Jump to content

Sasho74

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    80

Sasho74's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Що не изкараш картерните газове извън мотора.
  2. Аз имам същия проблем. Решето не включва защото до него стигат някакви 5-6 волта. Ще гледам за хлабава връзки. Имаше някъде тема за главното реле, ако не се лъжа 308 номер, но не я намирам. Това реле какво пуска и спира? На инжектиране също напрежението е някакво никакво. Помогнете! Изпратено от моят D2303 с помощта на Tapatalk Забравих да кажа че колата си работи на газ с обикновена газова. Ток на свещите има а на релето на помпата и на инжекторите замервам занижено напрежение. Мотора е АВК Изпратено от моят D2303 с помощта на Tapatalk
  3. Има ли развитие по темата колега? Цитиране на предходно мнение!
  4. МАР е ясен но със зле работещ дебитомер бензиновите времена ще играят и от там и газовите. Тогава какво правим? Ще пусна една тема в раздела за гозови
  5. Точно това се оказа колега. Набити в ключалките някакви тапи които пасват толкова добре, че на пръв поглед все едно няма ключалки. Подкарах я колата и при тестовете гръмна радиаторчето на парното нацяло та ми изми краката. Що не го шунтирах предварително и аз не знам. Хем си го мислех. Както и да е. Състоянието на автомобила е добро за годините и мисля да го взема. Двигателя е с инжекцион DIGIFANT и с обикновенна газова. От време на време клати оборотите което с автоматика не е много готино. Дебитомера е аут и мисля да пробвам варианта да го заменя с такъв с жичка както един колега е споделил тук в една тема. Намира ми се един ГИ "ФОБОС 4" и се замислям да пробвам да го монтирам. Наясно съм с това че за ГИ всички датчици трябва да са ОК. То затова си мисля и заигравката с дебитомера. Доколкото виждам масово се слага обикновена газова на този DIGIFANT. Вярно че е фулгруп ама това не е проблем за по новите ГИ. Има ли причина поради която се предпочитат обикновените газови пред ГИ при DIGIFANT освен цената. Четох доста във форума но не намирам отговор. Бихте ли ме насочили към конкретни теми за да се ограмотя. Ще пусна и тема в раздела за газови ако не намеря отговор. Поздрави!
  6. Идея нямам дали е тунинг или не. Факт е. За пръв път виждам и аз.
  7. А в още по-краен случай кака от магистралата. Благодаря за насоките
  8. Колега PESHO OT MARS! Така като гледам май само ти имаш желание да помогнеш! Благодаря ти за което! През багажника предполагам няма да се мине лесно защото там има газова бутилка. Още несъм отварял багажника щото днес времето беше гадно а аз небързам. И моето първоначално намерение беше да подам напрежение по някой от кабелите /благодарение на теб вече знам на кой/ но се притеснявах точно от това че акумолатора ще е голям товар а инсталацията и бушоните едва ли ще издържат. Идеята да въздействам пряко на централното ми се струва по разумна. Ако е с помпа, то тя трябва да е с три извода. Обща маса и съответно плюс за въртене в едната посока и плюс за въртене в другата. Съответно вакуум или налягане според посоката. Незнам дали е така само размишлявам. Тука един колега нещо спомена за надуване с уста. Също е вариант на не с уста. Ако централното не е с вакум а с машинки на всяка врата то ситуациата не е много по различна. Просто на машинката на багажника подавам на правилното краче и би трябвало да се получи. И в случая нямам притеснение от големия товар на акумолатора щото той не е галванически свързан при покои на централното. Благодаря за идеята! Ако има нещо да допълниш ще се радвам да го чуя! Поздрави!
  9. Къде точно е модула? Ще се справя и сам. Знам какво са 12V. Правотоков мотор, плюс и минус също. Незнаех че тези коли са с вакуум на централното. Сега като се замисля сигурно няма начин да не го намеря този модул. Към него ще има пластмасови тръбички. Благодаря за идеята! Ако някой реши да е по-конкретен по въпроса ще съм благодарен! Поздрави
  10. Дайте идея как да го отворя или поне предния капак. Акумулатор мъртвец а ключалка само на багажника има. Собственика ми даде ключа и каза да правя каквото реша.
  11. Моментното състояние ще се установява тепърва. Въпроса е по принцип за модела. И нещо друго да питам. От къде скоростната кутия взема информация за натоварването на мотора за да превключва? Дали не е от дебитомера /клапата/? Доколкото прочетох този детайл вече не се произвежда. Така ли е наистина?
  12. Здравейте колеги, Нов съм тук и общо взето и с марката несъм много запознат! Питането ми следното. Харесъл съм конкретен автомобил 93година, Ауди 80, мотор 2.0Е с газова и автоматични скорости. Автомобила ще е като втори /резервен/ в семейството и ще се кара малко, предимно от жена ми. Харесъл съм го на база външния вид и това че изглежда добре подържан. Тепърва ще се прави подробен оглед и проби. Автомобила не е каран от седем месеца, защото собственика е в чужбина и накрая реши да се раздели с него. Известните ми проблеми до тук са че е спукано радиаторчето на парното. Не е проблем според мен, някой лев за ново и много работа докато се стигне до смяната. Какво е доливано като охладителна течност, антифриз или вода тепърва ще разберем. Надявам се да е доливано все пак нещо. Наясно съм с проблемите около мех. инжекцион и газовата. Нищо обаче не знам за автомата. Интересува ме на този модел, авт. кутий надеждни ли са и имат ли характерни проблеми? То на 22 години колко да са надеждни ама все пак? Някакви насоки какво точно да се огледа или да се пробва на автомататика? Както казах вече колата не е карана дълго време и акумулатора е тотал щета. Досега не бях виждал кола без ключалки на вратите. Работи се само с централното заключване. Да ама като няма акумулатор какво правиме? Как да отворя предния капак без щети? Дали е възможно през багажника който е с ключалка да подам ток на някой кабел така че да се задейства централното. Не вярвам ако оригинално е без ключалки на вратите да не е предвидена такава ситуация ама като незнам? Та помогнете ако можете!
×
×
  • Create New...