Jump to content

chm0d755

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

666 профилни разглеждания

chm0d755's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А всяко VDO ли става, стига да е от бензиново или трябва да търся конкретно да е от 1.8T? Или броя букси да гледам, че има някои с по 3, някои с по 2 широки букси?
  2. Да, но реших да питам, понеже от отдавна се коментира проблема и дали вече някой евентуално може да е открил кое точно им се бъгва и да няма нужда от ново табло.
  3. Здравейте, Таблото е Jaeger / Magneti Marelli с Full FIS и с електронния часовник. Колата е А4 Б5 1.8Т Facelift От скоро на таблото започнаха да му блокират стрелките в едно положение. Примерно както си карам със 100км/ч и стрелката остава така, както и на оборотомера в текущите си обороти и не мърда - замръзва все едно. А другите малките стрелки (гориво, темп антифриз, темп масло, волтаж на зареждане на акумулатора) пък падат в положение все едно колата е изгасена. Като я оставя да постои някакво време изгасена и по някое време и големите (км и обороти) стрелки се оправят и падат на 0 и после таблото работи до следващото му забиване. Някой знае ли кое точно им се скапва и дали подлежи на подмяна дадения дефектирал елемент? Благодаря!
  4. За целта предполагам трябва да извадя цялата седалка от колата или има начин само облегалката да се демонтира и изкара от колата?
  5. Тя дупката е много малка и почти незабележима. Колкото да влезе игла е и не искам да я разширявам да не се вижда. А и не му се подава върха като натискам тапицерията навътре. Ще пробвам някакви варианти без сваляне, но май няма да постигна кой знае какви успехи
  6. Здравейте, Някой събличал ли е оригиналната тапицерия на шофьорската седалка и по конкретно само на облегалката, понеже се е случило нещо вътре и някакво тънко железце вече второ яке ми къса, докато разбера, че проблема е в облегалката, защото не се е подало, а само като се облегна и се забива леко в якета от шушляк и ги съдира. Иначе не се усеща на гърба, че има нещо. Натиснах го там с ръка и видях, че боде нещо отдолу. Та мисълта ми е дали ще мога да сваля тапицерията и да оправя стърчащото нещо и после да я сложа обратно?
  7. chm0d755

    Тампони на двигател

    А дали са напълно еднакви левия и десния на Б5, защото на мен ми е протекъл десния, а гледам нови на Лемфьордер навсякъде имат само ляв и не знам дали става и за от дясно. И дали е добре нов, висок клас или втора употреба във видимо добро състояние т.е. да не е протекъл и да не изглежда смачкана гумата? Други признаци има ли, които да гледам, в случай че намеря оригинални втора употреба? Благодаря!
  8. Здравейте, Оригинална пробка за скоростна кутия (долната, за изтачане на маслото) за Audi A4 B5 1.8T ANB 1999г. дали може да се намери и на каква цена? На вид е такава: https://originalteilemarkt.de/detail/index/sArticle/3436980 Незнам обаче размера на резбата и дали е същата като от този линк. Само премерих, че е 16мм диаметъра на звездата, с която се отвива (M16H трябва да се води).
  9. А кой плюс връзвате към синия кабел на преходника, който храни антената? Предполагам този, който работи при врътнат ключ, за да не черпи денонощно ток усилвателя на антената? На моята А4 Б5 радиото заработи и директно с включена антена без захранване, но предполагам сигурно го хвана на ниско ниво и ако изляза извън града ще почне да губи станции, та днес се сдобих с такъв преходник като горепосочения. Въпроса е от къде е най-удачно да му хвана 12V?
  10. Може би зависи от партидата, която е дошла. Явно всеки китаец ги прави по различен начин. Предполагам колегата е изтествал от много китайски производители, докато се е спрял на най-читавите дисплеи. А и снимката понякога лъже. Примерно се вижда разни различни нюанси на червеното, все едно не е много ОК, но като се гледа на живо, не е така.
  11. Линка вече не е актуален, но намерих друга обява на същия търговец, в случай, че някой иска да си го поръча. https://www.ebay.com/itm/New-Radio-Chorus-Audi-Audio-Volume-Fix-module-Easy-Assembly/142651501685?hash=item2136b12c75:g:6oAAAOSw5cNYURJ4 И каква е идеята на тая схема от линка в eBay? Реално е нов програмиран по същия начин EEPROM, който замества стария и радиото става като ново ли? И вече без ограничения в броя цикли на усилване и намаляване?
  12. Здравейте, При A4 B5 Facelift с фабрично Audi Chorus (с касетка ако е от значение), схемата същата ли е както описанието по-горе, понеже гледам, че темата е за A4 B6 и има ли някакви разлики? Антената пак ли е със захранване, което трябва да и подам със синята линия от картинката по-горе? Колата е само с предни говорители. На задните врати няма места за говорители. Има два на кората отзад, предполагам са с отделен усилвател някъде (все още не съм търсил да видя дали има и къде е)? Благодаря!
×
×
  • Create New...