-
Мнения
73 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Audi A8 4.2
Контакти
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Локация
Пловдив
Последни посетители
1139 профилни разглеждания
zeushell's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
ПРОДАВАМ 4 бр.оригинални джанти за Ауди 5х112
zeushell отговори в темата на kokobokoto - Купува/продава гуми и джанти
Може ли снимка на 18-ките за А8?- 23 отговора
-
- алуминиеви
- 4 броя
-
(и %d още)
Тагове:
-
Избор на интеркулер за 1.8Т
zeushell отговори в темата на zeushell - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Благодаря на всички за инфото, в крайна сметка ще меря кулера от BMWто и ако трябва да му се преправят казанчетата скачам на китайския. -
Избор на интеркулер за 1.8Т
zeushell отговори в темата на zeushell - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Въпросният кулер отрази ли се по някакъв начин на турбо-лага? -
Избор на интеркулер за 1.8Т
zeushell отговори в темата на zeushell - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Ето и кулера от 320/330d -
Избор на интеркулер за 1.8Т
zeushell отговори в темата на zeushell - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
И аз за този от А6 много се съмнявам, че ще влезе. Освен това обемът му е почти 3 пъти по-голям от фабричния за 1.8Т... т.е. не знам дали още на теория не би трябвало да отпадне като вариант... Аз най-вече се колебая между китайския кулер и този от BMW 320d. При китайския трябва да се модва малко бронята (моята е стандартна от S-line), докато при другия може би няма да е необходимо. -
Здравейте колеги, след скорошния ъпгрейд на турбината и покрай нея на генерация, интейк и т.н., дойде време за смяна на фабричния страничен кулер преди ремапа с инжекторите и не мога да реша на какъв вариант да се спра. Прочетох доста теми за кулери (специално FMIC), но не видях някой да е пробвал с вариантите, за които си мисля - ще станат ли, по-добре ли ще станат от китайските варианти за 150-170лв и т.н. Колата е В6, 1.8Т, AVJ, 150кс с чип на ок. 190кс. Вариантите са следните: 1. Китайски с пита 550х140х65, обем 5.0л, фронт 0.77м2 2. Кулер от BMW 320d (E46) с пита 540х127х55, обем 3.8л, фронт 0.69м2 3. Кулер от Mercedes E320CDI с пита 562х113х52, обем 3.3л, фронт 0.64м2 4. Кулер от Audi A6 2.5TDI с пита 660х412х25, обем 6.8л, фронт 2.7м2 И за сравнение моят фабричен: пита 215х196х64, обем 2.60л, фронт 0.42м2. С този кулер и хибридната К04 вдига 65-70 градуса след кулера на магистрала на 4-та предавка след 4000 оборота, при външна температура 26 градуса... Турбината прави 0.98 бара холд от към 2200 оборота. Освен китайският кулер, другите ги има на старо за под 100лв. След ремап колата трябва да стане към 220-250кс на 1.4-1.6 бара. Ще се радвам, ако някой сподели какво мисли по въпроса.
-
Благодаря за инфото, а как оценяваш керамиката - по-мек ли ти е педала с този притискател; как е при потегляне и нормално ли паркираш? Мен само 2 неща ме спират да сложа керамика - има големи разногласия по горните въпроси и човекът, когото питах за керамика (от форума) ми каза, че задължително трябвало едномасов маховик...
-
Аз лично моята картерна вентилация (А4 1.8t 2002-ра) за сега я оставих почти фабрична, с нови тръби и клапани (PCV и PRV) и с малка промяна на мястото на включване към вакуумния път - на практика я направих така, както е на следващите модели (от 2003 напред) - това е ревизираният вариант, който работи доста по-добре и не налага честата смяна на вакуумната помпа (suction pump). До колкото зная, специално на 1.8t картерната вентилация е доста зле, особено по време на бууст. Според мен най-добре е да се изведе в аупуха по време на бууст, където може да се използва сносно количество вакуум, особено на по-високи обороти (където при заводската вентилация всичко минава през един много малък отвор на PRV клапана), а по време на вакуум, в колектора, както е заводски, но през catch can.
-
След изключително дълго четене по форумите, вкл. и за други модели и марки, мога да споделя, че освен екология има и други причини картерните газове да се всмукват в колектора. Трябва да са изпълнени следните: Първо, в картера трябва да се поддържа вакуум, за да има минимално количество влага, второ картерът трябва да бъде затворен, т.е да не влиза влага отвън и трето, когато моторът работи трябва да влиза "свеж", сух филтриран въздух, което също има отношение към влагата в картера. В противен случай маслото отива на кино...
-
Здравейте колеги, четох доста по темата за upgrade на съединителя за 1.8t, но все още не мога да реша моя проблем: Колата е quattro и ще стане към 220-260кс и 300-350Nm след ремап. Търся вариант при който да си запазя новия стоков демпферен маховик (228мм/23), но искам да сложа по-силен притискател и евентуално по-държалив феродов диск. Зная за варианта с едномасов маховик от АСЕ, но вече пробвах с едномасов на Valeo и в колата не се седеше от вибрации под 2000 оборота, особено на високите предавки... Зная също и за вариант с керамика, но за нея искат задължително едномасов маховик, а също така и не разбрах ще има ли после колата полусъединител за градско, за каквото ми трябва или няма да има... За 228мм съединители имам: Съединителя от 1Z предполагам е за едномасов маховик и няма да стане. Гледах, че има съединители за мотори AHU, AHH (или нещо подобно), пак В5/1.9TDI/90кс, за демпферен маховик - дали няма да ми решат проблема: съединител за 1Z; съединител за AHU/AHH и съответно демпферния маховик за последния съединител. Тук този на SACHS го дават както за 1Z, така и за AHU. За В6 гледах съединител за 1.9TDI/101кс както и за 1.9TDI/115кс първи, втори и трети вариант, като последния го дават по номер и за 1.9TDI/101кс. И последно гледах съединител за 1.8t 190кс. Някой от горните отговаря ли на изискванията? За афтърмаркет също гледах, но излизат към 800лв доставени, а за SACHS Performance притискател не успях да намеря къде и за колко го продават. Аз в момента съм с такъв (нов на 2000км) и започна да изпуска дори на 2ра, което изглежда е заради някакъв теч (от скоростната). Идеята е като се вади скоростната кутия да се смени и съединителя с по-як. В момента съм само с чип, след него правих спирачки, генерация и остават: съединител, кулер, бенз. рейка, инжектори и ремап. Това са стоковите алтернативи на VALEO и LUK. Много се надявам някой да е наясно с горните неща и разбира се, да сподели Благодаря предварително
-
Продавам двата хидравлични тампона за мотора от Audi A4 B6 1.8t (мотор AVJ). ОЕМ номер: 8E0 199 382 AH. Тампоните са на 2 години и според мен са в перфектно състояние, преди да ги сваля от колата нямаше никакви вибрации. Цена за 1бр - 70лв., за 2бр - 120лв. тел. 0888 60 88 45
- 2 отговора
-
- хидравличен
- тампон
- (и %d още)
-
Преминаване от двумасов маховик към едномасов маховик
zeushell отговори в темата на HEPBAKA - Тунинг / Концепти / Спорт / Подвизи
Аз минах на едномасов на 1.8т куатро, за което много съжалявам. След смяната (сложих комплект valeo едномасов маховик + съединител) в колата има зверски вибрации при ускоряване до 2000 оборота на 3-та 4-та 5-та (и на 2-ра ако колата е натоварена и се катери. След 2000 оборота вибрациите изчезват. Смених всички тампони с нови оригинални от вносителите и пак същото... Комплекта на валео беше 1100лв и се съмнявам да е менте, а и човека който сменя съединителя каза че няколко пъти е проверил всичко, феродовия диск (Който вече е демпферен) се навивал без огромни усилия. Сега си купих демпферен маховик на Сакс и би трябвало нещата да се върнат както преди... Пак казвам колата е 4х4 и вибрациите като че ли идват от задната част на купето, макар че всичо си вибрира стабилно.