Jump to content

Taunusa

Members
  • Мнения

    61
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Taunusa

  • Рожден ден 22.07.1994

Друго

  • Kaра
    Audi A4

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Самоков
  • Интереси
    Летателни апарати, камиони, багери, коли, мотори

Контакти

  • Skype
    radoslav941

Последни посетители

1310 профилни разглеждания

Taunusa's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Свалени са от А4 Б5. Защото се бъркам от пасата 5х112 са.
  2. Продавам само четирите джанти от снимките + една чисто нова джанта с гума, която е била резервна и не ползвана. Цена за 4-те джанти 180 лв. Цена за гума+джанта 60 лв. И петте джанти са с междуболтово разстояние 5х100 и централен отвор 57 мм. Не са необходими по-дълги болтове от оригиналните. Две от джантите нямат капачки.Не мога да кача всички снимки за това давам линк към обявата https://www.olx.bg/ad/gumi-i-dzhanti-za-uaz-gaz69-audi-CID360-ID7yeYc.html За въпроси 0888937277 Радослав
  3. Предполагам,да. Но по света работят хората от цялата държава. Не половината да работят, а черната половина да живее на техен гръб под наслов "дискриминирани". Колата я продадох за скрап. Остава ми нагласата, просто към момента не ми стига времето за всичко и тази страст с дрифта ще почака. Гадно ми е защото, карането на кола,мотор, трактор отвъд предела на машината ме успокоява. В последните дни имам голяма нужда от подобно успокоение. Надявам се макар и с малко да е била полезна темата. Желателно е да я заключите, защото от ADR за писта стигнах до един от основните проблеми в страната..така става като се ядосам ? почвам да говоря/пиша истината ?
  4. Трийте темата, че не ме кефи какви са коментарите. Аз имам техника, скоято мога да работя в бг не ми се налага да ходя по бригади. Имам достатъчно акъл да изкарвам пари с честен труд тук!!!!
  5. Радвам се, че се забавлявате. Точно от ALM rasing ми е вдъхновението. Приемете, че във всяка къща има проблеми. Колкото до дрифта, като гледам червеното А4 как изчезва в мъгла от бял дим и 90-ката купе как взима завоите не ми ги хвалете тия със задното..точно за дрифт. Човек, когато е целустремен забавя,но не забравя. Мотор може би от RS4 или више. Темата може да я изтриете, защото нямам възможност да се занимавам с колата и нямам и парите .... P.s. учил съм се да карам на 124 комби и знам как е зимата, if you know what i mean ??
  6. Ученето ми е по важно! Колата пречела и трябва да я разкарам.Иначе за дрифтърка ще търся 1.8 турбо куатро. Деликатно е разбирателството вкъщи или по скоро липсата на такова .. Мой проблем. Ще има продължение, но с друга кола. Не съм се отказал от идеята, само от конкретната кола. Иначе университета е на първо място после, ако имам време ще си оправя първо наличната техника и тогава ще се мисли за дрифтърка!Таунуса няма да се продава. Има сантиментална стойност, но той е далече от възстановяване. Първо да си изкарам пари за себе си, защото стана тежко последно време ..
  7. Здравейте, за съжаление трябва да обявя фалит за този проект. Ще се насоча към ученето, а пък дрифтърка ще търся да развиват на 1.8Т куатро база. Мисля да е червена, като на видеото ? Ако някой има интерес 0893263236. Документално изрядна с платена гражданска за цяла година, с към нови части и три комплекта гуми ?
  8. Възможно ли е от разкачената газова инсталация да не иска да запали ?
  9. Разбирам ги аз кодовете Почвам работа в Megaparts от утре и ще е трудно, но не съм се отказал. Имам време до септември или когато надявам се почна университет, за да е на ключ. До тогава имам багер за сглобяване и продаване, покрай него и буса. Направо не ми се мисли :Х За сега съм изрязал задните плафони от инсталацията и съм почнал премахване на излишното от инсталацията, за да ми е по лесно да открия проблема в захранването на борд компютъра. Там без човешка намеса си е*а мамата. Не съм сигурен дали въобще компютъра е здрав. и си мисля, ако е батисан да взема от 1,8 Т компа с турбината и всмукателните колектори.Как мислите?
  10. Нямам гараж и няма много развитие,но като цяло се движа в посоката изхвърляне на ненужното и изрязване на излишната инсталация ??
  11. Двуврат седан 2000 V6 .Спасен от скрап. Липсата на средства, подходящо помещение и инструменти ме бавят, ако го правя ще е по учебник, до тогава се обучавам на мойта кошница. Така съм свикнал да ми е трудно, нищо лично. Описвам инсталацията в момента и ще отпаднат много неща. До тук газовата и алармата са вънка, преглеждам къде е проблема с токовете, но ме бави човека за фреона. Ще се получи !!
  12. Ако имах пари картинката щеше да е чисто нов багер,бус ,камион или друго, което изкарва пари. има ли смисъл да пиша мисълта си чак до девето коляно? Това е решение, което съм взел и излишно даване на пари за други мотори не ми е добър вариант. Както писах ще става по етапния ред, на първо четене е да ме приемат в НВУ Търново. След това всичко останало. И не е само една кола за поддръжка, че да пилея пари по друг автомобил. Ограничен съм откъм място за ремонти, което е на открито, но поне е в двора, багера съм разглобил в гаража, под сеновала ме чака Форд Таунус 1972, така че всяко решение за това в какво ще се превърне малолитражното А4 с предно е мое. Няма как някой да ме разубеди, по скоро се надявам да помагате с насоки и съвети, всякаква информация за колата е от полза. Акъл и глава имам, който помага да не пречи! Без лоши чувства, с риск да се повторя предпочитам да дам пари за колата и с приятели да обсъждаме нея отколкото как да се сбием, напушим или крадем пенсията на някой старец. На 23 съм видял 2 и 200, което съвсем не значи, че знам всичко. За последно желаещите да помагат да споделят, ако знаят за какво е буксата по-горе и от какво може да се получават грешките в прикачения файл. За мен някой е изхитрял, като не е сменил скъпа част или "майстор" си е оставил ръцете. Scan-20180305-1240-352840km-219244mi.txt
  13. Една от целите ми, докато работя по колата е да се самообучавам, защото по стечение на обстоятелствата така се случи. Не мисля, че ще е по-лесно да се сложи турбина, отколкото да се смени целия мотор, но искам и да се уча как се правят тия неща. А за мен по добър учител от опита са само книгите, но това е дълга история за маса
  14. Благодаря,колега!Колата ще се ъпгрейдва с цел да остане за децата, живи и здрави до тогава. А пък и предпочитам да се занимавам с възстановяване на коли, отколкото да шмъркам брашно ?, за боцкане и дума да не става. Проекта няма краен срок за завършване, баща ми купи колата за добри пари и смятам един ден да я предам с гордост на наследниците ми. От нерви разораха мокета на две, но здраве да е. А пък и по лесно се работи, не изпускам от око жичките ? . Лошото е че днес от късото ми замина акомулатора. Действам по разкачането на газовото и дано открия нещо повече от стопената пластмаса над клемореда ? Малко снимков
  15. Викторе, прочетох че си имал проблем с кола като моята. Как отстранихте проблема, защото при мен е подобна ситуацията, но не е толкова голям диапазона на оборотите.

    1. Taunusa

      Taunusa

      П.П. За Б5 АДР 125 коня става въпрос. 

       

       

      Поздрави!

       

×
×
  • Create New...