Jump to content

Iyrukov

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Контакти

  • Website URL
    http://pariotptc.com - Вземи некой лев от Интернет

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    България

Последни посетители

554 профилни разглеждания

Iyrukov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, продавам управление за променлива геометрия свалено от турбокомпресор GTB1756VK, монтиран серийно на Ауди А6 4F 2.7TDI. Моторчето е работило безпроблемно преди да бъде демонтирано и е с инициали Garrett 761963 / Hella 6NW 009 483 Made in Germany Намира се в София, кв.Люлин Цена: 129лв. GSM: 0988 802 512
  2. Аз като я взех моята А3-ка и на двете предни врати имах проблем с вдигането и свалянето на стъклата. Препоръчаха ми да отида в специализиран сервиз намиращ се кв. Княжево в близост до колелото на трамвая. Цената беше соленичка по 55лв на стъкло, ако не се лъжа, но хората дават гаранция, а и вече 2г. всичко си работи безотказно. Не правя реклама на никого, просто давам за ориентир при мен как станаха работите, вероятно ако си ги бях поправил сам, щеше да е в пъти по-евтино, но всеки сам решава ...
  3. Tevlogiev радвам се че ти харесва, действай смело ! Впечатления след "лечението" - автомобила вече не е толкова муден, някак стана малко по жив и пъргав, пушенето също намаля, да не кажа че почти изчезна. И да добавя нещо което установих в последствие: Става въпрос за резистора който замества соленоидния клапан N18 ( 18Ohm-вия), изглежда компютъра се "обръща" доста често към него и той се загрява много. От съображения за сигурност го преработих малко, за да може да се охлажда: Липсва му един черен спрей и е готов !
  4. Здравейте, реших да излекувам "белите дробове" на моята бегачка веднъж и за винаги. Както знаем основната функция на ЕГР-а е да връща част от изгорелите газове(да кажем 10%) обратно в горивната камера за доизгаряне с цел опазване на екологията, покриване на нормите на Немския ТЮФ и т.н. Желанието ми е да вкарам 100% (а не 90%) въздух в камерата, за да постигна по-пълноценно изгаряне на горивото, което на теория ще вдигне мощността и ще намали разхода. Прилагам повечко снимков материал, мотора е 110 кончета с код ASV В началото: Започваме със сваляне на ЕГР-а. Всичкия гаден налеп е благодарение на тоя клапан + малък процент омаслени картерни газове. Следва сваляне на всмукателните колектори .. Черната дупка В youtube едни пичове изгарят мизерията с горелка и продухват с въздух, та набавих необходимото и беш до гумаджийницата отсреща. Резултатът ... До тук добре, сега следва най-важното - киснене с Meglio, тоя препарат(обезмаслител) прави чудеса. Без търкане, само промивка и пак киснене. Време е за фланеца който ще замести ЕГР-а Алуминиевата заготовка я поръчах от Бал Мед гр.Русе - 30лв + 10лв Econt до София = 40 кинта Размери не съм снемал, сваляте ЕГР-а и с него при стругара, за да няма грешки ! И накрая "свадбата" Малко гарнитури от парче клингерит (подарък от колега) Тапата за изпускателния колектор.. 3мм за по-сигурно. Вече монтирани всички елементи ... Време е да разкараме и соленоидните клапани управляващи самия ЕГР и дроселовата клапа до него (при мен така или иначе, не работеща поради счупен щуцер) известни още като N18 и N239 Като начало намерих тези две схеми в нета, по които се ориентирам кое да махна и кое не. В случай че сте с друг вид возило ви съветвам да ги разгледате внимателно и да се уверите че това са "вашите" вакумни пътища, ако трябва проследете ги на място ! Също е хубаво да се внимава за клапан N75, който управлява турбото ! Той трабва да остане Заводско изпълнение: След премахване на излишното: Тъй-като работата трябва да стане малко или много грамотна, използвам резистори 10W (10 вата) със съпротивление 18Ohm при N18 и 33Ohm за N239 - по този начин, лъжа компютъра на автомобила, че тези два клапана са на място и са изправни - работи на 100% без да се трупат грешки. Ако сте с друг вид возило - сваляте съответния клапан и измерете колко ома съпротивление дава м/у двете му крачета, взимате такива резистори или максимално близки до отчетеното (големина на резистора 10W). Преди интервенцията: Това са резисторите, малко са големички, но поне е сигурно че няма да изгорят. Термошлаух за изолация, поради липса на ток за поялника. Краен резултат: Като цяло нещата изглеждат малко по прилежно
×
×
  • Create New...