Jump to content

Ilio636

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi a4 b6

Последни посетители

286 профилни разглеждания

Ilio636's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колата е Ауди А4 В7 2.0 TDI BLB Вчера както карах по магистрала на темпомат усетих леки предърпвсния, коитов началото помислих за треперене от нередност. Малко по-късно отново се появи и така на няколко пъти. 60-70 км. след това трябваше да сляза от магистралата и при намалянето на скоростта и предавките, и последващо ускорение на 4-та с около 60 км/ч колата придърпа и притресе много сериозно, появи се обилно пушене и загуба на мощност придружени със силно придърване. На сутринта я запалих и вече не можеше да работи на празен ход и да се форсира, след 2-3секунди тресне гасне, като пуши много и мирише на сурова нафта. Проверих МАП сензор, клапан Н75 и дебитомер и взех от работеща кола същите, замених но без промяна. Не откривам спукан вакуум и турбо път. Направи ми впечатление, че когато извадя вакуума от актуатура на турбото колата пали, държи обороти и може да се форсира. Колата е катализатор (не запушен), ЕГР и рециклирано турбо преди 20к км. Прегледах дюзите, всички са със стойност до -+0.47. Грешките на ВагКом са 16683/P0299 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached 16485/P0101 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal Дайте някакви идеи от къде ми идват ядовете, че вече се изчерпах.
  2. Здравейте! Поради трудно палене когато загрее искам да прекодирам 2.0 TDI/BLB на автоматични скорости с ВАГ-КОМ, имам бегли познания с програмата които не са ми достатъчни да го направя, моля ако някой знае как да каже!
  3. Здравейте! Търся единични бройки на тези джанти. 5x112 17''
×
×
  • Create New...