iv4o0oy
Members-
Мнения
64 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
iv4o0oy's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте колеги, насочил съм се към покупка на а6 ц5 4.2, но има един проблем, за който чувам много различни мнения. Моля, ако някой се е сблъсквал с това да каже къде да се търси проблема и ориентировъчно колко ще струва отстраняването му. При потегляне давам от P на D и при изчакване 1-2 секунди и плавно подаване на газ колата тръгва добре, но при по-рязко подаване се усеща и дори се чува удар, като че ли някъде отзад. Също го прави и от D на R и обратно. Мненията до сега са луфт в раздатката, някакъв клапан в кутията, който включвал със закъснение, кякто и, че цялата кутия е за ремонт.
-
има ламарина зад седалките.Ако колата ти е със ски сак,това е единствената дупка,през която можеш да бръкнеш,но нищо няма да можеш да направиш.Копчето за отваряне не ти ли работи вътре от ляво на шофьорската седалка или на дистанционното?
-
Колеги,написал съм в поста ,че колата ми е с ръчни скорости и питането ми е дали моята кутия ще пасне на 4.2 и от къде мога да намеря евентуално маховик,ако моят не става.
-
Помоих да няма такива мнения.Въпроса ми не е кое е по-добре според вас,а как да го направя.
-
Здравейте колеги,карам Д2-ка 2,8 ръчка на предно фейслифт от доста време,но вече ми поомръзна,а нищо друго освен моята кола не ми харесва и ми е влязла една муха в главата.Идеята ми е да направя колата си,така,че да ми харесва още повече,като сложа мотор 4.2.Моля запознатите да кажат как стои въпроса със скоростната кутия,дали моята ще пасне на 4.2 или трябва да сменя и нея и ,ако се наложи смяна от какво ще пасне и какво друго ще се наложи освен мотор,скорости и компютър на мотора.Моля без мнения от сорта:По-добре я продай и си вземи 4,.2.
-
Не съм се спрял на нищо определено,просто от 3г я карам и искам да разнообразя с нещо друго.Ако имаш предложение пиши на лс.
-
2.8 193 коня 2000г фейслифт Обслужена е напълно преди 7-8к километра нови дискове и накладки,нови ламбда сонди,помпа на хидравликата,масло,филтри преди месец,тампони на мотора и на скоростите,ксенон,филтри на газовата,всично по ходовата част....общо взето всичко което е трябвало се е сменяло навреме,китвани или пребоядисвани детайли няма.4 нови зимни гуми,+ летните с които е,автопилот,тракшън контрол,двойни стъкла,ел.огледала с подгрев и ел.прибиране,двузонов климатроник,парктроник (оригинален) отпред и отзад,спотрно окачване със сертификат ,но вози много меко и комфортно и в същото време е като залепена за пътя,сервизна книжка.... без светещи лампи по таблото.Възможен бартер.Възможен коментар на цената след оглед. Цена: 6300
-
Джантите да , гумите не
-
Търся за закупя здрави тампони за двигател и скоростна кутия от а8 д2
-
Да те разбирам ли,че освен подгрева и паметта,всичко останало е Plug and play,имам в предвид,че седалката се движи навсякъде без прекарване на допълнителни кабели? p.s. ако ти или някой друг колега има датчика за присъствие на седалката(работещ) да ми пише.
-
Здравейте колеги! Доста теми изчетох за проблема в пасажерската седалка,заради който свети еърбега на таблото,но никъде не успях да намеря подробна информация какво точно трябва да направя.Взех някъкво съпротивление (не си спомням точно параметрите му) и като го закачих за буксата,която е за кантара видях във ваг-ком,че ми дава,че седалката е заета,но лампата продължи да свети и грешките не могат да се изчистят. 01218 - Side Airbag Igniter; Front Passenger Side (N200): Resistance too High 65535 - Internal Control Module Memory Error това са грешките
-
Много време съм се борил с този проблем,общо взето съм правил същото,което описва колегата puntamare.Смених няколко помпи,няколко кошници,както и няколко ежектори с тръбите(общо взето всичко,което го има в резервоара),всичко работило в други коли,но при мен не.Първоначално като извадих всичко и го топнах в кофите с бензин забелязах,че помпата не прави достатъчно дебит към ежекторите,които покрай струята завличат още бензин и го изпращат в кошницата и понеже е ниско налягането само изливат бензин ,а не връщат към кошницата и помпата остава на сухо.След като смених всичко налягането се оправи и пълнеше постоянно кошницата,но е появи друг проблем-след като постои половин-един час без да работи помпата бензина слизаше на самотек по тръбичките и помпата пак оставаше на сухо,смених всички О-пръстени,но проблема остана.Накрая се откзах и монтирах цял резервоар с всичко вътре в него и изобщо не съм го отварял и сега нямм проблеми.Решението за мен е или това,което съм направил аз или компромисен вариант да монтирате допълнителна помпа на дъното на резервоара,която да захранва само ежекторите.
-
Ако е от ролка шумът ще се увеличава с покачването на оборотите(включително и на място),а в случаят при теб щом се увеличава със скоростта проблема е или в кутия или в диференциал или по въртящите части.(гуми,главини,кардани......)
-
Не съм правил нищо,просто мерих волтаж на ламбдата да видя какво ще покаже , при това колата беше загряла и с работещ двигател,но показват и двете сонди 00
-
Не свети чек,само набива грешки на 2те ламбда сонди,ако не се лъжа Б1 с1 и б2 с1 са тези откъм двигателя преди катализаторите.мерих волтаж на запален двигател и и двете сонди показват 00. Сега съм откачил сондите и не свети чек,както и няма разлика в поведението на колата.