Здравейте, За да не отварям нова тема за топлината на парното ще изредя какво е сменено и какво ми прави впечатление, а вие ако имате отговор на тези неща или сте имали същите проблеми, ще ви бъда благодарен за насоките, колата е А4 95г. 1,8 ADR. Направено: - сменен термостат 87градуса - обезвъздушена система Прави впечатление: -Колата загрява и държи 90градуса, но духа топло само от горе и долу(дунапрена със сигурност e скъсан), а страничните духат студено, главния радиатор при перките е студен-загрява малко от време на време и изстива, долния маркуч на радиатора(тройника) към термостата е студен, а към разширителния съд-врял, входния и изходния маркуч към/от радиатора на купето са вряли, ел. управлението на клапите са две лостчета-предното прави пъле ход , а задното има много малко движение, на самия дисплей на климатроника при натискане на всеки бутон се показва включване на климатика(демек ми се активира снежинката), бутона за вентилация на въздуха в колата не иска да приеме команда да светне(като го държа натиснат свети-активен, като го пусна вече не свети), в заключение ще добав, че климатика е празен и не съм правил промивка на с-мата.