Jump to content

halil buz

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно halil buz

  • Рожден ден 25.05.1980

Друго

  • Kaра
    audi S6 C5 - 340 ps.

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Goce Delchev

Последни посетители

707 профилни разглеждания

halil buz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. мерсаж Цецо ,джиткам си С 6-цата и си пея ,благодаря ти много.
  2. с ваг- кома влез в адаптации на трансмисията, а не в кодинг поставяш мишката м/у тест и ду ит и ще ти излезе бяло поле с вси4ки опции и виждаш кой код одговаря на авд и го сменяш после тест и ду ит и готово,колата става друга,особено на старт или на мокро сняг лед, някакси 4х4 системата е друга в смисал като изклуча есп-то и дам газ до дупка колата варти задницата а като е направя АВД не мърда говоря при плен навит волан, а зимата на киша и сняг е голям кеф не мърда върви и стои на пътя по добре.тези тестове сам ги правил в норвегия на 15 см. дебел лед и одгоре му сняг около 30 см. на -32 гр.https://youtu.be/HySz7QFMgOA - това е по малкия брат също хавтомат клипа го правих лятото на този остров ,иначе зимата по тези стръмни и тесни пътища е ужас това ауди е вече на 740 000 км и автомата е перфектен
  3. колеги, по принцип кутията ZF 5HP24A т.е. кутията на С 6 не се разваля лесно дават е за наи здравата и РС 6 е със сащата кутия ,само ако е с малко масло или не сменено масло може да се прецака,даржи на 900н/м , направих РС 6 на 920н/м софтуер и вече 2 години няма ядове със кутията,да търсим другаде проблема не да се захващаме за най скъпото,симптомите на хидроъселователя като е спукан или дебалансиран са други и постоянни -от личен опит го знам,
  4. и при мен е така но на байр даржи не тругва назад
  5. колега, смени и адаптацията на кутията трябва да е AWD a виждам че пише RDW моята е така и зимата има по голям ефект,сменал сам го и РДВ ,но е по калпава зимата ,от ли4ен опит ти го казвам
  6. предния диф. 1.1 л задния 1,5л раздатката торсена 0,5л о книги ,но моя побра 0.6л. ако не вартят задните колела зна4и раздатка няма масло или е за смяна
  7. проверете реголатора на бензиновата рейка извадете вакума маркучето ако има бензин там във вакума проблем, като е студена пробвай да запали ,ако не изка да запали от 1 пат провери ,извади маркучето на жакум реголатора на рейката трябжа да няма мокро от бензин ,а ако има бегай до най близката морга 5 лв е сменяй го и газ до ламарината
  8. halil buz

    4.2 V8 - не пали топъл

    в пове4ето случаи то ебава топлия старт на мотора ,този долу на кол.вал за него говоря. при мен беше така, като е тола карал сам колата ,загасям и понякога няма палене,пуфна 1-2 цигари ,моля и се опявах е и въртя и пали обикновенно минаваха около 20 мин. абе половин кутия изпушвах от зор и после си пали без ядове след някой руг ден пак вампирясваше ,чекам 20 -на минутки ска4ам и запалваше . взех дат4ик от моргата и ся няма ядове. успех
  9. halil buz

    Заводска аларма А6 C5

    колека, с ваг- кома прекодирай централното закл. може всички опции да вкл. или изкл.- обемни датчици,с второто натискане на бутона да се вкл алармата с 1 -то натискане само да се закл, без аларма демек само централното ,там се променя всичко прозорци шибидах вси4ко
  10. колега огледай първо раздатката смени и маслото , и диф. смени маслото бурзо и евтино ,аз трудно повярвах ,че от тези масла може да се влезе в такива филми и проблеми. вдигни я на подемника ,вкл/ на директна след малко ще изкл. есп и абс, тогава виж дали задните колела движат дали поне едно от тях върти.
  11. 00513 Съдържание [Скрий] 1 00513 - Engine Speed ​​Sensor (G28) 1.1 00513 - Engine Speed ​​Sensor (G28): No Signal 1.1.1 Възможни Симптоми 1.1.2 Възможни причини 1.1.3 Възможни решения 1.1.4 Специални Notes 1.2 00513 - Engine Speed ​​Sensor (G28): Signal неправдоподобно 1.2.1 Възможни причини 1.2.2 Възможни решения 00513 - Engine Speed ​​Sensor (G28) 00513 - Engine Speed ​​Sensor (G28): No Signal Възможни Симптоми Двигатели не започващи Възможни причини Окабеляване от / до Engine Speed ​​Sensor (G28) дефектни Engine Speed ​​Sensor (G28) дефектни Възможни решения Проверете / Ремонт Окабеляване от / до Engine Speed ​​Sensor (G28) Проверете / Replace Engine Speed ​​Sensor (G28) Бележки Най-1995 г. и по-рано Bosch ECU ще ви покажа един DTC "00513 - Engine Speed ​​Sensor (G28): No Signal", ако ги сканирате, когато двигателят не работи. Този код за грешка отшумява от само себе си, след като стартирате двигателя.Ако този датчик наистина бяха дефектни, двигателят няма да се кандидатира на всички! Моля, игнорира този код. 00513 - Engine Speed ​​Sensor (G28): Signal неправдоподобно Възможни причини Engine Speed ​​Sensor (G28) Rotor хлабав / дефектни Engine Speed ​​Sensor (G28) в насипно състояние Възможни решения Проверете Engine Speed ​​Sensor (G28) Rotor Затегнете Engine Speed ​​Sensor (G28) бравооо ,радвам се за теб колега.
  12. halil buz

    4.2 V8 - не пали топъл

    датчика на кол. вал ,пътник е. при мен беше така. а сондите не работят дори и при топал старт тримовете и късите и дулгите трябжа да клонят кам нула. зависимост дали си с катализатори ако не са изтарбу6ени или издухани през ауспусите, тогава се повишава температурата на сондите ,нормалната темп на сондите е около 400 грауса без катализатори ска4а над 500 до 600 градуса и компа прави корекция ма вуздух гориво и тогава лонг тримовете падат на минос 1.8 процента и колата беднее от кам гориво виж 032 канал на ваг-цома и ако са различни тримовете калибрирай сондите , но това не влияе на паленето на колата дори и топла, провери си датчик вал. калибрирането на сондите е лесно секи с ваг-ком знае как се адаптират сонди и саответно следи в последствие тримовете и лонг и шорт .според мен не са сондите. успех колега
  13. здр. колега ,аз имах проблем с вибрации и въпросните удари от 2 за 1 предавка. днес реших и 2-та проблема като смених маслото в раздатката и деф-те сега няма вибрации няма удари кеф ми е. да обесня на кратко, при мен имаше вибрации като отнема газта или карам с малко газ жибрираш и имаше бучене одзад в задния мост похар4их над 1000 лв. и нищо обиколих сумати сервизи и нищо. гуми ,джанти ,карета ,кардани ,и деф и раздатката беха пулни с мало вс изгледаше ок ,днес щях да отваряме хавтомата секи сервиз това казваше, но днес в един селски гараж майстор4ето ми каза да погледне колата и я ка4ихме на подемника давах газ на директна и ми светна есп-то след няколко форсирания светна и абс-а, след това давам пак газ и задните колела не реагираха и тези вибрации пак се осещаха а колата е на подемника,работише само предния мост и кутията пак тупаше от 2 за 1 на подемника. майсторчето веднага се заши за раздатката,развихме пробката пулна бе6е с масло излезе пяна. майстора се обади на негов познат с ауди а6 2.7т куатро хавтомат дигнахме и него давахме газ при него сащо светна абс и есп ,но задния мост си работе6е вартеше и той реши да смени маслото в раздатката с някво на феби одговаряло уж ,сменихме го и цирка свърши. това е от мен ,дано сам бил полезен, успех
  14. Прекодирай кода 00003 направи го 00000 влез в трансмисия после кодиране и смени софтуер кода от 00003 на 00000 после тест и do it Sent from my E2303 using Tapatalk
  15. halil buz

    куатро- вибраций

    Точно заради забележките и голямото самочуствие на някой колеги не пиша тук . От 2002 г. Карам ауди и ще карам , а сам писал 2 или 3 през тези години ,жалко е ,но всички се оплакват от забележките на ауди форума, бъдете живи и здрави и господ да ви пази, повече няма да търся помощ понеже сам неграмотен ,а грамотните вижте вашите писания дали са грамотни .Боли ме ,но трябва да напусна форума понеже не сам на вашето ниво на интелегентност,но си оставам верен на марката AUDI. Sent from my E2303 using Tapatalk
×
×
  • Create New...