Jump to content

JDM as Fuck

Members
  • Мнения

    116
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно JDM as Fuck

  • Рожден ден 18 Март

Друго

  • Kaра
    S3

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Кюстендил

Последни посетители

1045 профилни разглеждания

JDM as Fuck's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. JDM as Fuck

    Haldex контролери

    Пацо 0888941461 от София
  2. Не нямам лев за трошене , защото не съм по-различен от другите във форума които искат да си направят колите ! Парите сам си ги изкарвам(на заработка съм тъкаче всеки лев от тея за трошене съм го изкарал) и всички пари за тази кола съм си ги дал лично с много лишаване от доста работи заради това (желязо) но ако не го направя сега когато нямам жена деца кога ?! И да вариянта е 1 за колата чужбина в България изобщо няма и да си правя труда дая пускам да се продава ! Само за тази година частите надхвърлят 10к , колата ще стъпи около 25-27к дали ще и взема пари ?! Хората са казали кеф цена няма (е най-вероятно са имали $$$ в повече ама ) В последно време обмислям дали дане си сложа прецисиона , за да почне дасе кара тази кола , защото ми писва дая гледам в двора разглобена и чакаща и само да взимам на майками колата ...А ми трябват само вал от тфси инжектори , бобини и колектор с генерация а това може да стане в кратък срок и колата да се изкара на пътя .
  3. Сток има няма 1500-2000макс с 2та двигателя ! Нон стоп излизаше някакъв проблем , пък и да вметна , че аз на старата кола за 4 год 25к съм и направил ! Карам ги само събота и неделя и то редко повече от 100км !
  4. А може и маховика да е заминал !
  5. Срещал съм и на 350лв но в какво състояние никой не знае (не че на тея от 500лв някой знае ) ... 02м не се слага само на с3 , а като чуят с3 цената моментално е 100-200лв нагоре
  6. Дойде и гарнитурата и за сега това са поръчките , другата по-голяма най-вероятно ще е декември с късмет да се хванат и коледни промоций но може и по-рано !
  7. Доидоха още малко части : Воснер бутала 82.5мм 8.5:1 компресия , ремък гейтс рейсинг , арп за петите на блока и чакам гарнитура глава на JE ...
  8. Доидоха малко части ...#034motorsport#supertech#arp#bosch
  9. ТЕМАТА Е ОБРАЗОВАТЕЛНА !!! Търсих информация до къде може да се стигне с 02м скоростна кутия с леки модове (до колко кс и нм) и намерих една тема "http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5016422-The-02M-4Motion-transmission-upgrade-thread" в която описват скоростните кутий и самите предавки с техните числа тъка че ако иска някой дая направи по-дълга или каквото пойска ! Ще преведа първия пост от темата и ще гледам да добавя снимки на слабите места и линкове с цени към новите ! Ето и превода : Започвам тази тема , за да набавим възможно най-много информация за възможностите за ъбгрейд на тази кутия ! 02м кутията идва през 1999 с голф 4 и други фв и аудита . Тя се различава от предишната скоростна кутия по това че тя има 2 различни изходящи вала .Това дава различни крайни предавателни числа на 1-ва/4-та и на 5-та/6-та скорост . 4х4 кутиите идват заедно с 4-ри и 6-ст цилиндрови двигатели , разликата между тях е в съединителя(едните са 220мм другите 240мм ) !За шест цилиндровите скоростни кутии една е по-здрава от другите ! Това е "DPR" и тя идва с голф 4 2.8i , а за 4х4 през 1999-2000 ! Това е може би най-добрият избор на скоростна кутия за голям проект ! Съединител от 4-ри цилиндров двигател може да се сложи на шест ! Това за р32 го пропускам в случая не ме вълнува наблягаме на 8л скорости ! Леките маховици също могат да направят проблем с Peloquins и Quaiffe диференциали !Внимание всички собственици на 02м : Не използвайте леки маховици на 02м , оригиналния съединител и маховик(денферен) са настроени за 02м !С лек маховик (дори и твърд обикновен от опит) скоростната кутия почва да издава гаден шум все едно ще се счупят зъбите вътре ! Това е тъка защото денфера е направен да обира вибрациите и е по-добре за скоростите ! Предавателни числа на DRP кутия : Final drive- 4.333 за 1-4. скорост, 3.421 за 5-6. 1ва скорост 3.417, 2ра скорост 2.105, 3та 1.429, 4та 1.088, 5та 1.097 и 6та 0.912. Големият проблем за коли с голяма мощност на двигателя и 6ст степенна скоростна кутия е близките предавателни числа между предавките , тъка и максималната скорост също страда . Възможно е да се ползва последна предавка (final drive) от други модели . Тук съм подбрал предавки от Бора и Шаран който теоретично могат да увеличат максималната скорост до 320км/ч при 7000оборота . Final drive предавки за Бора и Шаран : С гуми 195/45-16 и 7000 оборота максималната скорост е 246 км/ч С ERR final drive, 3.1 за 5-6 максималната скорост се увеличава до 271.5 км/ч С EHH final drive, 2.926 за5-6 максималната скорост се увеличава до 287.6 км/ч. С EFF final drive, 2.727 за 5-6 максималната скорост се увеличава до 308.6 км/ч С DRW / ERF final drive, 2.615 за 5-6максималната скорост се увеличава до 321.8 км/ч Скорости на Шаран със зъби 22/27/79 са EHH, EHL, FGM, FVP, FJG and FVR. Скорости на Голф и Бора ERR имат зъби 71/17/23 при (final drive 3.087) и 62/16/20 при (Final drive 3.1). Прескачам линковете за съединители дог бокс и др защото не са активни ! Вилици на скоростите (превключватели) Това е слабото място на 02м . Вилицата на 1ва и 2ра предавка лесно ще се счупи при голямо натоварване ! Там вилицата е от месинг закачена с нитове , тя е била с 6мм дебелина за постарите и 7мм за по-новите модели но пак си остава слабо място на кутията ! Начин за подобряването му е като се ползва висококачествен болт и TIG заваряване на гайката да се предотврати разхлабването и ! За 3-та и 4-та скорост вилицата е една , която ще се счупи при много големи натоварвания ! Различни компании предлагат усилена вилица от месинг и алумин ! Превключващия механизам(вилица) за 5-та и 6-та предавка също е слаб . Това може да се подсили със здрав болт и TIG заварка на гайката ! Също да вметна и от друга тема за още едно слабо място на скоростните кутии това е превключватела над скоростната кутия където се закачат 2-те жила от скоростния лост ! Вариянт едно сменят се болтовете и пак някакви заварки или вариянт 2 взима се шорт шифтър комплект с нови държачи за жилата ! ............Извинявам се за ползването на вилица за (shift fork) в момента не се сещам за правилното му наименование за това ползвам дословния превод на думата Форк - вилица... Та въпроса е такъв до къде може да стигне 02м кутия в стоков си вид и със замяната на превключвателите вътре на 1ва /2ра и 3-та и 4-та и нов шорт шифтър ! Ето вариянт 1 за шорт шифтър струва 190$ ! Ето тези жълти неща наричам ВИЛИЦИ ! Това е оригиналния превключвател(вилица) за 1ва-2ра и 3та-4та скорост Ето и усилен вариянт макар и малко скъпичак 350$Това го дават за коли с доста големи мощности обира вибрацийте на 4-та предавка и предпазва от счупването на зъбите цена 160евро ! Тези неща са необходими при мощности над 500кс но ако имате пари няма да е зле да се усилят превключвателите вътре ! Мисля си , че и в България могат да направят тези неща , а може би и цената ще е доста по-добра ! В темата имаше и информация за задния диференциал за него казваха че държи до 1000кс единствено можело в самия халдекс да се смени клапана за налягането на маслото с друг за да е по-голямо и гарнитурата да се сложи метална комплекта го намерих за 65паунда !
  10. Да взема да я купя и да не се занимавам с глупости ...За вала е ясен само да се намери ,че няма много за части 2.0тфси/фси..Отделно някой части са купени като последни бройки и са на много МНОГО добри цени от Америка (буталата и клапаните)...Най-лошото е , че още в началото на проекта фенове на ваг и майстори( не някои квартални ) казаха :Скорости и полуоски държат до 400кс и там дойде големия проблем , че взех турбо и инжектори за 450кс (А винаги съм искал да е 500кс всичко от там на горе си е +)Гейта не е точно това което трябва , но махам едната пружина и мога да си го ползвам... А до кита който колегата даде на контитеч той е 105евро(без доставка) , а на Интегратед същото е 160$... От интегратед го препоръчват да се смени за проекти над 400кс ...
  11. Ами отначало беше зор за тая година колата сега остава за пролетта , а от там отива към турбо Прецисион 58/60 серия и 500+кс .. Поръчани са бутала Воснер 82.5 8.5:1компресия и отиваме към 2 литра .. Изпускателни клапани от Реал СТ на супер теч инконел всмукателните най-вероятно ще са оригинални .. Просто в момента ИНТЕГРАТЕД нямат НАЛИЧНИ ВАЛОВЕ инече и те щяха да бъдат поръчани , а да се редя на опашка за нещо което не се знае кога ще имат налично няма смисал ... Ще се прегледат кат камс какво предлагат нещо което да върти до 8к оборота също и всмукател на 034моторспорт оглеждам но това е само ако купувам валове което за сега е 50на50 ! Относно ХАЛДЕКСА беше развален контролера пратих го за ремонт и проблема изчезна !
  12. http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-SEAT-VW-1-8T-20V-AEB-GATES-RACING-ZAHNRIEMEN-BLUE-TIMING-BELT-T306RB-/122607921986?epid=1173778343&hash=item1c8c006b42:g:1W8AAOSwdGFYtVP8 ето ти за ремъка като това му е каталожния номер моя ще е цял кит от Интегратед който елиминира хидравличния оптегач (цена 350$ включва ремък , водна помпа , паразитна ролка и оптяжна ролка) А за маслената система влизаш в Алиекспрес и си харесваш около 200лв се връзва .
  13. Гейта на ръка трябва с доста голямо усилие да го мръднеш не е като на другите където са хлабави и си ги мърдаш с 1 пръст
  14. Да помпата ще е във външен резервоар , а за електроника в тст щея настроят на стоковата (за сега)
  15. Новите части и тази седмица ще се поръчат : Тампони за мотор , Ремак Гейтс реисинг , помпа бош044 , пружини с титаниеви талерки , бубини , дребни работи за картерната вентилация - маслен радиатор +адаптер(сандвич) с термостат и фланец за дросел от 1.8т към 2.7т
×
×
  • Create New...