Jump to content

Don_Lachone

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C5, A6 4F

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

957 профилни разглеждания

Don_Lachone's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Абе то цената на един фар колкото на старо Ауди
  2. Благодаря за бързия отговор @BECKO днеска го разгледах подробно и наистина има вентилатори като от видео карта.
  3. Колеги, тъп въпрос - правило ли ви е впечатление да чувате шум от фара вътре като вентилатор? При мен идва от пасажерския фар. Става въпрос за фейслифт фул лед. П. С. При първа възможност ще направя видео...
  4. А като се разговорихме за смяна на вериги, някой който е минал през тази процедура да препоръча майстор? За района на София става въпрос...
  5. Благодаря за отговрите. Оказа се че идва от самата накладка. Ушичките които лягат в супорта се бяха поизносили и съответно не лягаха перфектно. Имаше лек луфт от милиметър, но достатъчен. В резултат на това когато се натисне спирачката и накладката захапе диска, инерцията я мърда нагоре и се чува ДЗЪН:
  6. От известно време насам имам доста дразнещ проблем с предните накладки от пасажерската страна. При настискане на спирачката се чува единично "трак" на удар в метал. Накладките бяха сменяни преди около година и в началото го нямаше този проблем, но сега започна да се появява. Не трака при каране по павета или неравен път, а само когато се натисне спирачката. Понякога е по-слабо... понякога по-силно... понякога дори го няма. Същото като на видеото по долу: https://www.youtube.com/watch?v=OlfqpOzaaWw Някой да има идея как може да се оправи или да е имал подобен проблем и къде е намерил решение?
  7. Аз лично съм сменял и на двете коли. На Ц5 и на 4Ф (преди фейслифт) са еднакви крушките за ксеноните - D2S. Ако не ме лъже паметта на 4Ф след фейслифта ги сменят на D3S. Моят съвет е да си свалиш апликацията на ОСРАМ на телефона (има я в Гуугле сторе) и да въведеш годината на производство на колата за да ти излезнат точните параметри (да не се окаже че е различен модел). Иначе относно самите крушки винаги съм взимал най-скъпите тъй като поне за мен компромис с фаровете не трябва да се прави - ОСРАМ Ксенарк Найт Брейкър (OSRAM Xenarc Night Braker). За мен ОСРАМ-а е далеч по-добър от Филипса (карал съм и с Филипс). Мога да ти гарантирам че скъпите крушки ще изкарат години. На старата ми кола вече 5-та година карат без проблем. Относно ЛЕД-овете, и аз съм се чудил на времето, но според мен няма смисъл. Ако сложиш от хубавите крушки и фарът е рециклиран (не е с изгорял рефлектор) резултатът ще е същият, поне според мен. Нека и другите колеги да изкажат мнение по този въпрос все пак. Също така мисля че е добра идея като се сменят да се сменят и 2-та наведнъж, за да си сигурен. Взимал съм крушки от аутопро.бг. Има ги и в единичен вариант, не комплект. Като алтернатива на тези, ОСРАМ имат и едни КУУЛ БЛУ ИНТЕНС. Те са малко по-ефтини и синеят (като на новите мерцедеси). Предполагам тук вече е въпрос на вкус. НАЙТБРЕЙКЪР-а свети изкрящо бяло, което поне лично на мен ми е малко по-пирятно. Но както се казва... на вкус и на цвет, товарищи нет. Ето линк и към Куул Блу:
  8. Здравейте, От известно време насам ключалката на багажника ми прави проблеми. Понякога се отваря автоматично, понякога съвсем запецва и не може да се отвори, а в повечето случаи трака като развален автомат калашников по няколко пъти преди да може да се отвори. За тази цел съм предвидил смяна на механизма. В нет-а намерих доста информация, но като че ли повече за седните от колкото комбитата. В тази връзка искам да предупредя всички колеги които евентуално могат да имат такъв проблем, че самият механизъм за Авант е по-различен от този за Седан. Аз лично малко се прецаках и първо поръчах единия механизъм. Седан (4F5 827 505 D) изглежда така с 2 дупки за болтове за монтаж: Авант (8P4 8275 05D) изглежда така с 3 дупки за монтаж: Ще ъдейтвам как върви смяната. Не ми се струва да е сложно упражнение.
  9. @anpa1 От АББО Хипермаркет докато го имаше като магазин в България Мол. За съжаление май фалираха
  10. Да, и аз поръчах ново от EBAY ако не се лъжа. Беше 10-12 GBP, но го чаках 2 седмици да дойде. Ако не ти е спешно според мен няма смисъл да се бърза...
  11. Те по принцип на 90% от тези коли им се чупят в един момент тези амортисьорчета, защото пластмасовите им закрепващи елементи не са особено здрави. Аз лично след като го смених моя (също беше счупен), новия го напръсках с ВД40 за да се плъзга малко по-мазно. За последните 2 години не е дал дефект. Не че това това е най-добрият вариант, но само това имах под ръка тогава...
  12. Като застанеш на пасажерската седалка, и гледаш жабката пред теб - в лявата част до централната конзола. Седи закрепен за стената на самата жабка. Изглежда по този начин. Кабелът за лампата трябва да минава през него защото има суич който я вкключва и изключва:
  13. Армортисьорът всъщност има прекъсвач свързан към него който включва и изключва крушката. Намира се в лявата страна на жабката. Жабката се сваля цялата - има 5 болта. 3 отгоре (след като се отвори капака) и 2 отдолу при краката (в двата края). Трябва да се смени армортисьора с нов, и тогава всичко заспива. Упражнението не е трудно, но си отнема време.
×
×
  • Create New...