Jump to content

to6encet0

Members
  • Мнения

    91
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    .

Последни посетители

2328 профилни разглеждания

to6encet0's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Както вече казах, едното турбо е свалено от работеща кола, другото е нова средна част сложена на моите си охлюви, а турбото което скъса оста беше пак с чисто нова средна част мелет на 30 000 км. така, че според мен не е проблема в турбините, а в нещо друго . Питането ми е, възможно ли е да не достига налягане на маслото и в същото време мотора да работи добре, при положение че съм минал около 250 км със счупеното турбо?
  2. Здравейте, скъса ми се оста на турбото, закарах я в сервиз, смениха турбината с такава от работеща кола и след тестове се появява отново стържещ звук от турбото, следва монтаж на нова средна част но резултата след пробите е същия. Майстора твърди, че масло ходи до турбото, изчистена е магистралата. Хванал се е за главата кво да я прави, подчертавам, че мотора работи добре, няма шумове от него. Някакви предложения имате ли?
  3. Здравейте колеги, какъв размер патерица да търся за ауди а4 б5
  4. Проблемът се оказа в имобилайзера на ши*аната аларма
  5. а леко завишен разход и мудност дали имат общо с него, и къде се намира датчика да знам дали да я карам на майстор или сам да го сменя.
  6. Здравейте колеги, четвъртък оставих колата за 2 мин. и след това няма палене само върти. Имам ГИ, пробвах с аварийно палене на газ, но не стана. След около 30 мин. ровене оглеждане вадене на буксата на Г62 реши да запали, На следващия ден пътувах и гасня за 50км. 3 пъти в движение, смених темп. датчик но не е от него, на диагностика не показва нищо. Не се влияе от каране по разбит път и друсане или по равен път. На моменти в движение загубва мощност за секунда и се оправя. На връщане вчера за 50км. нито веднъж не направи проблем. Стигам до извода, че нещо спира тока към свещите, но не знам кое, бих бил благодарен ако някой сподели към какво да се насоча.
  7. 50лв. беше топлата част, в добро състояние без пукнатини, но да се намери втора ръка си е късмет. 70лв ми взеха за труд с прехвърляне на шпилки и настройка на гейта.
  8. Дрънченето изчезна да, моят катализатор го махнах отдавна и нямам идея как се проверява.
  9. Ето и старата топла част, която е разбита на дармон, но учудващо има само една пукнатина и то незначителна. 20180127_101236.mp4
  10. Вдигам темата година по- късно за да помогне на някой колега евентуално. След година каране и дрънчене реших да сменя топлата част на турбото, и дрънченето изчезна. Нагоре в темата бях писал и за друг дразнещ звук, който се влияеше от оборотите, той се оказа разхлабена свещ на 2-ри цилиндър, всъщност самия звук си е бил съскането на компресията от там се е прецакала бобината, всичко в сажди и те така, разбрах го по трудния начин.
  11. Колеги взех колата от майсторите, понатегнали са гейта до толкова че да не пренадува във високите, докарали са я до предишното и вървене (преди смяната на чугуна), бавно вдига налягането и това е, ритника от турбото се усеща след 3000 об. Около 2500- 2800 об. има едно прискърцване или присвирване не мога да го определя мислим си за блоу офа, но минава теста със засмукването на вакуума. Някой да има някакви предложения, че мисля да я продавам, но ми се иска всичко да и е изправно преди това.
  12. Има най- вероятно още нещо разкачено защото оборотите са високи за празен ход, просто не успях да огледам хубаво в тъмното.
×
×
  • Create New...