Jump to content

Emich

Members
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B4 Avant ABK

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Несебър

Последни посетители

637 профилни разглеждания

Emich's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 8-8,5л/100 извънградско около 100-110км/ч 11,5-12,5/100 градско, карам само на газ, АБК с обикновенна газова
  2. Emich

    Колата губи вода

    Провери О-пръстена отзад на главата, като тече не си личи. Също и отдолу водната помпа огледай. Най-добре се вижда теч на канал или подемник с фенерче и на студен двигател или поне не загрял. Сваляш кората (ако имаш) и скиваш всички, абсолютно(!!!) всички връзки и съединения. Течноста както знаем тече надолу, така че все ще го видиш тоя мистериозен теч . Успех и да не забравиш да се отпишеш после
  3. Да, на седан няма да изглежда ОК. За седан Б4 става хамериканския вариант на стоповете + червена светотразителна рамка за номера, бях видял някъде такава! Става много гъзарско . Има готин вариант със вътрешни от стопове от Colour Edition (от S2, с малките светлини за заден ход) и червена светоотразителна рамка за номера на Gabel, но тя е много-много рядка за намиране. Има още няколко врианта, например с бленда от RS2, тя е за Авант, но май става и за седан + има подобна за седан, но е без дръжката за багажника. Там вече ще трябва и броня да се купува с място за рег. табела. Моя вариант е най-лесен за намиране, пък и не е скъп, като Gabel-a да речем .
  4. След като поразрових някои сайтове и снимки с монтирани задни бленди на Audi 80 B4 Avant от Audi 90 sedan или Audi 80 Comfort Edition и на мен ми се прииска да си монтирам такава на моето Авантче. Тази бленда щеше да реши два проблема: 1) вътрешните стопове бяха в лошо състояние, лепени, ремонтирани... ужас 2) скучен и стандартен дизайн на задните светлини. И така, след не много дълго търсене се оказа, че тази част е рядка и често е повредена, най-малко повечето които се продават имат пукнатини или даже липсващи парчета . Но все пак намерих една такава в не идеално състояние, но пък само за 20лв, което след обявени цени на други места от 60-70 лв ми си се стори ОК. Ориджиналдъ Сменя се лесно, сваляш номера (нита от КАТ при мен беше изпилен отзад), рамката за номера, стоповете и ключалката. Аз силиконирах мястото на контакта между стоповете (всъщност са задни фарове за мъгла и за заден ход) и задния капак иначе влизат мръсотии и прахоляци вътре в капака при механизмите. По принци за по-културно изпълнение се счита и смяна на дръжката на капака с такава от А6 С4. Варварският вариант е просто да се изреже от рамката на блендата мястото, където е стандартната дръжка. Аз реших да тръгна по друг път, свалих оригиналната дръжка, занесох я в близкия автосервиз да я резнат малко срещу 1лв , защото иначе упира в светоотразителната рамка за номера, а тя е много чуплива!!! Освен изпилването на дръжката, трябва да си поиграете да регулирате прътовете за отваряне на ключалките на багажника. Те си имат регулировка, като отвивате или навивате едната страна на самия прът. Те трябва да се задействат при минимално движение на дръжката, но и да не се отваря сам багажника . Ако е нужно може да се регулира хода на капака с ограничителите навити отстрани на самия капак. Половин час работа . И задължително след регулировките проверете блокировката на багажника от централното, то също се регулира. Ами общо взето това е. Сега Вашият Авант вече не изглежда стандартно отзад и с минимални усилия и финансови вложения, като не използваме при това селски тунинг и монтираме функционална и оригинална VAG част!
  5. Колега, не съм жичкаджия, но някъде бях чел че единия контакт е +, втория –, третия резистор, който променя показанието. Мисля, че при един от вариантите за окъсяване показва безкрайно студен двигател, при втория безкрайно прегрял, при третия нищо. По-опитните колеги ако знаят по-подробно да пишат.
  6. Аз пък съм доволен от моите спирачки. Карам две, а понякога и три различни служебни коли. Рено Сценик и Кади 2015г. От време на време и един Сценик 2. Та на Рендака (първия) спирачките му са някак кофти по сравнение с другите. Спира, но но се усеща някак евтино... На Кадито естествено са ок, но някак си неинформативни и има голям ход по сравнение с другите. Втория Сценик е нещо средно. Моите са ми най удобни, нито много меки, нито дървени и това при положение, че я карам най–малко. Баси рекламата си направих )) Карам с накладки Делфи, така я купих. С оригинални дискове съм и АБС, даже колелата спират равномерно))
  7. Коллега ivanovtx, аз бях със същия проблем. Първото което направих, бе да изкарам буксата на белия/сивия кръгъл датчик за водата. Има три контакта на буксата, не си спомням кои бяха точно, но идеята е да дадеш на късо два от тях. На буксата, не на датчика)) Ако е от датчика, на таблото уреда ще покаже (постепенно) максимална температура. Ако е така отиваш в магазина и си купуваш датчик, Colorstat ще ти свърши работа-15лв. Сменя се много лесно. Ако по никакъв начин стрелката не мърда, проблема е всичко след датчика, чети кабели, уред, писти, спойки и т.н. Макар даже в този случай пак да няма гаранция))
  8. В ауто 1 има заменители, Топран около левче бройката, имат и оригинални, но цената беше нещо от сорта на 7-8 лв/бр. Имат и джиджавката отпред която се монтира при фиксатора на седалката. Аз си поръчах, чакам доставка. Като ги получа и монтирам ще се отпиша .
  9. Няма проблеми с включването.
  10. Като сменя лагера, ще пиша какво е станало
  11. Значи вдигнах всяка страна на крик и изредих предавките, 3 пъти всяко колело все пак шума е отляво и ти колега Митев си прав, има виене от лагера, но като е в движение колата, се усеща малко по-различно, виенето е по-вълнообразно. Освен това имам луфт в каретата, направих няколко кръгчета, но даже намек на тракане няма. Какви са допустимите луфтове за каретата? Моите имат и аксиален и радиален луфт
  12. Днес на връщане от работа пробвах на чисто нов път дали вие при завой наляво и надясно. Нито се усилва, нито намаля. Чува се само повишеното триене на гумите, и те така... Сега ще пробвам с резервната гума
  13. Ако изключа от скорост виенето не се променя, нито се променя с подаване или отпускане на газта по време на движение на скорост, мисля че не е от диференциала. С други гуми не съм пробвал, но след като на вдигнато колело пак има виене, гумата отпада или бъркам? На ръка като въртя колелото, нищо не се чува. Освен нещо по карето да е, но тогава трябва да чатка или потраква, не да вие. Имах едно Ренде, на което заради износени карета сменях полуоски, та те накрая тракаха и наляво и надясно и направо... Една година го карах докато от леко потракване в завой стигнах до чукане на прав път. Тук е друго-виене, почти стържене
  14. Извинете, ако има подобна тема, аз не намерих отговор на моят въпрос, а ми трябва вашето компетентно мнение. Още като купих Б4-та лятото, имаше едва доловимо циклично виене отпред, подобно на лагер, но на равни интервали, все едно стържат накладки. С времето малко се усили. На завой промяна няма, при натискане на спирачката промяна също няма, както нямат луфт самите колела. Накладките са ок. Миналия уикенд вдигнах всяко предно колело на крик и поотделно изредих 4 предавки до 90км, отдясно се чуваше това виене, но малко по-слабо от колкото в движение и имаше вибрация по купето на определен обороти. Чаткане на карета нямам. По предницата всичко е сменено без лагери на главините, но както казах на завой промяна няма, само се увеличава частотата на виенето от скороста. Моля, който е имал подобен проблем и го е решил да сподели, че не ми се сменя всичко подред
×
×
  • Create New...