Jump to content

ceco100

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

339 профилни разглеждания

ceco100's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Колата е Audi A4 B6, 2.0 бензин, ALT двигател. При палене на студен двигател работи леко неравномерно и реших да измеря Continuous camshaft adjustment. Adjustment specified Intake Bank 1 spec. е около 4.0 KW, Adjustment actual Intake Bank 1 act. варива 3 - 5 KW Phase position exhaust Bank 1 е постоянно -1 KW Търсих из нета какви трябва да са стойностите. но не намерих. Чудя се дали -1 KW е извън норма.
  2. Здравейте, тези дни като паднаха температурите пак се сблъсках с проблема за трудното палене. Започна да пали трудно като е под 0 градуса. Завърти и угасне. Пробвам няколко пъти така. Подаване на газ не помага. Пробвах с подаване на контакт, връщане от контакт и после палене и пак не става. Веднъж като е запалила после пали без проблеми. Проблема е първото палене. На диагностиката не се откриват грешки. Алтернатора зарежда нормално (14 - 14,2 V).
  3. И аз имам проблеми с паленето когато е под нулата. Teletabis би ли споделил кое е майстора?
  4. Оказа се, че е бензиновата помпа. При стоене няколко дни и при първо палене не прави достатъчно налягане на горивото.
  5. Преди два дни го тестваха и повериха. Почвам да си мисля дали е електрически проблем или е някъде по системата за подаване на въздух и гориво.
  6. Замерих акумулатора под товар с товарна вилка. Перфектен е. Няма утечки на ток. Стартера е проверен и ок.
  7. Здравейте, колата е А4 2.0 бензин (няма газова) 2001 г. Проблема е, че трудно пари като не е карана няколко дни. Завърта един два пъти и няма сили за повече и угасва. Когато я карам всеки ден си пали нормално. Преди този проблем се проявяваше само зимата като паднат температурите под нулата. Тогава откриха че четките на стартера се бяха износили и ги смениха заедно с едва втулка която беше посиняла. Нямаше утечки на ток. След това изчезна проблема. Сега от месец пак го има. Алтернатора и стартера са обслужени. Сменени са дебитомер, датчик за температурата, филтър за горивото, свещи, акумулатора е на половин година. На диагностиката не се откриват грешки. Алтернатора зарежда нормално (14 - 14,2 V). Преди да запаля колата замерих акумулатора 12,6 V.
  8. Здравейте, оня ден забелязах един кабел да излиза из под багажника (Audi A4, 2001 г., бензин 2.0). Някой има ли идея какъв е и за какво е?
  9. Смених първо бензина, дебитомера и бензиновия филтър. Сега чакам студено време да видя как ще се държи, че на топло си пали без проблем
  10. Здравейте, Колата е А4 2.0 бензин (няма газова) 1991 г. Миналата година я взех. Обслужена (сменени: ремъци ролки, водна помпа, свещи, акумулатор, масло). Работеше си нормално докато не стана студено (температурите паднаха под нулата). Сутрин при палене по-трудно пали. Върти повече докато запали после двигателя заглъхва и гасне. Има и претрисане на двигателя. Когато загрее двигателя си работи нормално. Като се затопили миналата седмица пак си запали от раз. Сега тази като застудя пак трудно пали. Няколко човека я гледаха на диагностика и там всичко е супер. Няма грешки или съмнителни работи. Не знаят от какво може да е.
×
×
  • Create New...