Jump to content

achov

Members
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Персонална информация

  • Локация
    localhost

Последни посетители

856 профилни разглеждания

achov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги. Въпросната кола е с ремап от началото на ноември месец слаган в Адлер Ауто. Днес след "пържене" по магистралата колата влезе в авариен режим. Когато я закачих показа: 00575 - Intake Manifold Pressure 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent След като влезе в авариен режим при изфорсиране и отпускане на газта от кутията на въздушният филтър излизат адски странни звуци като на дизел с права генерация (онова виу виу виу) може и да ми се смеете Таа, прогоних всички вакуми, маркучи за високо налягане, смених Н75 с друг работещ за проба и откачих дебитомера за да видя дали ще има промяна, но уви проблема остава. Забравих да допълня и, че лостчето на геометрията си движи. Остава геометрията да е зацапана, но ако има и още нещо което трябва да проверя, но не се сещам, ако може да добавите по едно мнение.
  2. Всичко налично без джантите.Има и цяла предница чисто нова в кашоните. Марка Teknorot. Цена за цялото окачване 200лв. 0895777089
  3. Колега а случайно номер на този клапан да ти се намира? Или точното му наименование?
  4. Здравейте колеги. От няколко дни (20-на вече) съм собственик на ауди с въпросният мотор. Взех го с теч на масло. Теча най-вероятно е някъде от ляво около генератора, понеже там всичко е в масло. Понеже утре или в други ден ще я разглабяме, молбата ми е да ме ориентирате къде да гледам повече, слаби места и прочие. П.П. преди да пиша тук съм сменил филтъра на картерните газове с по-новият (пластмасовият) с надеждата теча да спре, но не се отказва. Картера също беше спукан и лепен, та смених и него, като от начало си мислехме, че теча идва от там. Другият ми въпрос е: Забелязва се едно леко зачудване между 2 и 3 хиляди оборота. Да кажем, че настъпя колата на 2-ра от 1500 оборота, на 1800 г/д отваря турбината и тръгва, стига 2000 усеща се едно много леко спиране, стига 3000 и пак тръгва осезаемо много до 4000. Не е болка за умиране, но за първи път се качвам на дизел quattro и ми е интересно това нещо нормално ли е.
  5. Ако има човек с главоблъсканица като моята, да си знае, че проблема не е нито в инсталация нито в компютъра. След много мъки, неволи, прозвънявания на инсталации, смяна на компютри, 2 дросела и куп други разправии, се стигна до извода, че просто дроселите които съм взел, са с различен номер от оригиналният ми, като съответно имат различни показатели. Просто когато си сменявате дросела, гледайте номерата да съвпадат.
  6. Здравейте колеги. Препоръчайте ми майстор/сервиз за София и региона. Проблема е следния:
  7. Аз залагам на температурен датчик (то друго не е останало де).
  8. AEB мотор е. С жило.
  9. Здравейте колеги. Ауди а4 б5 1995 1.8т аеб Проблема се изразява в прекъсване между 1000 и 3000 оборота когато газта е леко натисната. Единствената грешка която излиза е P0121 ( сензор за позицията на педала). Пробвах с 3 различни работещи дросела, но след изтриване грешката се появява до 10-на минути. Също така при натискане на газта рязко в 50 процента от случаите турбината надува 0.3 бара. Ако непосредствено след това рязко отпусна и натисна газта си пиква нормално на 0.6 и сваля до 0.5 бара. Мисля, че проблема е комплексен, но се надявам някой да се е сблъскал с този проблем и да има решение.
  10. Купувам салон за а4 б5 седан. За предложения на лично или тук в темата. С предимство са рекаро с/без подгрев.
  11. achov

    Въпрос относно ФИС

    Благодаря за изчерпателният отговор! Относно въпросът ти, не, не е от англичанка.
  12. Здравейте. Знам, че има десетки, може би стотици теми свързани с това, но от това което съм изчел, се обърках тотално и не мога да разбера тези неща: Колата е а4 седан 95-та 1.8т. Компютъра е с 4 букси. От къде да взема сигнал за моментния разход за да го вържа с фис-а? Опитах с Б2 на климатроника да взема сигнал за температура, обаче не става. Това също моля за съвет от къде да взема сигнал. И третият въпрос: Сложил съм датчик за температура на масления охладител, пуснал съм кабел до него, обаче като го свържа директно с 4 пиновата букса стрелката отива над 180 градуса директно. Четох и намерих въпросният кабел с обувка до охладитела, но не намерих къде излиза при компютъра въпросният кабел.
  13. achov

    Проблем с бууст

    Здравейте колеги. Малко идеи да дадете, че вече се изчерпах. Става въпрос за чипната а4-ка 1.8т АЕБ 1995г. , като проблема го има и с и без чип (чипа е слаган в адлер и миналта седмица ходих да тестваме, като пробвахме различни корекции на софтуера + сток софтуер). А самият проблем е играещ бууст. Колата прави пик 1.1-1.2 след което мигновенно връща на 0.8-0.9 , като това играене го повтаря няколко пъти преди да забие на 1 бар холд. Съответно докато играе бууст-а се усеща и лашкане при ускорението. На моменти турбото пренадува от това лашкане (забива на 1.5 бара). Моля ако някой се е сблъсквал с въпросният проблем и е намерил решение да драсне един ред. Също така съм отворен за всякакви идеи.
  14. Със старата турбина, когато правих ремап-а изкара 178 коня на диното в Адлер. С новата турбина не е качвана на дино, но ако се вярва на показанията на дебитомера, а именно 159 единици сметнато излиза: 159/0,8= 198.75 к.с. А иначе казано, стандартният ремап до колкото чета при АЕБ изкарва 191 к.с. , следователно малко по-голямото турбо вдига ~10 к.с.
×
×
  • Create New...