Jump to content

truetothis

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi Q7

Последни посетители

435 профилни разглеждания

truetothis's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Импулсно е, да. В спешни случаи върши работа. Днес установих, че компютъра не изключва системите по двигателя след спиране от контакт. Звука, който чувам е от дросела. След като дръпнах буксата на компа всичко угасна, но това е нормално, разбира се. Сега остава да разбера дали компютъра се ебава или е релето, което мисля. Разбрах, че тея Qта понякога давали проблем в компа... но засега няма карач да ми потвърди от личен опит.
  2. Брат... не. Ако ми се намира, ок, но да тръгна да купувам, за да търся шума е лудост, с която не разполагам. Надявам се да изкочи някой познаващ а6/q7 и да пусне инфо.
  3. truetothis

    MMI музика през AUX

    Здрасти, Нямаш варианти стоково. Bluetooth-a е направен само за разговори, за музика стоково не става. За MMI2, при някои модели има в жабката или подлакътника aux извод, който е специфичен за ауди и се продават преходници. При мен нямаше и за около 400 кинта в бгкараудио си сложих една джаджа, която ми дава usb & bluetooth за музика.
  4. Благодаря CVT, разгледах релетата и и бушоните там, но всичко е ок, работят си - вода не е влизала. Чува се при изключен автомобил, постоянно. Утре ще проверя въпросното реле от предния ми коментар. За съжаление май е под волана и е трудно достъпно. П. с. AGM е, но е под седалката и е зор да го изключвам. Засега пускам зарядното да го поддържа вечер.
  5. Да препоръчате добър жичкажия в София?
  6. Ясно. Това е проблема. Порових се още малко и откривам, че има реле, което може да доведе до този проблем - 17072/P0688/001672 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271): Open CircuitPossible SymptomsEngine Coolant Fan running at full Speed while Ignition is OFF and Engine is COLD (could lead to discharged Battery)
  7. Мерси CVT! След кратък рисърч забелязвам че там където чувам шума се намира ECU-то, като това може би е вентилатор към ecu-то (ако има такъв.) Някакви идеи защо не спира шума оттам. Реле, което да го кара да работи постоянно, може би?
  8. Здравейте, От няколко дена имам проблем с падане на акумулатора за кратко време (под 24ч.), като след замерване за 30 минути с мултицет ми дава харч 0,70. Разпитах разни хора и ми казаха че над 0,50 се счита за много и е възможно да има отечка. * Колата НЕ е с безключово палене и по време на замерването бях оставил ключа на 20+метра, въпреки това. Акумулатора е на 3 години, нямам проблем да го сменя, но ако е отечка се губи смисъла. Днес го заредих с едно от обемистите лидълски зарядни и ми направи впечатление, че когато отидох след няколко часа да го прегледам до къде се е заредил, чух странен жужащ звук м/у двигателя и таблото от към шофьрската страна ( зад изводите за акумулатора). Kолата беше заключена часове и въпреки това имаше работещ елемент за това времe. Някой има ли идея какво може да е това? Не е помпата за въздушното окачване, защото тя е в багажника. Някакви идеи дали този харч е нормален? Предложения какво да тествам? Благодаря предварително.
  9. Звучи твърде много работа за подобна екстра, ясно. Благодаря за инфото
  10. Колеги, Има ли някой от вас идея, дали ако колата няма автопилот, има възможност да има всички компоненти освен лоста, както е при други марки автомобили, и ако да - как да разбера. Моделът е Audi a4 1.8T AEB quattro '98
  11. Здравей колега, Имаш ли лайсните по вратите (точно над праговете) за Ауди а4 99 комби?
  12. Не съм убеден дали е от държачите - оригинални са и десният прави минимален луфт при тръгване, който ме съмнява да е фактор. Имах съмнения за механизма - смазвах жила, но ефект нулев. Из нета попаднах на тема, където един пич обяснява, че трябва да си сменя целият механизъм, който включва жила, електромотор, водачи + металната рамка, по които вървят. Всичко това е с един ориг. номер и се води - Driver side front regulator - 8D0 837 461 Ето я и темата - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/190395-DIY-B5-A4-S4-Window-Regulator-Fix В крайна сметка, ако не намеря друго решение, ще прибягвам до това, тъй като не ми се закъсва на отворен джам някъде си...
  13. Колеги, На моменти ми заяжда стъклото на шофьорската врата в началната позиция, като натисна копчето да го вдигам. Интересува ме дали някой е имал този проблем, често срещан ли е и има ли яснота какво точно го предизвиква. Разглабях вратата и на пръв поглед всичко изглежда нормално, свалих цялото стъкло с механизма и смазах с WD жила и движещи елементи, ако нещо спира жилата, но уви проблема продължава...И винаги е в началната позиция. Стигне ли средата и нагоре и се качва без проблем...чудя се дали е до настройка или може би някой водач се предава. Забелязвам на десният водач, че има един минимален луфт като тръгна да го вдигам, но не изглежда да е от него... Идеи?
×
×
  • Create New...