Jump to content

Melomancheto

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Peugeot 406

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

681 профилни разглеждания

Melomancheto's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз това меню така и не можаж да го изкарам, не разбрах дали трябва да го активирам с диагностика или какво изобщо трябва да се случи, че да се покаже... Теми, видеа и пак нищо :D. Говорих с едно момче, той каза, че ще я стисне и ще го оправи, проблеми никакви, когато свършим работа ще покарам и ще драсна, за да кажа дали това бил проблемът.
  2. MMI е, да. Ами не знам какво се включва и дали има проблем, но направо топи капачката, което не мисля, че е нормално дори да се пуска нещо, което дърпа доста. Ще търся сервиз, че за сега не намирам нищо и ще я карам, колегата каза, че е 30-40 кинта, то не си заслужава и 100 да е да ми топи капачката
  3. Поне вече съм спокоен, че не съм само аз, остава само да намеря сервиз. Ще погледна в обещата тема за сервизите, но ако имате някой сигурен го давайте.
  4. Здравейте, от скоро започна едно греене на плюса, който е изведен при двигателя отпред. Буквално след 5 минути каране не може да се пипне и ти сваля кожата за по-малко от секунда. Закарах я в 6+ и те ми казаха, че за тях е смяна на кабела, тъй като има 2 снатки и най-вероятно някоя е окислила или има хлабава връзка или е нещо по кабела. Не могат да ми обявят цена, тъй като до сега не са правили такова нещо. Смених преди 2 седмици акумулатора от 95Аh на 100Ah на Varta. Те го замериха и казаха, че всичко е окей с и без консуматор. Не съм сигурен дали проблемът се е случил след смяната на акумулатора или го е имало и преди това. Гледах, че има един 12 цифрен код на този акумулатор, който се регистрира с диагностика в колата, но те ми казват, че тя го разчита сама. Чудя се дали това може да проблемът, тъй като не е вписан в колата и да подваа повече ампери и да загрява така цялата работа... Дайте съвет, моля какво да правя и къде да я карам, благодаря.
  5. Предполагам, че въпросът ми е бил глупав, но исках да съм сигурен, че не са малко пари xD, благодаря
  6. Да или ако няма да паснат какъв размер гуми ще мога да сложа на тези 18-ки джанти, за да не купувам нови джанти.
  7. Малко стара тема, но и аз да си питам. 3.0 - 233к.с. 245/45 r18, като съм се спрял на Марка KORMORAN Модел SNOW Размер 245/45 R18 Теглови индекс 100 Скоростен индекс V Ще мога ли да ги кача? В момента съм на 245/45 r18 Пирели
  8. Явно не съм търсил достатъчно добре, ще погледна пак, благодаря.
  9. Уж казаха, че е само възглавницата. Аз я карах едно 10 километра на самоход, което не беше много умно, но квот такова... Тя цялата клекна отпред, та ще видим утре. Ще драсна, за да кажа какво са предложили
  10. Здрваейте, колеги. Изпусна ми предна дясна въздушна възглавница. Закарах я в сервиз и утре чакам цена и да ми кажат дали е възможно да се рециклира, тъй като се била "разпаднала" едва ли не. Гледам, че вървят около 1200 нови, но ме интеерсува, ако някой от вас се е сблъсквал с този прболем, възможно ли е от Германия или Англия да се намерят по-евтино, и ако да, то къде търсите? Прегледах няколко сайта, но не съм много сигурен какво да гледам. Ако знаете номер на продутка сериен или нещо подобно с което да мога да търся и да съм 100% сигурен ще съм ви благодарен. Колата е Audi A6 4F Allroad 2008г.
  11. Мен то това най-много ме е страх. Преди време имах момента, че си платих за ламбда сонда на бош, а след година пак я смених и се оказа, че не е на бош.. Та от сервизи най-много ме е страх
  12. Да, но трябва да знаеш какво гледаш, когато ги четеш. Всеки некадърник може да се закачи и да изкара някакви данни. Вече го ядох 1 път дебелия така със старта кола при един "експерт". Не виждам причина да не я закарам на 2 места, ако едните са по-добри с компютрите, а другите с механиката (лично мнение). Ако имате впечатление от сервиз и сте доволен с удоволствие бих отишъл.
  13. Определено прегледа ще е там, тъй като ми хареса фактът, че ползват модерна апаратура и четат живи данни и всякакви други такива неща. Обслужването от друга страна ще е в отделен сервиз, тъй като това ми се струва доста скъпо
  14. И аз смятах, но не можах да си го обясня, но това си скъп сервиз за скъпи коли, както казаха колегите :D. И аз четох доста за него и не видях да го препоръчват много. Но все още се чудя какво масло да взема, ако може да споделите мнение ще е чудесно.
  15. Аз ходих в 6+ и беше същата работа, та май ще се търси нещо квартално. Ако не е квартално, то поне частите ще си взимам аз, тъй като с някви груби сметки го докарвам до 1500 лева, а те под 1800 оферта до сега не са ми дали..
×
×
  • Create New...