Здравейте колеги, собственици на Ауди.Имам а3 1999 с 1.6 бензинов мотор.Купих колата преди 1700 км. пробег и двигателя работи добре, но от едно известно време, когато загрее маслото ми светва червената лампа за налягането му.Това се получава някой път след като е изфорсиран до 4000 оборота мотора, друг път при спокойно каране.Карал съм я с този проблем само 20тина километра, защото ходих 2 пъти до сервиз.Първия път ми смениха датчика за маслото, но когато загря колата проблема не се реши.Втория път ми отваряха картера, за да изчистят цедката на помпата, закачаха ме на портативен компютър и отчете, че има налягане на маслото.Но и с това проблема не се реши.Майстора каза, че картера е отварян съвсем скоро и получих и информация от продавача на колата, че е късал ангренажен ремък и тогава е сменял маслото, т.е 1000 км, преди да ми я продаде.Уверява ме , че незнае за този проблем с лампата и че това било от сега.Какво може да е станало при късане на ангренажен ремък и как така я карах 1700 км, без проблем? То и сега мотора работи добре , но от предпазливост не я карам.Това са въпросите, на които нямам отговор, ако някой има догадки да ги сподели. Питах го продавача дали не е сложил някоя добавка за маслото, че да я закрепи временно, ама отрича. Следващата ми стъпка тези дни е да сменя маслото и масления филтър и пак да я пробвам.