Jump to content

Ringanar

Members
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 C4 1.8

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

587 профилни разглеждания

Ringanar's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ringanar

    A4 AEB Пали и гасне

    За хора с подобен проблем, беше от имобилайзера. Не мислех, че дъртата кошница от 95-та има, тъй като на баща ми А6-цата от 96 няма, но се оказа че имат.
  2. Ringanar

    A4 AEB Пали и гасне

    Здравейте група, Моля за насока, отскоро взех а4 б5 1.8Т АЕБ да се кара от приятелката ми и евентуално за проект. Ситуацията е, че колата пали и гасне, сутринта се появи този проблем, казах и да дава газ, тъй като мислех че може да е от свещите(вероятно са си за смяна, но с газ трябва да работи), каза че вдига до 4000 оборота и почва да спада до изгасване въпреки подаването на газ. Реших, че може да е бензиновата помпа, тъй като подобно нещо ми се беше случвало преди година на моето бмв, в случая има газ и я накарах да запали директно на газ- стана и е работила нормално. Сега и трябваше отново колата и отново не пали, само че този път на газ просто и дава да вдигне 4000-4500 преди да изгасне, а на бензин както запали-така и гасне. Не съм я закачал досега с диагностика, тъй като пластмасата на буксата около нея го прави доста тясно и не влиза елм327, ако някой има трик за това съм целия в слух. Какво би могло да докарва това поведение на мотора, дебитомер? Ако го изключа от буксата ще мине ли в "дефолт" режим? Довечера ще ходя да видя колата, ще взема и туба бензин тъй като в колата е малко над лампа, а от личен опит ако е помпа с повече гориво са палили други коли така.
  3. Има ли друго безжично решение или трябва да си купя кабел и да го вържа с лаптопа
  4. Здравейте искам да си купя и да си изчистя грешка , но не знам дали тази комбинация ще работи за това да питам преди да съм ги купил .http://sklad66.com/cms/ELM-327-Bluetooth-OBDII-CAN.html http://sklad66.com/cms/Prehodnik-OBD-F-16pin-kam-VAG-2x2.html иначе ми пратиха кракнати обд доктор и една друга апликация за следене на обороти скорост и тн .
  5. Ringanar

    Как е подръжката ?

    Ако има място да свали само той и е подобно като на а6 ц4 мога ,плашеха ме че се сваляла предницата и за това толкова скъпо.
  6. Ringanar

    Как е подръжката ?

    Ами принцпино съм надъхан за 1.8 турбо ама баща ми иска без турбо . И защото е от една автокъща която знаем че са читави от там е и а6 ц4 на баща ми .
  7. Ringanar

    Как е подръжката ?

    А лесна ли е смяната или колко струва в сервиз ?
  8. Здравейте колеги искам да попитам как е подръжката на а3 8л защото ми казаха че смяната на ангренажен ремък била много скъпа. Харесал съм си една швейцарка 1.6 иначе.
  9. Значи без тръбен ключ нищо не мога да направя и не ми стана мн ясно как вкара пълнителя зави ли го ?
  10. Здравейте искам да попитам дали лесно се сменят пълнителите на макферсоните казаха ми че 1 пълнител е 80лв и ми искат 50 за труд ако не е много сложно да си го направя аз.
  11. Това не съм го пробвал защото нямам много време да погледна както трябва , но днес ходих на сервиз смениха ми някакъв маркуч за въздуха към колектора поне така ми казаха и ми затегнаха едната скоба от към двигателя на трабата която отива към въздушния филтър , но проблема не изчезна . Открих че скобата която ми е затегнал така я е затегнал че само като развих от страната на филтъра трабата си излезна без никакво съпротивление.Смених я тази скоба и е по добре като запаля на 90 градуса държи 950 оборота ,но след като подам газ ги връща на 1050 и открих че има свободен ход на педала за газта мога като си сложа кръка под него да го връщам и падат оборотите.
  12. Днес ходих на диагностика и ми казаха температурната клапа е блокирала или има късо към + . На лаптопа му видях че пише Positioning Motor for Temperature Flap (V68) . А иначе топло започна да се появява като загрее и я изгася и запаля няколко пъти .
  13. Здравейте ! От скоро време започнаха да ми падат оборотите след като форсирам колата . Даже днес като запалих почна от 1000 паднаха 800 700 и изгасна (беше загряла) и като форсирам играят между 800-1000 малко след което се нормализират . Въздушния филтър ми е за смяна , но не знам дали е от това .
  14. Днес се занимавах малко , но без да го диагностицирам с лаптопа няма да стане явно . Централната клапа се движи като местя от Lo към HI , единственото нередно което открих е че не ми се отваря за свежия въздух само ако аз я отворя и то седи отворена докато не запаля колата тогава я прибира и отпуска като го пусна да не върти в купето , но седи леко открехната неможе да се отвори напълно . Също има една пробка мисля че се нарича ще сложа снимка тя е за обезваздушаве поне така ми казаха и когато я отвия трябва да излиза въздух/антифриз , но антифриз излиза съвсем малко все едно има въздух и то хладък при загряла на 90 градуса , като стиснах тръбите от радиатора изкочи антифриз който не съм пипал да знам дали е бил по различен .
×
×
  • Create New...