Jump to content

A8Fahrer

Members
  • Мнения

    74
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Used

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

1116 профилни разглеждания

A8Fahrer's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. A8Fahrer

    Вериги 4.2 тди

    За такъв мощен двигател не бих рискувал с афтърмаркет. Нямам представа от цени, но предполагам самите вериги ще са малък процент от цената на цялото упражнение по смяната.
  2. Моделът си е супер сам по себе си. На тези години е важно да е ръчка. Аз държа на спортни седалки, които тук са едни от най-удобните въобще. За съжаление мисля че и 1.8 и 2.0 бензин от тези години имат проблеми с маслото. За по-големите бензинови не съм информиран. Много от маслоядите би трябвало междувременно да са отремонтирани, но не знам кой може да го гарантира това.
  3. Този двигател има известни проблеми с висока консумация на масло. Ако не съм сигурен какво и дали е оправено по въпроса, аз лично не бих рискувал.
  4. Без да се постави допълнителен колан не мисля, че ще стане. Не знам технологично дали е възможно. Технотест предлага такава услуга по промяна на брой места, но съм сигурен, че ще трябва да се сложи колан https://dekra-automotive.bg/хомологация-на-пътно-превозни-средства. . Може би да се пита и директно в КАТ.
  5. He e torsen. Тук пише подробно но е на немски https://www.speedheads.de/auto-test/audi-a4-quattro-ultra-b9-test-neuer-allradantrieb-mit-spritspar-gen-0027290.html
  6. Искрено съчувствам на колегата. Употребявана кола от Австрия никога не бих си купил. Който е бил в Австрия през зимата знае какви брутални количества сол и други материали за разтопяване се изсипват там по пътищата. Аз лично си мих колата вечерта сам на автомивка на около -10 градуса, тъй като цялата беше в сол и направо ме болеше. Успех с ремонта!
  7. Аз бих си взел за зимни най-малкия размер (джанти и гуми) който е обозначен на колата. Освен че са по-евтини, по-лесно се справят с дупките по нашите пътища. Според мен 21 са твърде големи за БГ пътища, но не бих инвестирал пари да ги сменям. След 1-2 години каране ще имаш впечатления дали са подходящи. Масло на скоростите не бих сменял превантивно, ако е сменяно преди това наскоро. Бих я карал известно време да видя какво ми е нужно преди да се наливат допълнително пари. Не мисля, че прекодирането може да навреди. Ако се кара в града повече и 95 става. На дълъг път (друг автомобил) ми дава по-нисък разход с 100 октана, плюс върви по-добре което компенсира доста по-високата цена. Не мога да кажа Пружините винаги са по-надеждни, но въздушното е по-комфортно. За сигурност не мисля, че има разлика. Каското е между 4-5 % от оценката на колата. За сравнително нов автомобил като този не бих рискувал без каско. В БГ най-важната функция на каско е да ти плати ако ти откраднат колата, а особено Ауди-та се крадат активно. Има си организирани групи които си набелязват коли и не се интересуват от града в които се намират.
  8. Пробвай в магазин на Thule (има 2 в София) дали могат да ти поръчат нещо.
  9. Току що регистриран нов внос и веднага се продава, не знам, такива сделки винаги са ми съмнителни. Без да визирам посочената кола, най-логичното предположение е да я е покарал, открил нещо което ще е скъпо да се поправи и хайде на пазара. Иначе не изглежда зле, но километрите и годините за тази цена не са малко. Аз лично за такива пари бих си я докарал лично от Германия, но всеки си решава.
  10. Sachs е топ. Имал съм на Мерцедес Е класа Kayaba, също става, но Sachs са по-добри.
  11. За такива пари провери задължително в Carfax каква и е предисторията. Аз лично за кола с какъвто и да е малък удар не бих дал над 50К, но всеки сам си решава.
  12. Състоянието на шофьорската седалка и претапицирания волан на първо гледане издават по-скоро 370 хил. км. Това може да се види по снимки.
  13. Аз лично не бих дал повече от 12 . Километрите може и да са реални, но на 220 хил. си излизат неща за правене а и 12 години не са малко. Провери да не е удряна задължително.
  14. Дори моя майстор като си търси кола за него гледа двигател и скорости всичко да е наред. Той е готов да сменя само окачване. Силно ти препоръчвам да търсиш кола, която поне първоначално няма видими проблеми. Какво ще излезе след това никой не знае, но не се набутвай да почнеш да правиш още с покупката.
  15. За мен това са много пари. https://www.mobile.bg/11624029021354947 Тази е на половината километри и една година по нова. Да, не е Олроуд, скоростната кутия е друга и двигателя не е с две турбини но все пак 50К за 200 хил. ми се струва неприемливо.
×
×
  • Create New...