Jump to content

Ander Hererra

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Ander Hererra

  • Рожден ден 16.07.1983

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8T Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

693 профилни разглеждания

Ander Hererra's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Перцето не съм го видял, но спирачките в никакъв случай не съм ги прегрявал. Спирал съм внимателно, вече им направих 10 000км и според мен са си се напаснали. Имам и едно много дразнещо свирене отпред - дясно, като загреят се получава понякога, но явно съм попаднал на музикален комплект )) Да сменям ли маркучи? Сравнявал съм ги с още две Б6 и ми прави впечетление, че при тях има едно спъване на колата, още щом обера луфта на педала, докато при мен го няма. За това и правих ревизията и смених дисковете и накладките, но уви нямам подобрение.
  2. Направих ревизия на апаратите, дискове, накладки и течност - всичко е АТЕ, но да ви кажа честно, подобрение не усетих, предните си бяха оригиналните дискове и имаха ръб. Може би е трябвало и маркучи да сменя? Засега ще карам така, пък зимата ако има драми ще сменям ))) То да ви кажа след ремапа си карам само на бензин, не мога да се нарадвам на колата. Имам 20км изминати на газ и то докато я пробвахме с колегата Муцев ))))
  3. Колеги, я кажете според вас какво може да се направи по спирачките, че нещо почнах доста да се засилвам )))) В момента са си сток - 312ки предни, задните не знам точно. Бюджета е около 800 лв. Поздрави )))
  4. Колега здравей, с удоволствие ))) Може в петък след обяд или направо ми драсни на лично телефон да се разберем! Даже ако има и други колеги, може да се получи доста полезно )))) И горивния ли колега? Ако може и да споделите, на кой канал се гледа как надува турбото, че съм новобранец с VCDS Имам и някаква много странна лека вибрация, по скоро се усеща като като бучене, като я намачкам, по ясно се усеща когато е много леко нанагорнище на 2, 3та и 4та предавка. Вътрешни карета ме съмняват. Появява се около 2500 до 3500 RPM и не всеки път. Като и вибрацията не е постоянна а е някак си на интервали. Някакви идеи колеги?
  5. Здравейте колеги, Цецо, за масления филтър ще взема кнехт, за въздушния КН, свещите не ми се иска да ги сменям, все пак са си оригиналните и ги дават с доста голям пробег ( така ми се иска да разбера колко ще изкарат ) но ако кажете ги сменям и тях. Тука идва и въпроса с какави ( едни казват медни, смяна на 10 000к, други иридиеви заради газта,по студени някой, аз пък съм си доволен от оригиналните, впрочем Келеша, като го попитах за свещите ми каза да не пипам нищо ) ще го мисля))) Ремъци ролки и обтегачи, предполагам на каквото и да заложа, няма да збъркам. Така и не мога да намеря инфо за горивния филтър и май ще заложа на оригиналния))Маслото ще бъде Мотул 5-50 ( заради Цецо, после като строша мотора да мога да му търся сметка) - в рамките на шегата ))) Ще сменя и гарнитурата на клапаните, че има леки омасления. Имам и един досаден проблем с мирис на изгорели газове или нещо подобно, като я настъпя, та ще огледам и картерната вентилация и меката връзка. Дано изчезне, че зимата трябва да карам със шапка ))))))
  6. Благодаря колега! Катализатора го махнах още като взех колата. Всички казваха, че му няма нищо, а чека си светеше )))) Та дори и човека, който го маха ме разубеждаваше доста, но след като го свали запя друга песен. Беше доста запушен от изходната му страна а отпред изглеждаше като нов. После ходих да ми махнат втората сонда софтуеърно. Дадох 100 кинта за процедурата и си мислех, че са си свършили работата ( фирмата няма да казвам, за да не изникват излишни спорове ) е да, ама не ! По време на ремапа, Тони ми сподели, че някой е пипал по колата заради въпросната процедура, и си бил оставил ръцете. Човека не искаше да знае кой е пипал, само каза да си спестя ходенето при него повече. ( ако прочетете темата от начало, може и да се досетите кой е ) Даже имам спомен, че ми бяха обявили 100лв за сондата, а на място ми поискаха 150лв. След като питах защо, ми казаха - Е щом сме ти казали 100лв - дай 100лв - Просто клиент да си им на тези хора )))) За маслата много благодаря, защото от толкова мнения по форумите, съвсем се бях ошашавил ))) Сега ще почета още малко и ще взема решение, че в събота ме чака обслужване. Ремъци, ролки, масла и филтри. Свещите засега няма да ги сменям ( 25000км са ), но ми се иска да сменя горивния филтър. Проблема е, че на брат ми на същото Ауди му сменихме филтъра с Ман и сега вие от време на време помпата, та се чудя какъв да сложа. Ако може помощ Както и за спортен панелен филтър се чудя.
  7. За РТ2 мога да кажа, че ги имам от април месец. 4 бр. 225/45/17 и съм доволен. Като минус мога да кажа само че гумата е по шумна. Поведение на дъжд и при високи скорости е много добро. Ако ги сравнявате с efficientgrip 2, Дънлопа е за по спортно каране, докато Effi. дава повече комфорт.
  8. При високите скорости много ще ти хареса!! Тогава и конете си казват думата и колата тегли доста приятно.
  9. Да, колега 6ст. - ръчка е. А за тръбата и аз доста се учудих. Ще видим и като застудее дали изпарителя ще се справя, защото в момента при каране с над 190, температурата леко му пада, но в момента в който върна гаста си качваше градусите, а и с 200 колко пък да карам Все пак имам и семейство, което ме чака да се прибера )) Благодаря колега. Принципно искам много да си сложа този но не мога да го намеря. Ще поровя и в ebay да видим дали ще го намеря на читава цена. Много ме радва как седи в духалката))
  10. Здравейте колеги, днес бях при колегата Муцев, за да видим какво трябва да се направи по газовата след ремапа. Сипахме газ и се качихме на магистралата. След ремапа не бях я карал на газ и за всеобщо учудване, колата се държеше много добре. Правихме рънове, карахме и с високи скорости и като заключение, по газовото не трябва да се сменя нищо! И какво излиза в крайна сметка. Тръбата е 6мм - изпарителя е 1500Mbh и след чипа, колата е часовник )))) Явно има значение и кой е правил ремапа, Благодарности и на колегата Муцев - Разбира ги нещата ))))))) Сега остана едно бууст метърче да сложа и пълно обслужване.....
  11. Здравейте колеги! Сега за маслото, моторите 1.8т които са евро 4, заводски спецификацията на маслото е 504.00 ( което е заместител на 502.00) но го дават с по малко пепел и не вреди на катализатора, който е метален, А масло със спецификация 504.00 има само 5w30! Няма 5w40. Заводски излизат с Кастрол edge 5w30 - което се води long life. Затова и аз карам с такова ( Motul 8100 x-clean + ) което е по евтината алтернатива на Specific 504 - 507. Сега, след всичко изчетено за маслата, ще мина на 5w40, защото всеобщото мнение е че 5-30 износва мотора по-бързо. Аз лично съм доволен от 5w30, доливам по 250-300мл на смянна ( 3 такива съм правил )нямам и катализатор, но ще се доверя на масата от хора и ще заложа на 5w40. Мислих и за 5w50, но се отказах. Това го казвам, като извод, до който съм достигнал, след всичко прочетено ( може и да греша някъде, ако е така, моля някой колега да ме поправи) Свещите, с които карам са си оригиналните от Райно - NGK PFR6Q. Да, малко по скъпи са, но пък ги дават за по - голям пробег. Никакви проблеми с газта, изминал съм 25000км на газ и 5000 на бензин ( приблизително) - сега и след ремапа ( 500) км няма ядове. А да, като споменах ремап, днес бях във Варна ! ))))))) Иска ми се да можете да ми видите усмивката )))) За Тони Келеша - Пред боговете не се говори За колата?? - разликата ще оставя на цифрите, а те са : Преди намесата - Max power - 93.4kW@ 4950RPM Max Torque 216.7N-m@3000RPM След намесата - Max power - 116.1kW@ 4850RPM Max Torque 271.6N-m@3700RPM Графиката е ужасна, защото телефона не ми позволява да я снимам хубаво, но утре ще се постарая повече. Данните са на "точилата", но по формулата за изчисление, Tони ги сметна 197,5КС на мотора. Преди намесата - 158КС на мотора. ( Ако някой знае точната формула, моля да я сподели За ускорението не го попитах също, колко се падат на мотора. Като усещане, е доста странно! Сега определено колата е различна. Започва да тегли след 2500RPM доста добре, от 3000 до 5000 полудява истински По баирите, разликата е огромна. Въртящия момент си казва думата и колата тегли уникално. Определено ми допада Във високите скорости ускорението от 140 до 200 км в час, сега е ускорение а преди е било достигане на тази скорост. Пробвах го на права, без коли на магистралата ( не съм рацер или самоубиец ) Максимална скорост не съм пробвал, не ми е приоритет)) В понеделник ще ходя на газаджия, имам уговорка с колегата Муцев и ще пиша какво е станало... Спадът в края на ускорението идва от 33те градуса във Варна, при по студено време графиката би била една идея по изправена в края.
  12. Колеги, благодаря ви за помощта. Другата седмица ще пиша за резултатите )))))
  13. Колеги, добре ще задам точно въпроса. 2к лв. Ще ми стигнат ли за чип, преден кулер и маркучи, както и всичко по газовата? Другото, което не знам е промени по свещите дали трябва да правя както и какво масло да се слага след чипа. Чета доста мнения за масла и свещи, като в момента карам с оригинални свещи от Райно и със мотул 8100 5w30 504.00 507.00 Утре ще се обадя до Варна за да се уговорим за ден.???
  14. Еххх, веднага се почна. Добре де за бразел бях чел преди време, когато карах дизелов пасат и отзивите въвVW forum бяха доста добри. Днес прочетох и темите тук и ми се изясни положението. Не съм малоумен, нито ме мързи да чета, така че моля да ме извините за невежеството. МИР. Сега обратно в темата. Danidelev, Нервака, благодаря ви за насоките! Не ми пречи ходенето до Варна, както и смяната на на части по АГУ то. Има ли вариант при който, се слага примерно само кулер и чип, после се добавят останалите неща или по скоро, кое след кое се слага и оринтировъчни цени ако знаете. За газта, ще се обърна към колегата Муцов за помощ?
×
×
  • Create New...