., ID:1163983 - Обява Продава Автомобил (mobile.bg) Искам да си взема една такава класика по която да си човъркам и надграждам. Не бързам, вярвам,че с търпение и мангизи може да имам една лачена баба. Ще ви споделя, че гледам и голф 2. Ако трябва да обобщя - целта не е ежедневна кола. Голфчетата ги гледам защото изпадат запазени купета и в комбинация с 1.8турбо е голяма забава, имах възможност да се повозя на такава, около 300 кончета. В комбинация с теглото ефекта е, че ми омекнаха крата. Таа се чудя много, защото от друга страна аудито е много по красиво особено купето ми е мечта от малък, и тъй като съм заклет фен, много ме тегли натам. Единственото което ме притеснява е ,че макар и старо Аудито ще държи цена на части спрямо голфарката.
×
×
  • Create New...