Jump to content

Peter70bg

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Peter70bg

  • Рожден ден 16.09.1970

Друго

  • Kaра
    Вече нищо не шофирам

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Бургас

Контакти

  • Skype
    peter.petrov123

Последни посетители

769 профилни разглеждания

Peter70bg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги! Бракувах колата и свалих някои неща които са нови или отремонтирани и съм сигурен, че работят. Колата е: Ауди 80 B4 Avant ABK 115 к.с Бобина Delphi - нова 50 лв. Бобина Telefunken - работеща 30 лв. Детонационен датчик - нов 40 лв. Динамо Bosh - работещо, сменени са лагери и платка 60 лв. Гофриран маркуч - без забележки 50 лв. Кабели за свещи = нови 25 лв. Панел за управлвние на климатроник - работещ, без забележки 40 лв. Степ мотор - работещ 20 лв. Прилагам и снимки.
  2. Peter70bg

    Audi 80 B4 Avant 2.0 ABK

    Благодаря на всички които се отзоваха! Бракувах я вече, отписах я от всякъде и вече не съществува. Можеше да се оправи, но вече нямах нерви и средства. Правиха ми операция на крака и се сещате за какво става дума Имам малко части които свалих преди да я махна които са нови или отремонтирани, но ще ги публикувам отделно.
  3. Peter70bg

    Audi 80 B4 Avant 2.0 ABK

    Благодаря! На megaparts се обаждах, не се интересуват от такива коли. За Надин още не знам, не съм се свързал с тях.
  4. Peter70bg

    Audi 80 B4 Avant 2.0 ABK

    Здравейте! Вече ми омръзна да се боря с това ауди! Нямам нерви, сили а и средства вече Някой от Бургас, може ли да ми препоръча морга, където да я закарам! Питам, защото досега винаги съм получавал доста изчерпателни и коректни отговори в този форум, за което много благодаря на всички които се отзоваха!!! Нямам много представа как стоят нещата с бракуването, по точно не ми се ще да попадам на поредните селски тарикати, от които определено вече яко ми писна! Визирам преди всичко пишман майстори Не, че няма и коректни и точни момчета, които знаят какво правят, но си е голям късмет да попаднеш на такъв! Благодаря предварително на всички!
  5. Здравейте, Намерих кой да я закачи на компютър. Казаха ми, че дебитомера е скапан. Намерих 3 и пробвах, ефект никакъв. Същото положение. С една малка подробност, че и трите са отваряни от "майстори". Видях скоро снимка на нов дебитомер, но номера там е различен от моя. Някой случайно знае ли за този модел (Audi 80 B4 avant 2.0 115 hp ABK) какъв точно е номера на дебитомера. Казаха ми че ако е различен от оригиналния, определено ще е проблем. В момента, на моя дебитомер номерата са 0 280 202 138 и под него 037 906 301B. Но е бил сменян преди да я взема и не знам този дали е от ауди или фолксваген. Тези с които пробвах са със същите номера. Благодаря предварително!
  6. Това приспособление днес го свалих. Оказа се че на клапана за картерните газове долната част е счупена и са сложили една тръбичка алуминиева която влиза в блока, но е хлабава и са го сложили да го притиска. Според мен определено си смуче въздух по малко от там. Маркучите около акумулатора - вляво е (+) един дебел кабел. а вдясно е някаква тръбичка, излиза някъде отдолу под акумулатора и не мога да я видя откъде идва, има маркуч който влиза в някакъв датчик. На същия датчик има още 1 маркуч който влиза някъде близо до дросела, ама за какво е и идея си нямам. Оказа се че същия този маркуч който се вижда снимката е снаждан лепен и т.н. Днес го смених и него. А по долу слагам снимки на тази пластмасова джаджа (мисля че това имаш предвид под клапан за картерни газове),
  7. Здравейте колеги, Проверих кабела на детонационния датчик, жив е Разчовърках малко кабелите наоколо, зачистих всички клеми до които се докопах, пробвах я на бензин тръгна но не знам докога. И друг път го е правила, оправя се и върви като самолет, а на следващия път пак си почва с номерата. Някой може ли да ми каже как изглежда ECU - то на този модел ауди. Имам съмнение, че това което е при мен не е оригиналното. Няма никакви надписи по него всичко е изтрито а лепенките са махнати. Качвам и малко снимки на двигателя и самото ECU. Само да допълня, че всичко което съм сменял, наистина си беше за смяна, свещите не бяха за тази кола, кабелите също, маркучи имаше напукани, кутията на въздушния филтър беше лепена и т.н.не се сещам за всичко ...
  8. Благодаря! И аз така мислех но ми казаха че ставало уж. Не не е моята, същия модел е. Ще кача снимки и на моята. Според теб ЕКУ то ли ми върти тези номера? Като писах че съм мерил, мерих съпротивление на датчика, ЕКУ - то още никой не го е пипал. Те и не искат, един не знаел може ли да се включи, на друг не му се занимава, трети иска майка си и баща си и т.н. това за майсторите де
  9. Здравейте колеги, Проверил съм всичко вече, релета, кабели, маркучи, свещи, .. всичко каквото сте ми писали, каквото можах смених с ново. Ефекта е като че ли става още по зле. Случайно открих следното: изключвам темтературния датчик към ECU - то и колата тръгва. Смених го, включвам го и не иска да върви. Дори още по зле. Мерих го, тук в сайта намерих стойностите които трябва да показва, имаше малки разлики. Намерих друг с точните параметри за тази кола, вчера го сложих, резултат - кошмар изобщо не иска да върви. На място без проблем, около 1100 оборота студена, после 900 при загрял двигател, без прекъсвания и т.н. Като потегля придърпва, държи като че ли свършва горивото, ако подам по рязко газ тя направо спира. През останалото време си придърпва. Освен самия компютър да е кофти или да са го сменили с друг който не е за тази кола, нищо не пише по него, надписите са се изтрили. Изключвал съм акумулатора с дни и би трябвало да се е изчистил ако има натрупани грешки освен ако аз не се заблуждавам нещо. Нямам идея вече какво може да е. Някой сблъсквал ли се е с такова чудо?
  10. Благодаря ви колеги! Не ми е останало време да го търся. Наложи се да работя в почивние дни Ще го проверя или направо ще го сменя. Непременно ще пиша какъв е резултата! Приятни празници на всички!
  11. Здравей колега, Благодаря за съвета! За реле 30 не знаех и за ангренажа. Свещи, кабели, цялото делко, капачка, палец, бобина, всичко съм сменил. Дебитомера е в ред, и него го разперках да го видя. На елкон я водих казаха, че всичко е 6. Имаше маркучи оправяни (със скоч, мрежа която се поставя при шпакловане и изолирбанд отгоре) от пишман майстори, сменил съм ги. Динамото ми правеше номера, оправих го, проверявах я за утечки на ток, всичко е в ред. Дросел клапа - наред, датчик на Хол работи, степ мотор сменен. Бушоните бяха от тези по 5 за лев, китайски, смених ги с такива на tesla. Въздушен филтър сменен. Кутията на въздушния филтър също е нова. Всички вакуми съм проверил, разни маркучета и т.н. Течове няма. Лятото малко пада антифриза но ми казаха че е нормално за този модел. С газово е но и по него всичко смених. Всички маси, клеми и т.н каквото съм видял съм зачистил и притегнал. Въздуха ми го регулираха последно. Разхода на гориво е нормален. Май и още неща съм проверявал но вече не се сещам! И не ще да върви! Ще проверя и това за което ми пишеш, релето. Ангренажа сам не мога но ще потърся някой да ми помогне. Ако пак не тръгне я хвърлям И за audi повече не искам и да чуя Благодаря на всички които се включиха в темата!
  12. Здравейте колеги! Някой от Бургас знае ли къде може да я закачим тази таратайка на диагностика. Модела е audi 80 b4 avant 2E. Има компютър но ми отказват, кабели нямали, диагносика нямали и т.н. Всички възможни причини за този начин на работа на двигателя са прегледани, каквото не беше както трябва е сменяно и не ще да върви. По еднакъв начин се държи и на газ и на бензин, придърпва и това е, особено ако трябва да се наеме на кръстовище, при изпреварване или при увеличаване на скоростта. Това е снимка на двигателя. Пълен инжекцион е, електрически, не е механичен.
  13. Здравей, Казаха ми че е имала гърмеж. Клапата я правиха наново. Права е, ако аз не бъркам нещо. Газовото е обикновено. А за платката и сонда ламда не знам какво е положението.
  14. Работя в банка в Бургас, отдел информационни технологии. Треньор съм и по кикбокс, но в момента не се занимавам с това.
×
×
  • Create New...