Здравейте, колеги. От известно време с сблъсквам със следния проблем - тече бензин от въгленовия филтър на бензиновите изпарения (намира се под преден десен калник). След спиране изтичат около 50-100 мл. бензин, като в движение явно също тече, тъй като мой познат, който караше след мен, ме увери, че се е носела силна миризма. Придружено с това е и съскане от капачката на резервоара при развиването ѝ (явно се задържа налягане, а не вакум, тъй като се усещат бензиновите изпарения). Течът идва от входната тръба за въздух на въпросният филтър(долният изход на снимката). Автомобилът е Audi A4 1.8T, 150 коня, 2001 година, код на двигателя AVJ. В първия сервиз, в който отидох заявиха, че е запушване на горивните пътища и трябва да се свали резервоара и пътищата да се продухат - след тяхната намеса проблема остана. След 5 минутна консултация с Мишо от Герман (човека нямаше време да направи обстоен преглед и за това го помолих просто да даде предположение) смених въпросния въгленов филтър - което не реши проблема. В Порше София Запад заявиха, че искат да сменят следните части (общата стойност на ремонта, който аз отказах, възлизаше на 800 лева): въгленов филтър на бензинови изпарения, клапан за бензинови изпарения(това е клапанът, който издърпва бензиновите пари от въгленовия филтър) , бензинов филтър (монтираният на автомобила не е бил оригинален), капачка на резервоар. От автоморга купих клапан и капачка за резервоар с надеждата, че проблема може да е някъде в тях. Уви, явно проблема е някъде другаде. Проверих новия клапан дали създава вакум, като разкачих входния маркуч и сложих пръст си - създава вакум и цъка. Старият клапан доста слабо засмуква и явно наистина е имало проблем там (но не само). От нещата, които ми препоръчаха в Порше, остана само горивния филтър и днес или утре смятам да го сменя. Между временно, ако някой от вас се сблъсквал с подобен проблем, нека да драсне един ред, ще съм благодарен.