Jump to content

asen...A6

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a4

Персонална информация

  • Локация
    bulgaria

Последни посетители

476 профилни разглеждания

asen...A6's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги вчера като тръгнах на път парното ми беше на 27 градуса,след известно време реших да го намаля на 20 ,от дясно духаше хладно мисля нормалната температура която му бях задал ,а от ляво продължаваше да духа много по топло сякаш беше на макс,пробвах и на auto, но без разлика.От какво може да е проблема.
  2. колега не е оферта да смениш само единия,аз ги смених и двата за по 70 лв.бройката без датчик и вс.е ОК.При мен беше на проба грешка,от издухана гарнитура на глава-и съответно не работеща дюза и ето ти вибрации като на родео.НЕ ПОВТАРЯЙ ГРЕШКИТЕ НА ДРУГИТЕ !
  3. Смени си отново термостата 99% е от него ,виж дали има боклуци в системата за охлаждане може нещо да е заседнало на термостата,
  4. Мерси за мненията, ще направя профилактика и ще пиша за резултата.
  5. Ок. за хората които се интересуват,до акумолатора има два маркуча. които захранват радиятора с антифриз,разкачих ги и им направих байпас .Запалих двигателя и изчаках да загрее малко за да се уверя че цирколира антифриза през маркучите които захранват малкя радиятор,след като загряха и съмненията за прецакани термостат и водна помпа отпаднаха започна работа по почистване на самия радиятор.Взех препарат Medics за печки който е за мазнини и силни замърсявания сложих два маркуча около 30 см. и на двете тръби на радиятора показващи се от купето до акумолатора и с помоща на фуния напълних с този препарат.След около 20 мин.започнах да доливам с вода в началото тръгнаха да излизат някви гадости и постепенно изходящата вода започна да се усилва после вкючих маркуч от водопровода и с по голяно налягане издухах вс.което беше останало.промих добре зглобих вс .по обратния ред.запалих и след 7-8 мин работа на двигателя парното беше супер сега вс.е ок.Дано да съм бил полезен с това обясбение на хората с такъв проблем, на вс.колеги пожелавам безавариино .
  6. Проблема е решен.Запушен малък радиятор,след малко профилактика и вс.е ок.Мерси за мненията.
  7. все тая изкючвам копчето и при подаване на газ 1200-1400 об.и се побърква
  8. мн.слабо духа топло парното , от какво може да е? термостат и водна помпа сменени преди около 3500 км.
  9. asen...A6

    Гарнитура или...

    колега 99% гарнитура поне при мен беше така.няма др. което да надува системата
  10. Привет ,притежател съм на А4 Б6 от 6 месеца и два пъти ми се случва да влиза в авариен режим ,и имам големи проблеми с педа на газта.По точно-светва лампата ESP и газта (педала)не реагира,моля за съвети ако някой е имал подобен проблем.Пробвал съм с диагностика и дава грешка за потенциометър на газта,чистим ,палим колата и в момента в който дам газ и вс.свършва отново светва ESP лампата и пак в авариен режим и педала не реагира.И в двата пъти се оправя от самосебеси случайно.МОЛЯ ЗА МНЕНИЯ.
×
×
  • Create New...