Jump to content

Mitko Dimitrov

Members
  • Мнения

    68
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Allroad 2.5 AKE

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

948 профилни разглеждания

Mitko Dimitrov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, Продавам си Аудито. Пускам линк от обявата http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11476194031011449&slink=hb92gd Цената се коментира. Интересува ме и бартер за малка градска количка. Ще се опитам по-късно да направя и кача снимки. Поздрави и хубави и топли дни
  2. Здрасти, благодаря за отговорите! - Гарнитурите на помпата са сменени. Нея за сега я изключвам. - Всички маркучи изглеждат във видими добро състояние(тези в двигателния отсек до които имам достъп). Гума е мега и не се виждат гънки, мини дупчици и тн. - Не съм пробвал под налягане, но пробвах с измиване, каране и гледане за образуване на влажни места, нямаше никъде. Пробвах и с пяна пак нищо. - мерси Бат Сашо за линка, вижда се че има доста места по веригата, които не се виждат и може да дърпа въздух, но ми се иска да видя по-лесните неща първо преди да се метна в дълбокото. - клапана на филтъра ще го сменя, там е по-лесно, предполагам не е и скъп. Нещо ме дърпа да мисля, че проблема е в резервоара, там също има доста маркучета и свръзки. Ще погледна там уикенда, да видя какво е положението. Нещо което забелязах, когато запаля колата(някои друг я запали, а аз гледам прозрачната тръба) минават 5-8сек преди да се появят балончетата, което ме кара да мисля, че проблема е в резервоара, там също има доста маркучета и свръзки. Ще погледна там уикенда, да видя какво е положението. Когато има такъв проблем, къде най-често се оказва ахилесовата пета? Също така, къде е по вероятно да търси причинитела, преди ГНП-то или след ГНП-то?
  3. А между филтъра и резервоара? Там нямам идея как стават нещата. А за самите маркучи, дифтунги и тн. от къде може да взема спецификация?
  4. Здравейте колеги, Колата е Audi A6 C5 Allroad 2.5, от някъде дърпа въздух в горивната система. Вижда се в прозрачния маркуч, които излиза от филтъра. Когато оставя колата под наклон със задницата назад за повече от 8 часа паленето става мнооого трудно. Проверих маркучите за дупки, мазах ги с пяна да видя дали не дърпа отнякъде, поне видимо около филтъра и гнп-то няма проблем. Все още не съм гледал в резервоара, защото там също има помпа. Някои сблъсквал ли се е с такъв проблем? Някои знае някои специалист по дизели в София? Поздрави
  5. Имах 1.8т в пасат awt мотор и сега имам 2.5 ake в А6 алроуд. Ако търсиш евтина поддръжка въобще не гледай 2.5. 1.8т е страхотен мотор, адски тих и адски евтин за поддръжка. Не съм се возил в А6 с такъв мотор, може и малко тежко да му дойде купето, но ако не си състезател едва ли ще ти е проблем. Забравих да кажа че на 1.8т му сложих газ Ловато за 1000лв. нямаше никакви проблеми.
  6. Привет, Още един доволен клиент от Raino. Направо съживи стария душегуб! За старата кола също съм купувал консумативи, всичко е идвало супер бързо и точно!
  7. Здравейте колеги, Най-накрая си взех колата. Колата беше в Ребо сервиз, които е на бош в Пловдив. Обявиха ми цена от 2000 лв за ремонт с нова електроника. Реших да потърся алтернатива и пратих помпата при Кирил от Владо Тривчков, там я оправиха и я върнаха в Пловдив, където я монтираха, цялото удоволствие струваше 1000лв. 750лв. за рециклиране + смяна уплътнения + реглаж и 250лв. за демонтаж и монтаж в Пловдив. Колата върви, струва ми се малко по-мудна. Но най-големия проблем е че почна да пуши тъмно сив дим, преди не е пушила въобще. Случва се когато спра на сфетофар изпушка за 2-3 сек и после спира да пуши. Каква може да е причината? Кофти реглаж? Поздрави и хубав ден
  8. Mitko Dimitrov

    Audi Allroad въпроси

    Извади ел. буксите от компресора и ги почисти тази която е към соленоида отговаря за обратното връщане на въздух и може да не прави хубаво връзка. Нивоматите би трябвало да дадът грешка ако са прецакани?
  9. Официалната диагноза е потвърдена. Електрониката е заминала
  10. След като го направи преди да спра колата мигаше лампата за подгрева. При следващи опити колата въртеше, но непалеше. Аз махнах един от маркучите за обратна нафта от филтъра и при опит за запалване изплюваше малко нафта, но съвсем малко. Заредих от ОМВ на морето до горе. На отиване също заредих на ОМВ.
  11. Здравейте, И мен ме изостави колата на връщане от морето Най-вероятно е ГНП, както си карах със 140 и изведнъж загуби мощност, педала на газта не реагираше. Стана малко след Стара Загора. Качихме я на пътна помощ и я откарах в БОШ сервиз в Пловдив. Чакам диагнозата, но най-вероятно ще е ГНП. Изплаках си мъката Аз дори бях решил да я продавам колата като се върнем в София, щеше да стане много кофти ако някои я беше взел и няколко дни по-късно стане това.
  12. И аз съм любопитен за маршетура, на мен София разхода ми е 14 ако не качвам 2200 оборота и 16 при нормално каране. С автомат съм. Разбирам автомата да качи 20% разхода, но 100% ми се струва вече прекалено.
  13. Mitko Dimitrov

    Какво е това?

    Тази част е свързана с компютъра на колата. Личи си че е допълнително слагана. Някакви идеи за какво служи?
  14. Здравейте, Пускам тук няколко нови неща: http://wholesaler.alibaba.com/product-detail/For-Mercedes-W220-W211-W219-Air_60393479418.html - Мисля да го поръчам скоро, ето и филмче. Ако електроника е добре би трябвало да направи компресора като нов. Другото на което попаднах е това: http://www.ebay.com/itm/Tester-for-Air-suspension-Audi-A6-C5-B4-Allroad-Compressor-Level-regulator-NEW-/252079513165 - Предполагам, че може и по-евтино да се мине като се купи само един манометър с подходящите фитинги. Но идеята е готина, може да се тества във всеки един момент, как се държи компресора.
  15. Доста полезно видео за свалянето на помпата. След като се свали как може да се тества най-бързо? Ако се свърже директно с акумулатора да ще стане?
×
×
  • Create New...