Jump to content

Razio

Members
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Razio

  • Рожден ден 16.09.1985

Друго

  • Kaра
    A6 4G 3.0TFSI 310 HP

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

1013 профилни разглеждания

Razio's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. още нищо.... започнах да се оглеждам и в А6 и сега съвсем съм раздвоен. S4 нещо ми теснее... не знам... Искам да седна в А6... дано ми помогне да избера
  2. Благодаря на всички за коментарите. Темата е за затваряне. Благодаря.
  3. @vle4ugoto Благодаря за много коментара. За кесията... още малко ще я задържа завързана пък ще видим
  4. @sweep, така е, прав си @P_PETKOV ех този спортен диф... ако я има някъде такава да я намеря Благодаря за съвета за с-троника и фейсовият мотор.
  5. @tonko2.0T Благодаря. Разгледал съм ги. Тази също- супер е :), но зсега съм я изключил заради по-високата й цена и заради вечната дилема- по-малко пари за покупка и да налея допълнително за първоначално обслужване и ремонт, за да съм що годе по-спокоен. Или да дам повече за покупка на по-нова.
  6. @fifipaldi И аз забелязах, че автокъщата предлага и американски коли- Шевролет, Додж, Кадилак. Дори другото ауди S4 4.2 е с регистрационна табела Орегон. @Gangbango Цената е една от най-ниските, да. Има много преглеждания... със сигурност по-опитни и разбиращи от мен са били и на оглед, а пък никой да не са проявили по-голям интерес, за да я купи.. Благодаря Ви за мненията.
  7. За удара- забеляза нещо ли, или ти се вижда ниска цената? Благодаря много за съвета.
  8. Здравейте, Моля за мнения за автомобила от обявата: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11624981550123358 Доста посещения, доста време се е задържала... моля за мнения за модела от горната обява (как ви се струва на пръв поглед и по снимки и описание?)... може и като цяло за S4 B8 мисля, че се води. Има и много други обяви- комби, с автоматични скоростни кутии, Keyless, Drive select, спортен диференциал ако не се лъжа, музика B&O, но мен ме привлича като цяло двигателя, седана и ръчната скоростна кутия. Екстрите са добре дошли, но не са най- определящото. Благодаря.
  9. Здравейте, Седан.... за да сваля частта, на която са дръжката за багажника и плафоните над задния номер (снимка1), трябва да махна и ключалката/патрона за ключа. Отвих 4 гайки отзад на двата плафона. Отвих и единия болт отзад на патрона (снимка2). Отвих и 2 болта на дръжката отзад. Размърдах частта и поддаде да излиза от двете страни. Четох, че трябва да завъртя ключалката малко и след това целия патрон, след което да го избутам отвън навътре. Опитах- въртях наляво, надясно, на 45градуса, на 90 градуса, бутах, дърпах, пръсках с какво ли не за сваляне на ръжда, за смазка... не мога да го премахна този патрон. Не помръдва. Какво пропускам? Как се вади този патрон и цялата част, която държи плафони, дръжка и патрона? Благодаря
  10. Здравейте, препоръчайте ми електро сервиз в София, където могат да ми оправят предна лява врата (не стига никакъв ток), да ми изкарат два кабела (единият да захрани един гпс тракер, другия от бууст до таблото), да ми оправят ключалката на багажника (не се отключва от дистанционното ), да проверят задните говорители, че не свирят и да ми сменят ксенона (баласт и крушки). Знам, че много от нещата могат да станат с малко четене и ютуб, но без гараж в тоя студ ще ми е трудно, а и искам всичко да стане наведнъж, направено от специалист. Ходех при ел сервиза на бул. Черни връх ( под околовръстното), но е затворен от известно време. Благодаря предварително за помощта.
  11. Да. Не е оригиналния и редовно гледам да свалям панела, като излизам от колата. Друго, което искам само да вмъкна, че ако имате блутуут одб2 четец (примерно от китайските ЕЛМ, какъвто имам аз), който го ползвате с андроид приложението Torgue примерно, вадете го, когато не го ползвате Трето, проверявайте кабелите в маншоните на вратите, ако имате от тези банални грешки, които съм писал в първия си пост горе. Не че това са единствените неща, които трябва да се следят, но все пак да бъдат споменати.
  12. Ъпдейт при мен. Изчаках малко, за да видя дали проблема е решен. Първия път ми казаха, че алтернатора е ОК, но този път го свалили и са открили, че от него идва проблема. Ако не ме лъже паметта, смениха ролка и бобина на алтернатора (Около 90лв струваха частите.) Засега всичко е ОК, колата пали топла, студена, при сняг, след 24 часа без палене.
  13. Акумулаторът е нов на по- малко от 2 месеца е. Имаш предвид друг, защото този, който имам не е добър ли? Или да пробвам дали и друг ще си замине като този? Благодаря. Грешките не за са утечка, но от тях може ли да следва изтощаване на акумулатора..... може ли тези проблеми с вратите и датчици, клеми, букси по тях да точат от акумулатора.... това се чудя. Ще замеря и ще видим. Благодаря. Ще запаля с кабели, ще я покарам днес и ще го пробвам и това. Благодаря.
  14. Здравейте, А4 Б6 1.9 ТДИ 131 коня седан куатро 2002г., преди около месец и половина сложих нов акумулатор- varta silver dynamic F18 12V 85Аh, всичко точно, докато не оставих колата 2 дни без да я паля, на третата сутрин влизам, врътвам ключа и никой :)- не върти, само едно тракане се чува. Паля с кабели и при електричарите, от които взех и акумулатора. Звънят ми след ден: "Акумулатора си зарежда. Алтернатора също. Всичко в норми. Няма утечки. Да не си забравил нещо?" Не мога да споря дали не съм забравил нещо и си я взех обратно. При всеки ден ползване си пали без проблем. Но нарочно я оставих пак 2дни без да я паля и на третия пак същата история- въртя и нищо не се случва. Хайде пак при майсторите, карам ги да проверят аларма и радио, че съм ги слагал допълнително- всичко си е било ОК според тях. Миналата седмица бях в родния край си я оставих при един майстор. Взимам я същия ден и ме пита: "Диагностика правиха ли й на компюър? Дава грешка на задна врата, от която може да ти дърпа по- малко ток и за 1- 2 дни без палене, акумулатора пада" Там събота и неделя не работеха и си я взех. Не съм ги питал софийските майстори дали са я закачали на компютър за диагностика, струва ми се нормално да го правят. Закачих я аз на вагком и това са грешките, които ми даде: Address 09: Cent. Elect. Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01498 - Bulb for Parking Lamps: Right (M3) 57-00 - Electric Circuit Failure Тази крушка изгоря между някое от паданията на акумулатора. А това са другите грешки: Address 16: Steering wheel Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00011 Shop #: WSC 63351 3 Faults Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Controller: 8E0 920 900 K Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D35 Coding: 01100 Shop #: WSC 00856 WAUZZZ8E33A112918 AUZ6Z0B0135967 2 Faults Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01304 - Radio 49-00 - No Communications ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Controller: 8E0 959 433 AS Component: Komfortgerát T01 1210 Coding: 06720 Shop #: WSC 01652 8 Faults Found: 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01559 - Drivers Door 58-10 - Can't Lock - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01560 - Passenger Door 58-10 - Can't Lock - Intermittent 01561 - Left Rear Door 61-00 - Won't De-Safe 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 49-10 - No Communications - Intermittent 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-10 - No Communications - Intermittent End -------------------------------------------------------------------------------------------------- Извадих комфорт модула- суших го за всеки случай, проверих му буксите. Нямаше време да я правя там, взех я и пак в София. През седмицата нямах време да им я закарам. Петък я оставям пред блока, събота само я запалих, тази сутрин въртя ключа- същата работа Извинявам се за многото история и по- малко данни, някой знае ли дали горните грешки водят изтощаване на акумулатора? Някакви предположения какво може да е? И да препоръча някой майстор от София, който да помогне. Благодаря Поздрави.
×
×
  • Create New...