stoiand
Members-
Мнения
17 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A3 2.0TDI
Последни посетители
929 профилни разглеждания
stoiand's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте, някой знае ли къде се намира въпросния сензор? От диагностиката излиза че не отчита правилно. Иначе грешки няма, но постоянно отчита -50 градуса. Тъй като понякога климатроника не тръгва веднага, искам да пробвам да го сменя.
-
Колеги, дойде време отново да сменям маслото и за поред път незнам какво масло да сложа на 2.0 tdi BMM мотор. Каква марка, коя спецификация? В сервизната книжка е подчертано 507.00 и вероятно е карана само с такова преди мен, но колата е с премахнат dpf и при това положение до колкото съм наясно мога да ползвам и 505.01 което е за помпа дюза? Карал съм я с castrol edge 5w40 и с vag 5w30.
- 548 отговора
-
- Масло
- обслужване
-
(и %d още)
Тагове:
-
Здравейте, от известно време шофьорската врата започна да не се отключва всеки път от дистанционното. С ключа се отключва както и със заключването няма проблем. Четох че им се развалят моторчета вътре в бравата и опитах да я рязглобя, но ми се видя прекалено рисковано след това да не мога да я сглобя отново. От диагностика излизат следните грешки: 2 Faults Found: 01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 008 - Implausible Signal - Intermittent Номера на бравата е 4f1837015 От грешките мога ли да съм сигурен че проблема е само в самата брава и направо да я сменям?
-
Здравейте, от известно време ми прави впечатление, че след като е престояла колата изгасена, понякога педала на спирачките е твърд преди да запаля. До колкото съм наясно вакуумът от тандем помпата е отговорен за това. Огледах маркуча който излиза от помпата, но не виждам да има накъде по него пробив. Забелязах, че отдолу под помпата е омаслено и след посещение в сервиз ми потвърдиха, че тече от гарнитурата между тандем помпата и двигателя. Предлагат ми да се смени гарнитурата между двигателя и помпата и да се обслужи самата помпа, с някакъв ремонтен комплект от гарнитури и уплътнения. В последствие обаче забелязах че щуцера в който влиза вакуум маркуча има луфт, а предполагам че не трябва да мърда? Възможно ли е вакуума да се губи точно от там. Позачетох се в интернет и попаднах на мнения, че има помпи с пластмасов щуцер който им е слабо място. Доколко виждам, моята помпа е такава - LUK с пластмасов щуцер. Какви са вариантите в този случай, и има ли смисъл да се обслужва помпата, ако проблема е от щуцера.
-
Колега, греенето както е споменато от предния пост, може да е от задържащ спирачен апарат. При мен също се случи преди време и по препоръка на майстора, рециклираха и двата задни апарата.
-
Да завърша темата ще споделя как изолирах кабелите. Намерих гъвкави гофрирани тръби със същия диаметър на марката FLEXA и вкарах сноповете в тях с малко изолирбант на протритите места. Разклоненията се разкопчават и смяната на тръбите между тях става много лесно.
-
Здравейте, днес случайно забелязах, че изолацията на кабелите от снимката на определено място е станала чуплива и се разпада. Вътре един от кабелите също се вижда че е с прекъсната изолация.Въпроса е удачно ли е да се изолират кабелите и с какво, или трябва да се сменят с нови? Двигателя е 2.0TDI bmm
-
Колегите от Бургас, препоръчайте сервизи за обслужване, ремонти както и за автобояджийски услуги от които сте доволни
-
Колеги, преди няколко месеца ми се наложи да откача за малко акумулатора. След което ми изчезна радиосверяемия часовник. В менюто на борд компютъра има отметка. Но така и не се появява иконката до часовника и съответно трябва ръчно да задам часа. Някой има ли представа как да го активирам отново.
-
Скоро и на мен ми се наложи да сменям батерията на ключа. Симптомите бяха същите, дистанционното можеше само да заключва колата и мисля и багажника се отваряше, но не и да отключи вратите. Светодиода не светеше при натискане на който и да е от бутоните, а това в книжката на колата е индикация за слаба батерия.
-
продавам резервна гума патерица за ауди 5*112
stoiand отговори в темата на zaxar4e - Купува/продава гуми и джанти
Здравейте, търся патерица за Audi A3 2007 - 125/70 18" -
Колеги, препоръчайте добър автобояджия в Бургас
-
Колеги, за 2.0TDI BMM подходящи ли са подгревни свещи Beru 0100 266 008?
- 548 отговора
-
- Масло
- обслужване
-
(и %d още)
Тагове:
-
Здравейте, става въпрос за две кори от двете страни на задното окачване. Проблема е че тракат когато преминавам през неравности. Как е удачно да ги закрепя така че да не тракат? Захванати са с нещо като пластмасови нитове. Когато преглеждаха окачването в сервиза ми казаха че просто мога да ги разкарам?