Jump to content

C0MPU73R

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Alfa Romeo GT 1.9

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    Sports driving
    Video games
    Cars

Последни посетители

452 профилни разглеждания

C0MPU73R's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Извинявам се за неактивността последните дни. Мислих, смятах и вкрайна сметка си купих нова кола. Ако на някой му е интересно - взех Hyundai i30 N. Реших че това ще е най добрия избор за мен предвид изискванията ми и пазара. Все пак, благодаря много за разясненията и информацията покрай колата, доста ми помогнаха за взимането на решение.
  2. A6 ми отива много голяма, то s4-та ми отива голяма и тежка, така че реално няма шанс да се навия за а6. Иначе ги видях обявите, добре изглеждащи коли, но не са за мен, а са и автоматик.
  3. Мерси за обяснението, не звучи като супер ужасяващ проблем. Иначе бюджета е около 15-16к за колата, така че най вероятно въпросната S4-a е извън него. Аз и за това се целя в по стария модел b6... Все пак ако искаш драсни цената на лично с малко инфо за колата (сменяни ли са веригите, седан или комби) да помисля дали все пак не мога да се разтегна малко.
  4. Eми няма как ще трябва да питам - Колко отива правенето на веригите ако не е 4000лв? - От какво може да е тракането при старт?
  5. Здравейте колеги. Оптивам се да се престраша да налазя такова зверче с ръчна скоростна кутия. Още не съм 100% сигурен че искам да взема точно такова нещо, но всеки път като чуя звука от двигателя всичките ми притеснения и критики към колата отиват по дяволите :D. Всички знаем за големия проблем с веригите и обтегачите. До колкото разбрах ремонта отива 3-4к лв. Не малка сума в накакъв случай, но съм готов да го преглътна ако се наложи. Oставам с впечатление че като изключим това, двигателя е сравнително безпроблемен. Така ли е това, има ли някакви други стандартни проблеми, горене на масло, прегряване и тн? Разбира се ще гледам да не взимам кола с разтракани вече вериги (освен може би ако не е доста евтина). Гледах клипчета в тубата където звука се чува отчетливо уж, някой може ли да потвърди че това е характерния за проблема звук? Иначе колата има ли някакви други специфични проблеми за които трябва да гледам - ръжди, раздрънкано окачване, нещо дето характерно се троши по тия коли? Ако имате и съвете за специфични неща които трябва да се гледат, целият съм в очи да чета. И тъй като съм пределно на ясно че км-те са въртени на колите тук, чудя се колко хиляди км. издържат тия двигатели по принцип преди да заима нужда от сериозен ремонт? И понеже в София няма много много обяви, ако може да дадете мнение за следните: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11521829297005847&slink=6wjx9i - Тази на снимкитен е ми изглежда зле, но цената е съмнително ниска. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11517830604005239&slink=6wjx9i - Тук единственото което ми прави впечатление е че салона изглежда по износен. Може би просто си личи повече защото е бял... https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11510134540105269&slink=6wjx9i - На тази като че ли предния капак стои малко странно... https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11521628189215718&slink=6wjx9i - Тази май е B7? Цената ми е съмнително ниска отново, че приемат директно и коментар. Но пък ми изглежда добре и сигурно ще ида да я видя.
  6. Taкам да обобщя за да съм сигурен че съм разбрал правилно: Въпреки добрия тунерски мотор не ми препоръчвате S3 за вариант ежедневка + писта (за S4 наистина се разколебах), защото е тежка, няма торсен и управлението не е особено добро? Та дори разни варианти с чисто предно са по добре въпреки че са с по малко коне и само предно? Ако това е така има ли нещо друго от Ауди което да е бензин, с ръчни скорости, и AWD което да става хем за ежедневка хем за писта и да е с надежден мотор и скоростна кутия? Втора генерация ТТ? Нещо друго?
  7. Благодаря на всички за включванията Голфа е як да, возил съм се и съм карал такъв. Наистина върви много. Но до колкото съм виждал или е автоматик с 4motion или е ръчна с предно. А аз не искам предно и не искам автоматик, така че това отпада. И ще помоля да не ми предлагате коли които са с предно и/или автоматик - на няколко места вече споменах че не са това което търся. Тук е и причината да не си тунинговам алфата изцяло. Знам че вървят, може да се докара до 270 без проблем и LSD даже се намира лесно и големи спирачки, но комбинацията от дизел и предно просто не ме кефи. Нямам желание да налея 1 тон пари в тунинговане на дизел с предно, като същите мога да дам за тунинговане на някой бензинец. Иначе съм ги проучил нещата, даже някои от модовете съм ги направил, преди да стигна до това заключение. За S4-та ме разколебахте и нещата които прочетох отделно също. Наистина това няма да е оптималния вариант за писта или поне не версията с v8. За 2.7tt предстои да разуча но и то има част от същите проблеми - голямото тегло и всички неща които произлизат от него. Колко пъти имам намерение да карам на писта - според свободното време. Като съм в отпуска мога и всеки ден да ходя. Подозирам че поне едно 10-15 дни в годината ще ходя, може и повече.
  8. Е36 М e доста не надеждно без да е пипано камо ли ако почне да се пипа. Не искам да се вкарвам в такъв филм S3-та не виждам да е по лоша от кой да е голф, едва ли е по тежка. А на голф от алфа ромео трудно ще мина. Може би ако е нов :D. Рено, пежо, тойота, все са с предно а аз предно не искам, ако исках предно до сега да съм взел един сивик и да се е приключил въпроса. Иначе е46 330 и 335 ги имам предвид опеделено. Като си говорим и за алтернативи, имам предвид и нисан 350з, Subaru Impreza STI, Mazda MX5 + turbo/super charger (това е вариант за 2ра кола), Mazda RX-8 с резервен двигател(и), BMW Z3/Z4 може да има и още нещо което не се сещам на момента. Eто 1.8т на ринга, не е като да не става май Бюджет, бюджет... да кажем 25к +- малко, в който влиза кола, обслужване на колата и евентуален тунинг aко ще се прави (примерно ако взема 350z няма да го тунинговам, aко взема s3 определено ще се направят много неща по него). Гуми и други такива консумативи не ги включвам в тези пари, те са си отделно. Иначе тая s4-a с 2.7 двигателя не съм я проучил. За сефте го чувам тоя двигател и нищо не знам за него но ще поразгледам, може и да стане вариант.
  9. Ясно ми е че кола която се кара на писта може да влиза по често в бокса и това е ок, стига да се намери добър баланс (да не е постоянно в сервиза). За това питах и за надеждността на 1.8т когато е надут до 300-330 коня (със сменени вътрешности и всичко направено качествено), как се държи трансмисията, куатро-то, полуоските и тн. Но това никой не го коментира до сега. Та ако някой има идея и сподели ще съм благодарен. Мислил съм за варианта да взема отделна кола, но когато човек има 2 коли, парите са му разделени на 2 също. Хем евридейката трябва да върви всичко изправно и безопасно, хем трак автомобила трябва да е изряден, тунингован и да му се сменят често гумите и спирачките най малкото. В момента това мога да си го позволя само ако взема някоя доста евтинка кола за писта и не се хвърлям в големи модификации + че дори няма да мога да и махна интериора защото както казах трябва да мога и до германия да пътувам с нея. Още един минус е че най вероятно ще е и с предно задвижване, а аз искам задно или awd. Това може да остане вариант за в бъдеще, сега няма как. Та златната среда е да си взема нещо или достатъчно мощно или да си го засиля и да си карам и на пътя и на пистата. Харесал съм си няколко модела от различни марки и накрая ще реша кой автомобил точно ще е. От ауди това са споменатите модели като s3-та определено е нагоре в скалата поради ред причини, някои от тях колеги изредиха, други съм писал в първия пост още.
  10. Напълно съм на ясно че е най добре 2 коли - една за кеф и една практична и този вариант не съм го отписал изцяло. Но така и така няма да мога да взема 2ра кола която да изкормя до дупка и наистина да направя трак автомобил именно защото не искам в момента да се занимавам с репатраци. Ще трябва да мога да се движа със самия автомобил до и от пистата (където и да е). Репатраци тем подобни ми отиват прекалено много за сега. За това варианта по скоро е да си взема кола с потенциал която дали ще тунинговам сериозно или ще оставя сток зависи от самия автомобил който ще избера. Както казах S4 не съм карал но съм виждал да се представя прилично на писта. Въпреки това съм съгласен че определено не е най удачния избор, просто големия двигател ме блазни. Реално има и друг аспект - консумативите на S4 като гуми и спирачки които ще бъдат изяждани на писта ще са доста по скъпи, което означава по лошо съотношение на пари/забава. S3 обаче си е хот хеч с awd (макар и с биас към предното) и мното приличен тунерски мотор. Изглежда ми като чудесна платформа за автомобил който хем да се юрка на пистата хем да се ползва и ежедневно. Някой има ли идея горе долу колко излиза ребилд на 1.8т bam съв съответните вътрешности за около 300-330 коня?
  11. Гледам че 4.2 версиите варират от 10 до 16к. Предполагам за 16-17к все ще може да се намери свястна бройка или живея в заблуда?
  12. Хмм ако цената е нещо от сорта на 3к, и като цяло мотора е надежден, определено ми се засилва интереса към този вариант!
  13. @Krisko_A6 А някаква идея на колко време се прави операцията и колко лв. излиза (горе долу разбира се)?
  14. @Audi_FeN_1 Да знам че са коренно различни като усещане. Друсането не ме притеснява аз и сега съм със спортно окачване и подрусвам яко, комфорта не ми е приоритет кат оцяло. Вече за усещането ще мога да реша чак като карам s4, s3 съм карал, но s4 само съм виждал. @nichirenshu не ми се спори кое е спортна кола, кое не. Иди на някой трак дей или виж някой друг клип от такъв и забележи какво карат хората. Има модели за които ми трябва помощ, приемам и предложения за други, няма нищо не ясно. Нека не се откланяме от темата!
  15. Здравейте колеги. В момента карам Alfa Romeo GT 1.9 и имам намерение в обозримо бъдеще да я сменя със нещо доста по-спортно ориентирано. Колата ще се кара както ежедневно, така и на писта. Много ми е важен както перформанса, така и надеждността защото имам намерение да обиколя из пистите в околните страни - Гърция и Румъния. Разбира се на Ринга в Германия имам намерение да ходя. Та за целта трябва да мога да разчитам на автомобила че ще ме закара до там, ще летим по пистата и ще се върнем здрави. Разбира се искам бензин, ръчни скорости и AWD (щом няма задно). Та S3 8l и S4 B6 ми покриват изискванията за перформанс. Въпросът е да проуча надеждността на тия 2 коли. За s3-та не съм чел да има проблеми с двигателя или ходовата част, поправете ме ако греша. Проблемите за които четох е ръжда по долните ръбове на вратите и покрай лайсните на тавана, но предполагам че това е нещо за което просто ще трябва да внимавам (пък и врати се сменят. Това което много ми допада при s3-та e че е доста разпространена кола, оставам с впечатлението че части има в изобилие и нови и втора ръка. Та ако на пистата пръсна двигател или скоростна кутия, ще плача но не твърде много защото лесно ще си намеря (уж). Двигателя и платформата май са добре познати и ще мога да си намеря добър майстор който да държи колата в топ кондиция. Потдръжката също ме съмнява да е много по скъпа от сегашната ми, подозирам че в най лошия случай ще е колкото нея като цяло. Това което ми е интересно е колко е надежден двигателя с един качествено направен тунинг (300 коня на колелата) и как се държи quttro-то с тази мощност. Очакват ли се проблеми с полуоски и диференциали? Скоростната кутия дали ще издържи? Друго което ме интересува е някой знае ли колко струва цялостна ревизия на двигателя? S4-та, много не ме кефи на вид, но как потръпвам като я чуя от време на време по улиците - жесток звук, а и винаги съм искал да карам голям двигател, било то 6 или 8 цилиндров. Тук не съм запознат много. Знам за 1 проблем и той е веригите на двигателя и плъзгачите им - калпави били и трябва да се сменят (с такива от RS-4 било най добре). В чужбина съм чел че това е много скъп ремонт (примерно 7-10к долара!). Някой идея има ли колко излиза в бг? Като изключим този проблем, 4.2 мотора надежден ли е? Също има ли някакви други сериозни проблеми по колата, нещо което трябва да ме притеснява, окачване, скоростна кутия, електроника? Тук знам че ако прееба нещо двигателя се вкарвам в як филм но все пак мисля че може и да се реша да поема риска. Как е с частите, намират ли се лесно? Газ нямам желание да слагам на нито един от 2та автомобила, освен ако някой не ме убеди че това по никакъв начин няма да ми намали надеждността на двигателя. Но дори тогава... спортен автомобил който ще карам на писта с газова уредба, по скоро не. Всякаква информация и съвети са добре дошли, ако се сетя още някакви въпроси - ще питам. Предложения за други автомобили които са мощни и надеждни с бензинови двигатели, задно или awd са добре дошли също, без значение от марката. Поздрави!
×
×
  • Create New...