Jump to content

yanosh.kunsh

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 1.8T AVJ

Персонална информация

  • Пол
    Male

yanosh.kunsh's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Добре, понеже никой не отговори, а на някой все пак може да му се наложи, давам кординати на човек, от който останах доволен, намира се в ж.к. Бъкстон 0898526778 - Жоро
  2. Здравейте колеги, търся читав сервиз или майстор за автотенекджийски и бояджийски услуги в София. Ремонта не е кой знае колко голям, става дума за два детайла, но понеже до сега не ми се е налагало, ще се радвам да чуя предложения. Прикачвам и снимки, долу-горе да се добие представа за какво говоря.
  3. Още малко информация за това как да си сменим крушката (понеже и на мен ми се наложи днес да мина през същата процедура и реших да споделя): На мен ми изгоря крушката за къси светлини на десния фар. Купих си от Kaufland крушка Philips Vision H7 +30% за 14.49 и след като изгледах горното видео успешно успях да си я сменя сам.
  4. @buzzi Мерси много за съдействието, аз пердполагах, че клапана създава вакум, но явно не е така. Относно теча - днес смених горивния филтър и това сякаш реши проблема. Напълних резервоара до половина и шофирах около 30-40 километра, като за сега не се усеща миризма, нито съм забелязъл петна от бензин след спиране.
  5. Здравейте, колеги. От известно време с сблъсквам със следния проблем - тече бензин от въгленовия филтър на бензиновите изпарения (намира се под преден десен калник). След спиране изтичат около 50-100 мл. бензин, като в движение явно също тече, тъй като мой познат, който караше след мен, ме увери, че се е носела силна миризма. Придружено с това е и съскане от капачката на резервоара при развиването ѝ (явно се задържа налягане, а не вакум, тъй като се усещат бензиновите изпарения). Течът идва от входната тръба за въздух на въпросният филтър(долният изход на снимката). Автомобилът е Audi A4 1.8T, 150 коня, 2001 година, код на двигателя AVJ. В първия сервиз, в който отидох заявиха, че е запушване на горивните пътища и трябва да се свали резервоара и пътищата да се продухат - след тяхната намеса проблема остана. След 5 минутна консултация с Мишо от Герман (човека нямаше време да направи обстоен преглед и за това го помолих просто да даде предположение) смених въпросния въгленов филтър - което не реши проблема. В Порше София Запад заявиха, че искат да сменят следните части (общата стойност на ремонта, който аз отказах, възлизаше на 800 лева): въгленов филтър на бензинови изпарения, клапан за бензинови изпарения(това е клапанът, който издърпва бензиновите пари от въгленовия филтър) , бензинов филтър (монтираният на автомобила не е бил оригинален), капачка на резервоар. От автоморга купих клапан и капачка за резервоар с надеждата, че проблема може да е някъде в тях. Уви, явно проблема е някъде другаде. Проверих новия клапан дали създава вакум, като разкачих входния маркуч и сложих пръст си - създава вакум и цъка. Старият клапан доста слабо засмуква и явно наистина е имало проблем там (но не само). От нещата, които ми препоръчаха в Порше, остана само горивния филтър и днес или утре смятам да го сменя. Между временно, ако някой от вас се сблъсквал с подобен проблем, нека да драсне един ред, ще съм благодарен.
  6. За да не преповтарям написаното от мен в подобна тема, направо пускам линк към поста си: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=144986&page=69#entry2470007
  7. Търся въгленов филтър на бензинови изпарения ( поне така предполагам, че се нарича ). Кода на филтъра е 8E0201803D. Автомобила, за който ми трябва е Audi A4 (B6) 2001 г. с код на двигателя AVJ. Филтърът се намира под предния десен калник а на прикачената снимка се вижда точно как изглежда.
×
×
  • Create New...