truetothis
Members-
Мнения
14 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
truetothis's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Импулсно е, да. В спешни случаи върши работа. Днес установих, че компютъра не изключва системите по двигателя след спиране от контакт. Звука, който чувам е от дросела. След като дръпнах буксата на компа всичко угасна, но това е нормално, разбира се. Сега остава да разбера дали компютъра се ебава или е релето, което мисля. Разбрах, че тея Qта понякога давали проблем в компа... но засега няма карач да ми потвърди от личен опит.
- 13 отговора
-
- акумулатор
- отечка
-
(и %d още)
Тагове:
-
Брат... не. Ако ми се намира, ок, но да тръгна да купувам, за да търся шума е лудост, с която не разполагам. Надявам се да изкочи някой познаващ а6/q7 и да пусне инфо.
- 13 отговора
-
- акумулатор
- отечка
-
(и %d още)
Тагове:
-
Здрасти, Нямаш варианти стоково. Bluetooth-a е направен само за разговори, за музика стоково не става. За MMI2, при някои модели има в жабката или подлакътника aux извод, който е специфичен за ауди и се продават преходници. При мен нямаше и за около 400 кинта в бгкараудио си сложих една джаджа, която ми дава usb & bluetooth за музика.
-
Благодаря CVT, разгледах релетата и и бушоните там, но всичко е ок, работят си - вода не е влизала. Чува се при изключен автомобил, постоянно. Утре ще проверя въпросното реле от предния ми коментар. За съжаление май е под волана и е трудно достъпно. П. с. AGM е, но е под седалката и е зор да го изключвам. Засега пускам зарядното да го поддържа вечер.
- 13 отговора
-
- акумулатор
- отечка
-
(и %d още)
Тагове:
-
Да препоръчате добър жичкажия в София?
- 13 отговора
-
- акумулатор
- отечка
-
(и %d още)
Тагове:
-
Ясно. Това е проблема. Порових се още малко и откривам, че има реле, което може да доведе до този проблем - 17072/P0688/001672 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271): Open CircuitPossible SymptomsEngine Coolant Fan running at full Speed while Ignition is OFF and Engine is COLD (could lead to discharged Battery)
- 13 отговора
-
- акумулатор
- отечка
-
(и %d още)
Тагове:
-
Мерси CVT! След кратък рисърч забелязвам че там където чувам шума се намира ECU-то, като това може би е вентилатор към ecu-то (ако има такъв.) Някакви идеи защо не спира шума оттам. Реле, което да го кара да работи постоянно, може би?
- 13 отговора
-
- акумулатор
- отечка
-
(и %d още)
Тагове:
-
Здравейте, От няколко дена имам проблем с падане на акумулатора за кратко време (под 24ч.), като след замерване за 30 минути с мултицет ми дава харч 0,70. Разпитах разни хора и ми казаха че над 0,50 се счита за много и е възможно да има отечка. * Колата НЕ е с безключово палене и по време на замерването бях оставил ключа на 20+метра, въпреки това. Акумулатора е на 3 години, нямам проблем да го сменя, но ако е отечка се губи смисъла. Днес го заредих с едно от обемистите лидълски зарядни и ми направи впечатление, че когато отидох след няколко часа да го прегледам до къде се е заредил, чух странен жужащ звук м/у двигателя и таблото от към шофьрската страна ( зад изводите за акумулатора). Kолата беше заключена часове и въпреки това имаше работещ елемент за това времe. Някой има ли идея какво може да е това? Не е помпата за въздушното окачване, защото тя е в багажника. Някакви идеи дали този харч е нормален? Предложения какво да тествам? Благодаря предварително.
- 13 отговора
-
- акумулатор
- отечка
-
(и %d още)
Тагове:
-
Звучи твърде много работа за подобна екстра, ясно. Благодаря за инфото
-
Колеги, Има ли някой от вас идея, дали ако колата няма автопилот, има възможност да има всички компоненти освен лоста, както е при други марки автомобили, и ако да - как да разбера. Моделът е Audi a4 1.8T AEB quattro '98
-
B5 - шофьорска врата - проблем с механизма на стъклото
truetothis отговори в темата на truetothis - тип B5
Не съм убеден дали е от държачите - оригинални са и десният прави минимален луфт при тръгване, който ме съмнява да е фактор. Имах съмнения за механизма - смазвах жила, но ефект нулев. Из нета попаднах на тема, където един пич обяснява, че трябва да си сменя целият механизъм, който включва жила, електромотор, водачи + металната рамка, по които вървят. Всичко това е с един ориг. номер и се води - Driver side front regulator - 8D0 837 461 Ето я и темата - http://www.audizine.com/forum/showthread.php/190395-DIY-B5-A4-S4-Window-Regulator-Fix В крайна сметка, ако не намеря друго решение, ще прибягвам до това, тъй като не ми се закъсва на отворен джам някъде си... -
Колеги, На моменти ми заяжда стъклото на шофьорската врата в началната позиция, като натисна копчето да го вдигам. Интересува ме дали някой е имал този проблем, често срещан ли е и има ли яснота какво точно го предизвиква. Разглабях вратата и на пръв поглед всичко изглежда нормално, свалих цялото стъкло с механизма и смазах с WD жила и движещи елементи, ако нещо спира жилата, но уви проблема продължава...И винаги е в началната позиция. Стигне ли средата и нагоре и се качва без проблем...чудя се дали е до настройка или може би някой водач се предава. Забелязвам на десният водач, че има един минимален луфт като тръгна да го вдигам, но не изглежда да е от него... Идеи?