ZX10R
Members-
Мнения
34 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A6 4F
Последни посетители
678 профилни разглеждания
ZX10R's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Всички проблеми отстранени със смяната на машинката.Благодаря на отзовалите се и писалите в темата.
-
Както казах по-горе,сменях радиаторче на парното,бъзикнах машинката нещо и от тогава съм с проблеми.Свети подгрева на свещите,ESP,не ми пуска ключа,не минава на горна предавка от първа,ако не го направя ръчно иначе нагоре си ги сменя нормално.Не ми работи и автопилота,светят ми и стоповете постоянно.Всичко стана след като барах нея,преди това всичко беше наред и не вярвам толкова неща да се прецакат едновременно от веднъж.
-
Поръчах я,трябва да дойде по обяд.След като я сменя,ще я видя и на диагностиката.Нещо специфично при монтажа и поставянето на машинката има ли?И ще изгаси ли стоповете,понеже със старата светят постоянно или трябва пак през ВагКом?
-
Ти ми оправи вечерта(надявам се).И аз барах по колата,понеже сменях радиаторче на парното,прецаках стоп машинката и взе да ми прави същите неща,като при теб.Утре отивам да купя нова и се надявам,че ще се оправи🤞🏻
-
Няма проблем, не съм и си помислял за заяждане. 👍🏻
-
Бих ти пуснал няколко по 5лв. и без да ми пращаш казанче, само да си реша проблема.😁 Учудих се, понеже капачката "изфъсква" винаги, когато отворя казанчето и затова зададох така въпроса.
-
И аз имам тази драма с тая грешка. При положение, че казанчето винаги издава звук на поемане на въздух, когато го отварям, възможно ли е все пак системата да взема въздух от него и затова да набива тази грешка. Не ми се вярва да са гарнитури, понеже колата ми е така към 2 години. За толкова време все си мисля, че щеше да се влоши или да губи охладителна течност.
-
В сервиз, където колата ми е била са ми върнали старите клапани и също са извадили конусчетата, които спират горещото към купето! Аман от приятели, ще трябва да се бръкна за още едни клапани, понеже тия не бяха надеждни и "приятелите" ми са с един по-малко.
-
Ако имате предвид клапаните с помпичката под тях, сменена е с нова Бош, макар че тя е за топлото и незнам, възможно ли е да е от нея.
-
Здравейте, колата е 3.0тди с АСБ мотор. Имам следната драма - при нов компресор, зареден и сервизиран климатик, колата духа горещо отвсякъде с изключение на двете централни духалки под навигацията. По принцип от тях си духа зададеното от управлението, но и тях макар и рядко съм хващал да духат топло,в повечето случаи духат, както трябва. Копчето Econ, естествено не свети за спрян компресор. Какъв може да бъде проблема, ако някой се е сблъсквал? Предварително благодаря и хубав ден.
-
Следя за пледполагаеми решения или някой със сродни проблеми. Междувременно ще ви държа в течение.
-
Прочетох за него и друг "по-видим" между главите. Ще гледам да я вдигна на подемник и огледам. Сега навързвам нещата, понеже когато я купувах, беше с вода, но тогава не се усъмних. Което ме навежда на мисълта, че или се е знаело, че губи течност по някаква причина или някой нещо е правил с евентуална цел да я закрепи за продан. Иначе върви и работи, както трябва. Няма миризми и пушеци. Каква би била цифрата ориентировъчно за смяна на гарнитури, ако няма и пукнатини? На ясно съм, че цената на различни места би варирала.
-
Ъпдейт по моята "драма" с парното. Човека при който ми беше колата, установи евентуално вкарване на въздух в охладителната система. Той клони към гарнитура/ри или пукнатина. Малко вероятно, но възможно, проблем с охладителя на ЕГР. Обезвъдушава я, става перфектна и след покарване отново има въздух в системата,който помпата(V50) хваща, вдига оборотите и дава грешка за достигнат горен лимит и спира топлото. Все ми се ще да е от другаде, но не изключвам и този вариант. Следя я за загуба на антифриз в момента, понеже той казва, че губи. Течове ако има, не съм забелязвал, но не съм и оглеждал обстойно. Маслото е ок(не е пресечено), антифриза е проверен за газове и няма, но не било гаранция, че не е издухала гарнитура. След като я взех от него имаше парно, изгуби се по едно време, после при работа на място и без да пипам нищо дойде на два пъти. Изгасих я с парно,днес още не съм я карал.
-
Здравейте на всички. Колата ми е А6 3.0tdi 2007 с ASB мотора, ако има значение. Та както четох, съм поредния с проблем с парното. На обороти духа хладен въздух през въздуховодите макар и да е на 28градуса или HI, а подам ли газ на над 2к оборота затопля значително. Студено ли е навън(под 5градуса) в движение над 2к не топли също, само ако навън е над 10градуса се усеща топло. Колата загрява нормално. Сменен е термостата(един ли е?), ревизирах си клапанчето с турбинката пред чистачките, нямам загуби на антифриз. Извадих му всичко, изчистих ръждите и клапанчетата пружинират супер плавно и лесно. Турбинката под тях я пробвах с подаване на ток, върти си нормално. Когато обаче я закача на място всеки път се активира за 6 секунди, но през различен интервал от време-15сек,25сек,38сек и така по 6 секунди работа с нарастващо време за почивка. Незнам това нормално ли е и по какъв начин й идва сигнала на тая турбинка. Може да е според температурата на водата. Направих промивка и на радиаторчето на парното, веднага след антифриза си тръгна бистра вода и се съмнявам да е задръстено. Та някой с идея какво може да ме мъчи да нямам топло!? Мерси предварително и хубав ден.