Jump to content

chu4081

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B6 AVF Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male

chu4081's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Вчера смених датчика (17 лева на SWAG). Исках оригинален, но нямаше наличен и не ми се чака до др седмица. На кофти място е и се разглабят няколко неща- може би другия път ще пробвам сам като взема оригинален. Резултата- колебания в температурата по табло вече няма. Снощи пак пуснах VAG COM, колата държи същите стойности като без датчик, но няма проблем на таблото. Пак си вдигна до 103, 104 градуса на място и перки няма Може би наистина е нормално. Прави ми впечатление , че на VAG COM в стойностите под екрана пише от 50 до 110 градуса. Може би тръгват при 110... Както е казал и колегата горе- перките тръгват при включен климатроник. С разваления датчик и с новия датчик държи около 860-880 оборота в покой, ако някой се интересува от още детайли
  2. Загрях колата до 105 на място, не посмях повече, загазих и чак тогава завъртяха перките. След около 5 мин спряха, включих и видях че е паднала до 90. Докато работеше колата така и не тръгнаха до 105 градуса.... Иначе в движение не качва повече от 92 и то трудно... Седи си 89,90,91. Възможно ли е датчика , който алармира перките да работи при загасена кола, а да не работи при работеща? И кой датчик казва на перката да тръгне? Загрях колата до 105 на място, не посмях повече, загазих и чак тогава завъртяха перките. След около 5 мин спряха, включих и видях че е паднала до 90. Докато работеше колата така и не тръгнаха до 105 градуса.... Иначе в движение не качва повече от 92 и то трудно... Седи си 89,90,91. След това пуснах пълен скан и очаквано се появиха две грешки: 1 Fault Found:00526 - Brake Light Switch (F) 36-10 - Open Circuit - Intermittent 1 Fault Found:01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent Възможно ли е датчик G2 да алармира перката да върти при загасена кола, а да не върти при работеща?
  3. То пада голямо чакане на тоя ТДИ... в петък чаках от 95 до 98 1 час... и на човека в сервиза му писна от мен и ме пусна да си ходя Довечера ще се заредя с една бира и ще си дочакам... докато не ги видя да тръгнат сами не вярвам на нищо
  4. Като пусна климатроника тръгват- има една голяма и една малка. От днес имам собствен VAG COM и първото , което направих в обедната е да засека температурата по табло и по VAG COM. Резултат: по VAG COM загрява нормално... 68-69-70, а стрелката на таблото умира за известно време изцяло, после пак тръгва..... т.е. изглежда , че в охлаждането всичко е наред. Загря до 87-88, струва ми се, че и термостата отвори- започна да се топли радятора. Нямах време да изчакам до 102 градуса.... мисля след работа да пробвам до 102 (тя 100% ще качи в задръстването) и ще си държа лаптопа до мен за да видя дали ще чуя перки по някое време. Струва ми се сложно да сменя датчика сам- ще чакам някой майстор да ме приеме за тая дреболя.... То има и доста кабели около всички датчици ... може и някой от тях да е.
  5. тук идва другия казус - според мен моята е без виско.. с две перки, но без виско.... и това, което гледам в нета, е че перката тръгва чак на 102 градуса... но уви учил съм друго и ми се искаше още някой да потвърди
  6. Ivanu6ka още днес ще купя един и довечера ще се пробвам... ако не се оправя ще го закарам на майстор. После ще пиша за резултата. Само за инфо- имаш ли представа какъв е реда , по който тръгват перките? Притеснявам се, че не съм ги чувал никога... само веднъж след като загасих мотора... Няма ли правило за тези двигатели при колко градуса коя перка тръгва?
  7. Това ме съветва и майстора. Възможно ли е и перките да се шашкат от температурния датчик?
  8. Водната помпа е сменена! Преди това карах колата около 20 км в задръствания, но стрелката не е мърдала. После работи на място до 98.... Водата цирколира норнално. Радятора горе е около 58 градуса, долу 20 градуса. И перките не тръгват.
  9. Здравейте колеги, преди 2 месеца купих въпросният автомобил, проиведен 2004г. Карал много Аудита и съм бил винаи доволен. Още, когато купих колата, имаше проблем с термостата. Сменихме го при обслужването. Колата работи перфектно, не пуши, не харчи масло, не харчи антифриз. Тествал съм я в различни атмосфери. Има анумалия с температурата. Не я прави винаги а избирателно. Загрявайки, рязко пада до 50 градуса и после пак качва до където е стигнала. Повтаря го многократно с пълно и рязко падане до 50 градуса и също толкова бързо и рязко въщане до където е стигнала. Стигне ли 90 - не мърда. Диагностицирахме- няма грешка, маркучите са ОК, радятора е ОК, парното е супер и постоянно, дори при рязко падане на градусите по табло... Вчера включихме VAG COM - на място колата стигна до 98 градуса (като последните 3 градуса качи след повече от 30 минути на място). Показваше си 90 по табло и не пуна перки до 98. Климатроника работи, като го включим и перката тръгва. Въпроса ми е колко е стандартната рабтна темература на тези двигатели и кога включват перки? Нормално ли е при 98 градуса по VAG COM перките да не се включт? Поръчал съм си VAG COM за да засека температурата в движение. Моля за мнения и препоръки !
×
×
  • Create New...