Здравейте. Наложи ми се да сменя заден ляв спирачен апарат. След смяната обезвъздуших по следния начин: един приятел помпеше педала на спирачката няколко пъти и го задържаше натиснат, аз отвъртах пробката и изкарваше и въздух и масло, след което завъртах пробката и той отпускаше педала. И така няколко цикъла докато не излезе само масло. Помислих че всичко е точно, но когато се качих да пробвам ми направи впечатление, че при натискане на педала отначало се усеща как хваща леко, след което сякаш отпуска и педала потъва по-надолу от обичайното за да "хванат" спирачките. Покарах 5-6 километра и когато спрях проверих колко са загрели дисковете отзад- десният пареше, а левият беше само топъл и личеше че само по периферията на диска са натискали накладките (около 2 см), а навътре не. Според вас на въздух в системата ли се дължат тези неща? Четох че при коли с ABS система трябвало с VAG-COM да се обезвъздуши системата? Това така ли е и каква е процедурата?
Ще съм благодарен ако някой, който е наясно сподели малко информация.
Благодаря