Jump to content

ZX10R

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 4F

Последни посетители

678 профилни разглеждания

ZX10R's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Всички проблеми отстранени със смяната на машинката.Благодаря на отзовалите се и писалите в темата.
  2. Както казах по-горе,сменях радиаторче на парното,бъзикнах машинката нещо и от тогава съм с проблеми.Свети подгрева на свещите,ESP,не ми пуска ключа,не минава на горна предавка от първа,ако не го направя ръчно иначе нагоре си ги сменя нормално.Не ми работи и автопилота,светят ми и стоповете постоянно.Всичко стана след като барах нея,преди това всичко беше наред и не вярвам толкова неща да се прецакат едновременно от веднъж.
  3. Поръчах я,трябва да дойде по обяд.След като я сменя,ще я видя и на диагностиката.Нещо специфично при монтажа и поставянето на машинката има ли?И ще изгаси ли стоповете,понеже със старата светят постоянно или трябва пак през ВагКом?
  4. Ти ми оправи вечерта(надявам се).И аз барах по колата,понеже сменях радиаторче на парното,прецаках стоп машинката и взе да ми прави същите неща,като при теб.Утре отивам да купя нова и се надявам,че ще се оправи🤞🏻
  5. Няма проблем, не съм и си помислял за заяждане. 👍🏻
  6. Бих ти пуснал няколко по 5лв. и без да ми пращаш казанче, само да си реша проблема.😁 Учудих се, понеже капачката "изфъсква" винаги, когато отворя казанчето и затова зададох така въпроса.
  7. И аз имам тази драма с тая грешка. При положение, че казанчето винаги издава звук на поемане на въздух, когато го отварям, възможно ли е все пак системата да взема въздух от него и затова да набива тази грешка. Не ми се вярва да са гарнитури, понеже колата ми е така към 2 години. За толкова време все си мисля, че щеше да се влоши или да губи охладителна течност.
  8. ZX10R

    Климатика духа топло

    В сервиз, където колата ми е била са ми върнали старите клапани и също са извадили конусчетата, които спират горещото към купето! Аман от приятели, ще трябва да се бръкна за още едни клапани, понеже тия не бяха надеждни и "приятелите" ми са с един по-малко.
  9. ZX10R

    Климатика духа топло

    Ако имате предвид клапаните с помпичката под тях, сменена е с нова Бош, макар че тя е за топлото и незнам, възможно ли е да е от нея.
  10. Здравейте, колата е 3.0тди с АСБ мотор. Имам следната драма - при нов компресор, зареден и сервизиран климатик, колата духа горещо отвсякъде с изключение на двете централни духалки под навигацията. По принцип от тях си духа зададеното от управлението, но и тях макар и рядко съм хващал да духат топло,в повечето случаи духат, както трябва. Копчето Econ, естествено не свети за спрян компресор. Какъв може да бъде проблема, ако някой се е сблъсквал? Предварително благодаря и хубав ден.
  11. ZX10R

    Проблем с парното

    Следя за пледполагаеми решения или някой със сродни проблеми. Междувременно ще ви държа в течение.
  12. ZX10R

    Проблем с парното

    Прочетох за него и друг "по-видим" между главите. Ще гледам да я вдигна на подемник и огледам. Сега навързвам нещата, понеже когато я купувах, беше с вода, но тогава не се усъмних. Което ме навежда на мисълта, че или се е знаело, че губи течност по някаква причина или някой нещо е правил с евентуална цел да я закрепи за продан. Иначе върви и работи, както трябва. Няма миризми и пушеци. Каква би била цифрата ориентировъчно за смяна на гарнитури, ако няма и пукнатини? На ясно съм, че цената на различни места би варирала.
  13. ZX10R

    Проблем с парното

    Ъпдейт по моята "драма" с парното. Човека при който ми беше колата, установи евентуално вкарване на въздух в охладителната система. Той клони към гарнитура/ри или пукнатина. Малко вероятно, но възможно, проблем с охладителя на ЕГР. Обезвъдушава я, става перфектна и след покарване отново има въздух в системата,който помпата(V50) хваща, вдига оборотите и дава грешка за достигнат горен лимит и спира топлото. Все ми се ще да е от другаде, но не изключвам и този вариант. Следя я за загуба на антифриз в момента, понеже той казва, че губи. Течове ако има, не съм забелязвал, но не съм и оглеждал обстойно. Маслото е ок(не е пресечено), антифриза е проверен за газове и няма, но не било гаранция, че не е издухала гарнитура. След като я взех от него имаше парно, изгуби се по едно време, после при работа на място и без да пипам нищо дойде на два пъти. Изгасих я с парно,днес още не съм я карал.
  14. ZX10R

    Проблем с парното

    Здравейте на всички. Колата ми е А6 3.0tdi 2007 с ASB мотора, ако има значение. Та както четох, съм поредния с проблем с парното. На обороти духа хладен въздух през въздуховодите макар и да е на 28градуса или HI, а подам ли газ на над 2к оборота затопля значително. Студено ли е навън(под 5градуса) в движение над 2к не топли също, само ако навън е над 10градуса се усеща топло. Колата загрява нормално. Сменен е термостата(един ли е?), ревизирах си клапанчето с турбинката пред чистачките, нямам загуби на антифриз. Извадих му всичко, изчистих ръждите и клапанчетата пружинират супер плавно и лесно. Турбинката под тях я пробвах с подаване на ток, върти си нормално. Когато обаче я закача на място всеки път се активира за 6 секунди, но през различен интервал от време-15сек,25сек,38сек и така по 6 секунди работа с нарастващо време за почивка. Незнам това нормално ли е и по какъв начин й идва сигнала на тая турбинка. Може да е според температурата на водата. Направих промивка и на радиаторчето на парното, веднага след антифриза си тръгна бистра вода и се съмнявам да е задръстено. Та някой с идея какво може да ме мъчи да нямам топло!? Мерси предварително и хубав ден.
  15. Не си спомням как изглеждаше моя,но и аз съм с Б7
×
×
  • Create New...