Ringanar
Members-
Мнения
28 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A6 C4 1.8
Персонална информация
-
Локация
Sofia
Последни посетители
587 профилни разглеждания
Ringanar's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте група, Моля за насока, отскоро взех а4 б5 1.8Т АЕБ да се кара от приятелката ми и евентуално за проект. Ситуацията е, че колата пали и гасне, сутринта се появи този проблем, казах и да дава газ, тъй като мислех че може да е от свещите(вероятно са си за смяна, но с газ трябва да работи), каза че вдига до 4000 оборота и почва да спада до изгасване въпреки подаването на газ. Реших, че може да е бензиновата помпа, тъй като подобно нещо ми се беше случвало преди година на моето бмв, в случая има газ и я накарах да запали директно на газ- стана и е работила нормално. Сега и трябваше отново колата и отново не пали, само че този път на газ просто и дава да вдигне 4000-4500 преди да изгасне, а на бензин както запали-така и гасне. Не съм я закачал досега с диагностика, тъй като пластмасата на буксата около нея го прави доста тясно и не влиза елм327, ако някой има трик за това съм целия в слух. Какво би могло да докарва това поведение на мотора, дебитомер? Ако го изключа от буксата ще мине ли в "дефолт" режим? Довечера ще ходя да видя колата, ще взема и туба бензин тъй като в колата е малко над лампа, а от личен опит ако е помпа с повече гориво са палили други коли така.
-
Има ли друго безжично решение или трябва да си купя кабел и да го вържа с лаптопа
-
Здравейте искам да си купя и да си изчистя грешка , но не знам дали тази комбинация ще работи за това да питам преди да съм ги купил .http://sklad66.com/cms/ELM-327-Bluetooth-OBDII-CAN.html http://sklad66.com/cms/Prehodnik-OBD-F-16pin-kam-VAG-2x2.html иначе ми пратиха кракнати обд доктор и една друга апликация за следене на обороти скорост и тн .
-
Ако има място да свали само той и е подобно като на а6 ц4 мога ,плашеха ме че се сваляла предницата и за това толкова скъпо.
-
Ами принцпино съм надъхан за 1.8 турбо ама баща ми иска без турбо . И защото е от една автокъща която знаем че са читави от там е и а6 ц4 на баща ми .
-
А лесна ли е смяната или колко струва в сервиз ?
-
Здравейте колеги искам да попитам как е подръжката на а3 8л защото ми казаха че смяната на ангренажен ремък била много скъпа. Харесал съм си една швейцарка 1.6 иначе.
-
Значи без тръбен ключ нищо не мога да направя и не ми стана мн ясно как вкара пълнителя зави ли го ?
-
Здравейте искам да попитам дали лесно се сменят пълнителите на макферсоните казаха ми че 1 пълнител е 80лв и ми искат 50 за труд ако не е много сложно да си го направя аз.
-
Това не съм го пробвал защото нямам много време да погледна както трябва , но днес ходих на сервиз смениха ми някакъв маркуч за въздуха към колектора поне така ми казаха и ми затегнаха едната скоба от към двигателя на трабата която отива към въздушния филтър , но проблема не изчезна . Открих че скобата която ми е затегнал така я е затегнал че само като развих от страната на филтъра трабата си излезна без никакво съпротивление.Смених я тази скоба и е по добре като запаля на 90 градуса държи 950 оборота ,но след като подам газ ги връща на 1050 и открих че има свободен ход на педала за газта мога като си сложа кръка под него да го връщам и падат оборотите.
-
Днес ходих на диагностика и ми казаха температурната клапа е блокирала или има късо към + . На лаптопа му видях че пише Positioning Motor for Temperature Flap (V68) . А иначе топло започна да се появява като загрее и я изгася и запаля няколко пъти .
-
1.8 Бензин без газ ADR
-
Здравейте ! От скоро време започнаха да ми падат оборотите след като форсирам колата . Даже днес като запалих почна от 1000 паднаха 800 700 и изгасна (беше загряла) и като форсирам играят между 800-1000 малко след което се нормализират . Въздушния филтър ми е за смяна , но не знам дали е от това .
-
Днес се занимавах малко , но без да го диагностицирам с лаптопа няма да стане явно . Централната клапа се движи като местя от Lo към HI , единственото нередно което открих е че не ми се отваря за свежия въздух само ако аз я отворя и то седи отворена докато не запаля колата тогава я прибира и отпуска като го пусна да не върти в купето , но седи леко открехната неможе да се отвори напълно . Също има една пробка мисля че се нарича ще сложа снимка тя е за обезваздушаве поне така ми казаха и когато я отвия трябва да излиза въздух/антифриз , но антифриз излиза съвсем малко все едно има въздух и то хладък при загряла на 90 градуса , като стиснах тръбите от радиатора изкочи антифриз който не съм пипал да знам дали е бил по различен .