Jump to content

gardax

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 3.0 TDI

Последни посетители

569 профилни разглеждания

gardax's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря за мненията, ще я закарам да я видят и дано е само задръстен вентилатор/филтър. Някой идей за хидравликата понеже на няколко места ми казаха, че най-вероятно е хидравлична помпа, но не са сигурни и не ми се иска да я сменя и да излезе, че е нещо друго?
  2. Здравейте, Имам А6 3.0ТДИ 2005 година и имам 2 проблема с него. Единият е, че когато въртя волана на място се чува странен звук, както когато е ниско нивото на хидравличната течност. Нивото на маслото е на нормално и не спада. Хидравликата си работи както трябва и няма никакви други проблеми. Дали хидравличната помпа си заминава или е възможно да е нещо друго? Вторият проблем е, че когато климатроникът започне да охлажда и перката работи на по-висока степен се получават много неприятни и сравнително силни вибрации в купето, придружени с неприятен шум (сякаш двигателят е много натоварен). Ако климатроникът не работи на охлаждане колата е супер тиха и няма никакви вибрации нито шумове. Някакви предположения на какво може да се дължи това? Благодаря предварително!
  3. Благодаря за мненията! Ще пробвам номера за обезвъздушаването и ще я закарам някъде за проблема с пушенето. Ще пиша дали са дюзи или ЕГР, като разбера.
  4. Здравейте, От скоро забелязах в огледалото, че като спра на светофар се вижда пушек отзад. Пушекът не е много, но е и достатъчно, че да направи впечатление. Това не се случва винаги, също и не се случва всеки ден. Колата е 3.0 TDI автоматик. Няма катализатор и DPF филтър (ако е от значение). Има ли нужда да се притеснявам и какъв може да е проблема? Друг интересен проблем, който има колата е, че антифриза винаги стой малко под минимума. Доливах 4-5 пъти, но още на следващият ден спада до едно място и повече не слиза надолу(вече повече от месец, около 1200 км минати). Ходих в сервиз за това, но ми казаха, че не са открили никакъв проблем. Някакви предположения за това? Поздрави!
  5. Взех диск за почистване Hama и стана. Вече от няколко дни няма никакви проблеми. Благодаря за помощта!
  6. Здравейте, Проблемът с навигацията е следният - винаги когато избера малко по-дълго разстояние за дестинация навигацията казва "Route is being calculated..." и след минута/две забива и казва, че има проблем с диска и до там. Този проблем го няма когато избера дестинация в рамките на града примерно - тогава навигацията работи перфектно. Когато пусна картата без дестинация също няма проблеми. Дискът не е оригинален, опитах всякакви видове дискове (DVD+R, DVD-R) на различни марки (Verbatim, Sony). С всичките проблема е еднакъв - задам ли по-далечна дестинация забива и казва, да проверя диска. Доколкото прочетох из форума всички използват такива дискове и нямат проблеми. Някой има ли предположение от какво може да е? Трябва да се почисти самото DVD на навигацията предполагам или дисковете са скапани? Благодаря предварително!
  7. 900 за смяната на хидросъединителя, масло за скоростната кутия, двигателно масло и всички филтри ми се струва нормална цена.
  8. Единият от монтьорите ми е приятел и за това им се доверявам така. Не присъствах на подмяната, но вярвам, че не би ме излъгал. Иначе съм съгласен, че отидеш ли в сервиз, където не познаваш никого, винаги може да те излъжат с нещо, което уж е за смяна, но те ако решат да те измамят могат да го направят по много начини, по които няма как да се усетиш лесно...най-малкото може да оставиш колата за нещо елементарно и те да подменят какво ли не с друго, което е пред края на живота си. Вярвам, че наистина е нов понеже познавам единият от монтьорите. Цената на турбината е 1150лв, като връщаш старата. Иначе покрай това направих и обслужване (масла и филтри, веригите/оптегачите ми казаха, че не са за смяна все още) и общо всичко + работата ми излезе 2050лв.
  9. В сервиза ми казаха, че проблема е в турбината със сигурност и за това тръгнах нея да сменям. Реално бяха прави понеже я смениха и колата се оправи.
  10. Поръчах я. Очаквам днес или началото на другата седмица да взема колата и предполагам ще се оправи играта на оборотите след като в сервиза потвърдиха, че това е причината. Ще дам по-подробна информация като взема колата. Цитиране на предходно мнение!
  11. Здравейте! Оказа се, че наистина проблема е в хидросъединителя. Цената му чисто нов е 1150лв като става толкова ако се върне старият, който така или иначе не ми трябва. Благодаря на всички за компетентните мнения!
  12. Закарах я на сервиз. Ще споделя какъв е бил проблема когато ми кажат. Благодаря за мненията!
  13. Здравейте, Наскоро си закупих Audi A6 3.0 TDI 2005 година с автоматична скоростна кутия. Още като купих колата и излязох извън града да се прибирам забелязах, че когато отпусна гаста и колата намали и падне под 1500 оборота (без значение на 6 шеста, пета или друга скорост) започва сама да си подава малко гас и оборотомета подскача постоянно между 1200-1500 оборота, докато накрая не намаля със спирачката и не си свали на по-ниска предавка. Това се случва само когато колата се движи и не докосвам педала за гаста. Някой има ли предположения на какво се дължи това и нормално ли е да е така? Благодаря предварително!
×
×
  • Create New...