Jump to content

72ivanov

Members
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 2003 8P1 2.0

Персонална информация

  • Локация
    Deutschland

Последни посетители

887 профилни разглеждания

72ivanov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Смених ангренажен ремък, всички ролки към него, водна помпа, оптяжна ролка и пистов ремък, както и ролката на атентатора. Много леко това претрисане намаля, но пак го има и много ме дразни. С промяна на оборотите чрез ваг кома още не съм пробвал, защото не ми остава време. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  2. zdr iskam da te pitam tova tresene za koeto si otstranil oborotite vdigashe li ti gi

  3. Хубав въпрос, но смятам, че единствено времето ще покаже[emoji6] Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  4. Проблема е разрешен....много тъпо от моя страна. Сега ще обясня защото може да е полезно на някой колега. Започнах от там да намеря защо липсва захранване на бушоните 41(за задната чистачка) и на 42(за помпата в казанчето). Разглобих кората под волана после отворих кутията на бушоните отзад за да видя какви са цветовете на кабелите за 41 и 42 бушон. Към двата бушона се подава общ плюс 12В., а цвета на кабела черен-жълто ...около 4 бвадрата. При мен липсваха тези 12В. Прочетох в нета в някакъв руски сайт, че грешка 02401 е свързана с клема 75, а тя от своя страна с реле 460. Самото реле е също под волана в дясно-долу от бушоните. Изкарах релето и го проверих дали работи. Беше си наред. След това видях, че ония черно-жълт кабел на бушони41 и 42 е свързан с реле 460. т.е. при подаване на контакт релето затваря контактите си и подава плюс по черно-жълтия кабел към бушони 41 и 42. Да ама при мен нямаше 12В. от едната страна на силовия контакт на релето и това означава, че то (релето) няма как да подаде съответно 12В. към 41 и 42. ..... После отворих книжката на колата с разположението на бушоните и ................воала.......в кутията на бушоните при двигателя има един 50А-F52 бушон и той подава 12В. на клема 75 или това е реле 460. Смених го и всичко си заработи както трябва. Бушони 41 и 42 Бушоните 41 и 42 отзад ....вижда се и дебелия черно-жълт кабел. Клема 75 или реле 460 Бушон F52 - 50А
  5. Малко предистория... и тя е следната. Вчера имах свободно време и реших да извадя всички бушони(вътре в купето и тези в двигателният остсек) да ги погледна дали са здрави и напръсках всички гнезда с контактен спрей. Също така в кутията за бушоните отпред при двигателя има и три релета изкарах и тях почистих ги и напръсках със спрея. Днес съпругата ми като се прибра с колата ми каза, че е свършила водата за стъкломиещо-то. Налях вода , но казанчето побра не повече от литър и това ме усъмни, че нещо друго не е наред. Дадох на контакт и изненада...стъкломиещо-то не работи, както и задната чистачка. Интересното е, че на бушони 41(за задната чистачка) и на 42(за помпата в казанчето) няма 12В, което ме навежда на мисълта, че проблема е другаде. Има още един бушон F31-25A, който е отпред при двигателя и е за чистачките на предното стъкло и е здрав. Съмнява ме, че направих нещо с тоя контактен спрей, а не би трябвало. За сега проблема за мен е защо няма 12В. на бушони 41 и 42!
  6. Може ли малко помощ за грешка 02401(02401 - Kl. 75x elektrischer Fehler im Stromkreis statisch). Проблема е в това, че не ми работи стъкломиещото. Не се чува моторчето да работи. Проверих бушони 41 и 42. Двата са по 15А и са здрави. Има и реле предполагам, но не знам кое е. Някой имал ли е подобен проблем и какво е решението евентуално! Благодаря
  7. 72ivanov

    Audi A3 8P - VCDS

    Така ще направя.....наем нерви повече? Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
  8. 72ivanov

    Audi A3 8P - VCDS

    WAUZZZ8P34A063593 8P1BLC 103 kw 140 PS 16V PRCode: 1AT = Electronic stabilization program (ESP) PRCode: 1KQ = Disc brakes rear PRCode: 1N3 = Speed-related variable steering assist (Servotronic) PRCode: 1SA = Without additional engine guard PRCode: 1ZE = Disc brakes front (Geomet D) PRCode: 2PV = Leather trimmed sports steering wheel PRCode: 3FE = Electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind PRCode: 3L3 = Manual height adjustment for front seats PRCode: 3NZ = Rear seat bench unsplit backrest split folding PRCode: 3Y6 = Sun screen for rear window PRCode: 4EU = Quarter vent in passenger compartment front right PRCode: 4GH = Windshield in heat-insulating glass with sunshield PRCode: 4K4 = Radio remote controlled central locking PRCode: 4R4 = Power windows with comfort operation andcircuit breaker PRCode: 4X3 = Side air bag front with curtain air bag PRCode: 5D1 = Carrier frequency 433.92 MHz-434.42 Mhz PRCode: 5MA = Decorative inserts PRCode: 5RU = Right exterior mirror: convex (large viewing field) PRCode: 5SL = Left exterior mirror: aspherical PRCode: 6XC = Exterior mirrors: electrically adjustable PRCode: 7Q9 = Navigation system PRCode: 7X1 = Park distance control PRCode: 8BB = Halogen headlight for driving on the right PRCode: 8GU = Alternator 140 A PRCode: 8Q1 = Headlight-range adjustment PRCode: 8Z5 = Not hot country PRCode: 9Q2 = Multi-function display/on-board computerwith check control PRCode: CR4 = Cast alloy wheels 7.5J x 17 PRCode: D3X = 4-cyl. turbo diesel eng.2.0 L/103 kW 16VTDI with pump-jet injection system base engine: T9G/TB3/TM0/TP0/TC3/TD3/TQ0 PRCode: G38 = Front shock absorption PRCode: J1D = Battery 380 A (72 Ah) PRCode: L51 = Suspension range 51 installation control only no requirement forecast PRCode: T9G = 4-cylinder diesel engine 2.0 L unit 03G.A PRCode: U2A = Instrument insert with km/h speedometer radio-controlled clock tachometer and trip odometer PRCode: UA1 = Rear shock absorption И моят е BKD. А възможно ли е някак си при мен да е сменен или забранен преди това достъпа с този код ?
  9. 72ivanov

    Audi A3 8P - VCDS

    Точно така. Натискам бутона ( Security Access-16) ..... и излиза следния прозорец: Въвеждам 12233 и ми излиза тази грешка: След това изчаквам 10-на минути като изключвам от контакт колата, с надеждата следващият път да се случат нещата, но не пак същата работа!
  10. 72ivanov

    Audi A3 8P - VCDS

    За съжаление не става и не става След избиране на (01- Engine), след това (Coding|| - 11) и въвеждане на 12233 ми излиза тази грешка: а след избиране на (01- Engine), след това (Security Access - 16) и въвеждането на 12233 ми излиза тази грешка: Този код 12233 не работи при мен и това си е. Опитах и с 26262, но и с него не става. Четох, че и други хора не са успели с този код 12233, но решение никой не дава. Явно това е някаква голяма тайна. Къде е ключа за палатката, моля някой да каже Никой ли не се е сблъсквал с подобен проблем? С удоволствие бих се срещнал с теб, но за съжаление не живея в България и точно за това се надявам някой да помогне "дистанционно". Ако трябва ще ти пратя на лични със снимки всяка една стъпка от включването на компа и стартирането на VCDS до края какво правя и ако греша се надявам да ме поправиш.
  11. 72ivanov

    Audi A3 8P - VCDS

    Ето това ... http://audibg.com/forum/index.php?/topic/162779-audi-a3-8p-vcds/&do=findComment&comment=2669494 Благодаря за мнението колега, със сигурност си прав, но как да разбера с кой код да вляза това е проблема ....аз просто прочетох това и искам да променя стойностите в Channel 2: idle speed Special adaptations: Login code 12233: These procedures do NOT apply to the PD engines, which use a completely different type of EGR system and for which there is no known modification. ! To perform the following adaptations (except idle) you need to use the Login function. Enter 12233 as a Login code. Misuse of some of the adaptations can lead to engine failure. This is done at your own risk! Note that the EGR setting is for off-road use only... Channel 1: injected quantity Check the injected quantity at idle, engine warm and all power consuming devices turned off. Specification is 2.5 to 9 mg/h. To change the amount of injected fuel perceived by the ECU, go to adaptation channel 1. If you have driveability problems, you may want to increase it to 3-4 mg/h. For slightly improved throttle response, you may try to decrease the value. Channel 2: idle speed No login required The stock adaptation value should be 32768 (corresponds to 903 rpm). Increase or decrease this to change idle speed.
  12. 72ivanov

    Audi A3 8P - VCDS

    Няма как да са 12233 оборотите на празен ход.......говорим за код за достъп който би трябвало да е 12233! Сигурен, че колегата bsdnikolov разбира за какво точно говоря
  13. 72ivanov

    Audi A3 8P - VCDS

    Благодаря за напътствията колега, но пак греда Правя следното: Първо избирам 01- Engine След това 16-Security Access В следващият прозорец въвеждам 12233 И след това ми излиза някакво съобщение за грешка което не разбирам точно какво значи
  14. 72ivanov

    Audi A3 8P - VCDS

    Здравейте колеги. Имам малко нужда от помощ и се надявам някой от вас да помогне Опитвам се да вдигна оборотите на празен ход с VCDS15.7,. Сега са 860 и искам да ги вдигна на 900 да кажем. Според инфо-то тук TDI VCDS Info от страницата на Ross Tech, трябва да вляза в 01 - Engine, после Login - 11 или при мен е CODING || -11, след което въвеждаме код 12233 за достъп и след това е описано какво следва. Само, че при мен излиза грешка която се вижда на снимка 7. Не знам къде греша и ако може някой да помогне, моля ! Снимка 1 Снимка 2 Снимка 3 Снимка 4 Снимка 5 Снимка 6 Снимка 7
  15. Мотора ми е BKD (8P1BLC) 16V. Не съм сигурен това ли е модела на главата обаче ......OWK17. Надявам се да се вижда на снимката. Zylinderkopf
×
×
  • Create New...