Jump to content

Svetlana_t

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80

Персонална информация

  • Локация
    sofia

Svetlana_t's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. С плочка е. Плочката се намира точно под кутията на филтъра отгоре на карбуратора. В нея влизат два маркуча които ми е направило впечатление, че нямат стягащи скоби и могат лесно да се изхлузят (хлабави са). Също сега се сещам, че когато взех колата имаше при филтъра една метална пластина, която мисля служеше за намаляване на притока на въздух. Тя беше нахлузена на трите метални пръчки на които се нахлузва и самата кутия на филтъра. Аз я махнах защото с нея харчеше страшно много бензин. Регулирането е правено и на анализатори и на слух на поне 3-4 места. Веднъж така я бяха регулирали, че дори от вънка не се чуваше колата като работи, но и тогава не държеше едни обороти, само че тогава не обръщах толкова внимание и не ме дразнеше толкова. Мисля че тогава варираха между 600 и 800 и май не зависеха от скоростта. Поне не помня да ми е гаснела. След време в един сервиз след смяна на кабели и свещи май се беше оказало, че делкото не ми беше зацепено. Друг майстор пък ми беше казал, че е дадено изключително голямо предверение за газ и го бил върнал малко. Скоро сменях ангренаж и ролка, както и ремък на алтернатора. Имала съм и проблеми с тоците. Имаше един нагорял кабел зад километража. Бушоните пък нямаше един който да си отговаря на амперите. В легло за 5А бушон имаше 20А. Но си ги наредих по схемата, сега са добре. Също има и около карбуратора 1-2 нагорели кабелчета, които пък въобще си нямам на идея за какво служат, има и някаква букса която си седи изключена и не виждам дали изобщо някъде има место за нея. Буксата е същата като тази която влиза в датчика за температурата който е на тройника. Предишния собственик пък ми беше казвал, че водната помпа трябвало да се смени, защото когато бил дръпнал някакъв маркуч от нея, вместо да пръскало яко вода от нея, то едва едва цикало. И в интерес на истината парното и е доста слабо на тая кола и на 1ва и 2ра степен духа еднакво силно, било то парно или само вентилатора. Друго което ми идва на акъла е, че имаше и някакъв проблем преди с ангренажния ремък и харчеше яко, но няколко пъти го правиха и накрая го смених. Това е абсолютно всичко което се сещам.
  2. Значи това което исках да кажа е, че на бензин падат при различни условия, а това за баира имах предвид, когато катера една стръмна улица близо до нас и като спра пред нас почти винаги падат (на бензин), и след около половин минута работа на празен ход обикновено докато отвора вратата на гаража ги стабилизира. Понякога падат и при условията при които и на газ, но по рядко се случва. Но определено има разлика кога падат на газ и кога на бензин. Може както един колега спомена и от някъде другаде също да посмуква въздух. Също сега се сещам да добавя, че когато е студено е по-лошо.
  3. Не съм усещала да се втвърдява педала.
  4. Да точно там си стоеше принципно, но при висока скорост си му влияе въздуха като е там и гасне.
  5. На бензин също падат понякога, но не както при газта. На бензин си падат по рядко мисля, че като катера стръмен баир и после като спра падат за малко и се оправят. Изпарителя е турски монтиран е до левия калник ще кача снимка по-късно. Не мога да разбера точно къде в калника да го застопоря, никъде не виждам отвор.
  6. SF е кода, за другата седмица съм се разбрала с един да я види най малко да измисли как ще е най добре да застопори маркуча.
  7. Аз също рядко паля на газ, но преди мен човека който е карал тази кола 3 години не беше включвал на бензин и беше страшна работа. Иначе изпарителя ми е нов на има няма 2000 км, а като спомена вакумите, сега се сещам, че като ги гледах, мисля че 3 вакумчета бяха, две от които маркучетата им отиват към едно зелено кръгло незнам какво е. А 3тото вакумче на изхода му няма нахлузен маркуч. Незнам дали трябва да е така.
  8. На газ бяха тестовете, втори маркуч не видях да има. Мисля да сменя самата кутия с маркуча или поне само маркуча защото е облепян с тиксо и може да пропуска от някъде. Доколкото знам е сменян, има леки цепки по него. Бяха ми казвали, че ако е заминал се познавало като размърдаш кутията на филтъра и започне да мени обороти. Нямам такъв проблем.
  9. Махнах го, без него ситуацията е следната: Спускане в права отсечка-между 800 и 900 оборота мени ги. В ляв завой-950 оборота бетон. В десен завой обаче падат до 600 и играят. Пробвах и да го местя маркуча след като пак го сложих, но за сега най добре ми се струва, когато е в свободно положение, а не заклещен някъде, но и да не е в дупката предназначена за него както съм карала до сега. В такова положение държи около 800 оборота, на моменти качва и до 900, но пък поне при спускане и най вече в десен завой не падат чак толкова и не всеки път падат, смисъл такъв, че държи през повечето време около 800 и не във всеки завой падат както без маркуч или както когато маркуча беше преди да го размърдам. Не е кой знае какво, но поне се надявам да не ми гасне с висока скорост.
  10. Ето снимки на самия маркуч, как стои в момента и преди как стоеше.
  11. Така, значи оказва си голямо влияние този маркуч, направих следния експеримент: запуших маркуча, угасна веднага, след това го запуших частично почна да се мъчи и да падат оборотите, после духнах в отвора и отново угасна. Сега съм го оставила в свободно положение смисъл да не влиза самия маркуч в отвора и е малко от малко по добре. Държи на моменти 800 на моменти 900 оборота, а в движение пак падат, но не чак толкова и по рядко.
  12. Ами аз го изкарах преди малко от отвора където влизаше и го обърнах назад, заклещих го между едни маркучета точно до карбуратора и отвора сега му сочи към акумулатора, не съм тествала при по-висока скорост как ще е, но на едно место сега работи на 800 вместо 900-950 оборота. Ако държи така и при по висока скорост ще е по-добре.
  13. Дори незнам какво е стъпково моторче, къде се намира и как да го проверя, а за кутията има маркуч който е лепен защото явно е бил скъсан и се набива в една дупка при фара.
  14. Здравейте, след дълга разправия по сервизи без никакъв резултат реших да пиша тук. Колата е ауди 80 1.8 карбуратор 88 конски сили. Кара се и на газ и на бензин. Проблема е необичаен и по-често се случва когато е на газ. В движение при по-висока скорост (70-80) като изключа от скорост падат оборотите. Примерно спускам се по някой наклон с 80 на 4-та, изключвам от скорост и оборотите падат на около 400-600 и почват да играят, а понякога гасне. Като натисна спирачката и намаля до към 50 се дигат на около 800 оборота, а ако намаля под 40 вече ги постабилизира около 900 и като спра се оправят и не мърдат, но това забелязах със сигурност, че колкото по-бързо се движа по инерция толкова повече падат оборотите, онзи ден на околовръстното вдигнах 100-110 и щом изключих от скорост угасна веднага. Когато не се движи ги стабилизира и може цял час да си работи без да мръднат, затова и в сервизите ми казват, че всичко е наред, но в движение изключа ли от скорост си прават каквото решат. Карбуратора е чистен, правени са какви ли не центровки, изпарителя е нов. Това което най-вече не мога да си обесня е каква е разликата когато колата работи на едно место и когато се движи по инерция изключена от скорост, та оказва такова влияние на оборотите и от къде идва този проблем.
×
×
  • Create New...