Jump to content

Jelezarsky

Members
  • Мнения

    0
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi А6 3.0TDI Аvant

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

414 профилни разглеждания

Jelezarsky's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей,

    препоръча ми да ти пиша petarik от форума за моя проблем. Моля да ме извиниш, но за по-лесно ще ти копирам това което обсъдих с него, а именно:

    Здравей, 

    от коментарите ти във форума предполагам че се занимаваш с ремонти на тези коли. Скоро имах проблем с моята, угасно в движение при 140 км/ч на магистралата. В сервиза на порше диагностицираха стружки в горивната система и препоръчаха цялостната й подмяна - 20000лв. ремонт. Е, естествено че не го направих. Смених на друго място помпата за високо налягане с нова на bosh оригинал, шесте дюзи - втора ръка ( били с добри показатели, в това не мога да съм сигурен естествено ) и горивния филтър. Също са правили промивка на рейли и тръбите от помпата до тях. Всичко беше ок, до вчера, когато на топъл двигател започна да върти като че точната дума е затрудняващо се, като че след всяко следващо завъртане ще спре без да запали. Едосега това не се е случило. Четох във форума коментари, които ме насочват че проблема е именно в дюзите. Би ли се ангажирал да дадеш съвет и ако наистина се занимаваш с това, да ти я докарам в  удобно време. 

    Според него са дюзите. Има и продължение обаче:

    Здравей отново

    спрях да пиша, защото на следващия ден след трудното въртене реших да я покарам още малко... и... появи се и белия задушлив пушек отзад, в задръстване в София. Около мен се откри доста пространство, всички явно мислеха че горя. От трудното въртене на стартера при загряла кола обаче нямаше и следа. Криво ляво, пушейки ( пушенето всъщност понамаля и като спрях пред гаража нямаше и следа от дим, но смърдеше, както никога досега) я прибрах в гаража. Всичко ок, бях решил да се уговарям с теб да идвам, но на сутринта се бях разбрал се един приятел да я закачим на компютър да видим има ли грешка, еми колата вече не палеше! Труп! На контакт, единственото което показа е DPF 100% запълнен или нещо такова и няма чистене на тази грешка. Моля те за съвет, знам че така отстрани е почти невъзможно, но мислиш ли твърдо че са дюзи, между другото ми изпада доста добра оферта за комплект чисто нови. И ако е така знаеш ли място в София където да ми ги сменят, много ми се щеше при теб да стане тая работа, но репатрак до Разлог мисля е малко излишно. Много съм ти благодарен за всичко до момента и ти благодаря за търпението.

    И на това отговора му е този:

    Дюзите са затлачили и ДПФ-а. Пиши на Vladi_di от форума. Той работи много внимателно и чисто и е сменил най-много дюзи в България сигурно. След мен разбира се :)

    И ето ме пиша ти, мога да придвижа умрялата ми кола в София без проблем. Ще съм благодарен на всякакво съдействие

×
×
  • Create New...