Jump to content

zheliazkov

Members
  • Мнения

    46
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    кракомобил

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

1032 профилни разглеждания

zheliazkov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тези седалки не са за б6/7.. и според мен са за б5. Поне такива седалкив бг като че ли се търсеха, така че не е пълна загубата. Дано има положително развитие темата!
  2. Пуска се 12в и минават през термобушон, но не си спомням колко ампера беше. Ако няма да слагаш мемори (което е доста трудоемко) ще стане! Ако искаш да светят и лампите в краката, теябва да се вържат отделно към модула под шофьорската седалка. Успех!
  3. zheliazkov

    Турбо лаг

    Стискам палци, пращам снимка на моя, когато го хванах, че се отваря леко.. дано ти е там проблема - както казах две тапи и колата е супер
  4. zheliazkov

    Турбо лаг

    Имах много странен проблем преди два месеца, със симптоми, подобни на колегата. Проверявах вакуми, тествах актуатор на турбото, турбо пътища, залъгвах дебитомера да показва макс стойности.. ходих и при д-брос. Реално нищо не изглеждаше извън норми и нямаше причина колата да не върви, но тръгваше както пиле колегата, та дори към 1900оборота. При мен проблемът се появи след обслужване - масло, филтри. Свалях егр и го почиствах, затапих му и двата отвора, от които излизаше малко масло. (След това се появи проблема) Видях, че и при теб е чистен егр, където мисля че е и проблема. При мен след почистен егр, излъгах дебитомера с диод - започна пак да кади. Свалих отново егр и пробленът стана ясен. След почистването на егр, е започнал да се отваря самичък от газовете - предполагам има спукана мембрана. След 15лв и две тапи на колектора и егр - колата е перфектна. Дано и при теб да е нещо елементарно, успех
  5. Здравейте, имаме минимално развитие на проблема, а именно - закупих “истински” кабел, със софтуер 18.9 (активиран). Предполагам отново любителски, но не мисля че ми трябва по-висок клас. Положението е сходно. Докато правим логин, операцията забива. Ако се изчака да се нормализира, приема логина и един път успя модула да приеме софт кодинга и променихме най-сетне нулите, но при калибриране на сензора за ъгъл на волана - отново забиване и програмате изписа, че има прекалено нестабилна комуникация за да продължи. След малко четене за проблема, мисля че остават няколко неща. За мен има проблем в комуникацията м/у модулите, а именно к-линията. Колата има афтърмаркет радио, слагано от предишен собсвеник и от статия на ross tech разбрахме, че може да има проблем там. К-линията да не е правилно поставена спрямо новото радио или по-точно да прави късо? Ще пробваме да извадим и разкачим радиото и се надяваме проблемът да е там. Ако имате предложения, ще се радвам да разбера дали бъркаме някъде. Благодаря предварително! Здравейте, имаме минимално развитие на проблема, а именно - закупих “истински” кабел, със софтуер 18.9 (активиран). Предполагам отново любителски, но не мисля че ми трябва по-висок клас. Положението е сходно. Докато правим логин, операцията забива. Ако се изчака да се нормализира, приема логина и един път успя модула да приеме софт кодинга и променихме най-сетне нулите, но при калибриране на сензора за ъгъл на волана - отново забиване и програмате изписа, че има прекалено нестабилна комуникация за да продължи. След малко четене за проблема, мисля че остават няколко неща. За мен има проблем в комуникацията м/у модулите, а именно к-линията. Колата има афтърмаркет радио, слагано от предишен собсвеник и от статия на ross tech разбрахме, че може да има проблем там. К-линията да не е правилно поставена спрямо новото радио или по-точно да прави късо? Ще пробваме да извадим и разкачим радиото и се надяваме проблемът да е там. Ако имате предложения, ще се радвам да разбера дали бъркаме някъде. Благодаря предварително!
  6. Здравейте колеги. Преди малко повече от 2 години успешно инсталирах темпомат на колата си (Audi a4 b6 1.9tdi). Като за кодирането използвах най-простия кабел, който имах и vcds-lite. От тогава до днес съм ретрофитвал доста неща с него по колата си и не съм имал проблем. Преди седмица, приятел ме помоли да му помогна със слагането на темпомат (audi a4 b6 1.8t). След малко възстановяване на забравеното през годините започнахме ретрофита. Взе си модул, лостче и кора. Снощи ги монтирахме и пристъпихме към кодинга. Записахме предварително SoftCoding на абс модула - а именно 04275, оттам обърнахме и логин кода, който трябва да е 09575. При следване на процедурата по обучаването на новия модул, всичко сработи, но ся появи проблем при кодинга на абс модула. При въвеждане на login кода, горе в дясно се появява съобщението “Login lost due to dropped session”, което се случи не веднъж. По-нататъчно кодиране не се приема. Пробвахме на моята кола, софтуера си върви както винаги, нормална скорост, достъп до всички модули и възможност за кодиране. Но при неговата кола, софтуерът е доста бавен и връзката е ненадеждна. Въпросът ми е, макар и почти да си отговорих пишейки поста - според вас проблемът с “dropped session” от изключително хубавия кабел, който ползваме ли е, или от нещо друго. Благодаря предварително! Лек и успешен ден.
  7. Икономиката за съжаление вече е ориентирана не към решаването на проблем (да стигаш от А до Б със собствена кола), а към създаването на такъв (имаш кола, но за доста по-кратък период).. Разлика за това са по-старите модели - предполагам моята кола е минала 5-6-700 000км, но тя да речем е била от различно време. Но все пак нека не бъркаме кое по колата е консуматив и кое не.. ако ти се разтропа окачването, засвирят спирачките и т.н. - консуматив. Но ако ти се разлепи половината табло (преди заветната 5-та година) - говорим за проектна слабост. поне това са моите разсъждения. Иначе на колата вчера и смениха преди и задни дискове ? Успех на всички
  8. 1.10.2011 - audi a4 b8 allroad. Пробег 23км. (Без нули отзад). 1.1.2019 - същата кола, без да излиза от пределите на страната - 289 000км. Сервизирана е само в ауди. Забележки има по волан и скоростен лост. MMI -a му е надрано покритието на дисплея. Трябва му едно добро почистване и това е. О да и камъчетата, които са свалили на места боята отпред по капак и броня. Реално кола на толкова километри и няма нищо, сами си правете изводите. Моята б6 я взех на “170 000км”. Последно влизала в ауди на 190, но пък досега освен консумативи не съм подменил нищо (+60 000км). Късмет, гледане, късмет.. май това е формулата за щастие. Лек и успешен ден на всички, карайте си колите и им се радвайте, кой както иска и може. Добре поддържана кола и на 300-500 000 пак е добре поддържана кола (зависи и от кой завод е дошла май, но това вече).
  9. Мисля, че на б6 няма пластмаси за смяна? (Или поне аз намирам информация само за б5) аз имах подобен много досаден проблем на малкото рекаро и беше в нитовете, които захващат седалката към релсата. Те са там и имат пластмасова втулка покрай тях (за да не е метал-метал) и служат за сработване на повдигането във височина на седалката. Реално доста трудно решим проблем, но ето какво направих аз: -махнах старите нитове чрез прорязване -замених ги с нещо близо по форма и размер (коларски болт - заради кръглата им глава отпред). -за избягване на повторно износване, сложих пластмасови шайби (тефлонови ако трябва да съм точен) и пристегнах болта (използвах и лепило за резби, за да няма шанс за разхлабване) -боядисах главите на болтовете черни и разликата с оригиналните е единствено малко по-големия размер на новите... Реално звучи доста глупаво, недомислено решение, но вмомента нямам 0см, мм движение в седалката и е напълно стабилна, ремонта е правен преди година и съм напълно доволен. Пс: За да усетиш къде ти е проблема - свали седалката, обърни я с релсите нагоре и ги хвани и поклати, ще усетиш къде е проблема, но съм почти сигурен, че ще е от там! Успех и дано ги оправиш!
  10. Здравей, ако имаш седалки с издърпваща се предна част (стои ти под колената) кабелите се прекъсват там. След като направих ретрофит на такъв тип седалки, само пасажерската грееше изцяло, шофьорската - не. Свалих я и разглобих предната издърпваща се част.. малко е пипкава работата, но с малко спокойствие се оправя. Прегледах подгрева и установих, че е прекъснат точно в тази издърпващата се част. Закрепих го обратно с клема (само металната и част) и изолирах с термошлаух. За проверка - подгревите на седалката са на няколко букси, провери ги с мултицет за съпротивление. Например ако пасажерската работи - хвани и съпротивлението на подгревите и сравни с твоята. Където не съответстват там ти е проблемът. Ндявам се да съм помогнал, успех!
  11. Не мога да бъда напълно сигурен в твърдението си, но сравнявайки с ауди а4 б8 с фабричен би-ксенон, разлика във фаровете ни няма. Например, като спираме на светофар и отпред има кола, в началото виждам един лъч, следващ тази гореописаната форма, но при приближаване, той се разделя на два. Реално не знам дали е правилно, но “по-новото” ауди е взето чисто ново и фаровете така светят от самото начало и нищо не е пипано (друг е въпросът, че вмомента с би-ксенона на б6-цата светя доста повече ?). И така, аз карам по този начин от известно време и не съм имал премигвания от насрвщното движение, но би било хубаво ако намерим достоверна информация по темата..
  12. Забелязал съм, че като настроиш фаровете по първия начин (да речем от разстояние 5-10метра и смятайки 1% сваляне от центъра на лупата) когато караш лъчите се сливат в един с тази форама. Теоретично ниската част ти осветява пътното платно, а чупката и по-високата част осветяват банкета, тротоара и всичко което се намира в тази част. Единствено настройката ляво-дясно не ми е напълно ясно, но проба-грешка помага. Успех!
  13. Цената за комплекта според мен е добра. При положение, че преди 5-6месеца купувах крушки осрам и излязоха 220лв само те.. Смятам, че ако доставката е добра като цена - много би си заслужавал комплекта!
  14. Моримотото идва цял комплект - рефлектор, лупа.. та дори и опцията за биксенон с падаща преграда. Погледни в youtube, има доста клипчета за вграждането им в б6 и резултата, според мен лично, е най-добрия, който можеш да постигнеш. Лично аз бих го направил сам с доста търпение и предварително четене и по този начин ще знам напълно какво е правено и резултата ще зависи от мен. За мен е оптимален вариант - запазваш оригиналната пластмаса на фара, почистваш и полираш стъклото му, но заменяш слабата страна, в случая лупата с рефлектора. Успех!
  15. Оригинално на моята б6-ца имах фарове Валео. Свалих си ги от колата, след като ми изгоря едната крушка и докато чаках да пристигнат новите крушки си разглобих лупите. Почистих ги добре. Рефлекторите не бяха в перфектно състояние (бяха тръгнали да се матират), но не съм ги пипал. Почистих всичко и прегледах кабелите. След това си сглобих фара, сложих го на колата и си ги настроих. Огромна разлика в светенето, нямаше място за сравнение. Просто хубави крушки, и малко любов. пс: След месец ми изпаднаха би-ксенон Валео, след рециклиране на рефлекторите, никога не съм смятал, че тази кола може да осветява толкова добре пътя. Следващата стъпка, за мен, би била clear lens, която заменя оригиналната “матирана” лупа. Но това в бъдещето. Истински крушки за ксенона и почистване, това беше решението при мен, успех!
×
×
  • Create New...