Jump to content

Borkooooo

Members
  • Мнения

    4
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Borkooooo

  • Рожден ден 8.05.1989

Друго

  • Kaра
    Нямам

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Контакти

  • Skype
    Borkooooo_

Borkooooo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. В момента нямам нито мотор, нито скорости, нито нищо. Имам едни пари, дето бях заделил за тази идея, но явно няма да осъществи. Имам парите за Д2ка и евентуално за мотора на С4ката, но нищо повече за момента и исках да видя дали е нещо не много трудно /финансово и физически/ да се направи съответната смяна, но явно нещата не са така, както аз си мисля. Благодаря ви за информацията.
  2. Много благодаря за информацията, но като гледам май ще се вкарам в твърде големи игри, по добре да си карам мъртва атмосфера и така. Особено това с топлината дето казваш изобщо не се бях замислял. Идва и друг проблем, за който се сещам. С4 си има два кулера в калниците с направени въздуховори към и тях и т.н., а А8 цата няма и няма къде да се сложат кулерите, а ако трябва да се реже бронята и да се правят някакви грозни тунинги, дето после да ми се смеят по улиците, няма смисъл. Аз мислех, че е от типа на това да сложиш от БМВ Е38 мотор в Е36 или Е30 /само сменяш без да преправяш много много/, а то се оказаха 100 проблема, но ще прочета материалите, които даде колегата все пак да се запозная по-обстойно с проекта, пък не се знае кога ще ми скимне и може и да се захвана... Благодаря ви. ПП. Аз нямам С4ка, просто гледах тука по форума, че има няколко на части и мислех да ходя да купя само 1 мотор, но щом трябва да я имам цялата,за да взимам постоянно разни части, не е добра идея. И това с полуоските изобщо не го и предполагах, така че...
  3. Добре нали има А8 със ръчни скорости 6 степенни. С4ката е със подобна скоростна кутия, не е ли? С нейната скоростна кутия няма ли да стане, захващането към мотора не знам как е точно, но ако се сменят скорости, после се сменя и диференциал, и кардани и глупости... и не знам си какво и става по - сложно/скъпо от колкото има смисъл. Относно компресор кита, някак не ми харесва идеята, смисъл ще се получи така, че колата ще харчи повече от С4ката, защото е В8 а в същия момент ще върви по малко от БиТурбото. Ако ще се правят тия китове, по - добре да си я карам скопена атмосфера и това е.
  4. Здравейте, колеги, нов съм във форума, имам средни познания в автомобилостроенето, може би дори слаби, но от известно време ми се върти една идея в главата и искам да ви попитам, като вещи в занаята. Възможно ли е прехвърлянето на мотор 2.7 Би Турбо (265 коня) от С4 Б5 във А8 Д2 (първата А8ца до 2002ра година)? Някой правил ли го е до сега? Каква скоростна кутия е по - добрия вариант /ако изобщо е възможен този суап, някоя от автоматите може ли да издържи на напъна, идеята е след като се направи всичко, колата да се мапне и да стигне 300+ коня и 500+ нютона/? Идеята е, че Д2ката много ми харесва, а купето разполага само с тромави атмосфери, които излишно харчат много бензин, а не вървят толкова добре и поради хипер рядкия РС4 /381 коня/, съответно и цената му ще бъде толкова рядка, се спирам на С4, тъй като гледам, че има доста англичанки на части и т.н. и предполагам мотор, ще се намери доста по лесно. Благодаря ви за отделеното време.
×
×
  • Create New...